Page 9 - e-agora 2021-09
P. 9
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Διαφορετική, βέβαια, θα είναι η σχεδίαση έχει χωρητικότητα 30 kWh και θα εξα-
του μοντέλου. Αναμένεται μια αλλαγμένη σφαλίζει εμβέλεια γύρω στα 195 χιλιό-
γρίλια στο εμπρός μέρος, ενώ η πόρτα του μετρα, με την κορυφαία έκδοση των 45
χώρου αποσκευών θα είναι μαύρου χρώ- κιλοβατώρων να μην ξεπερνά τα 290 χι-
ματος. Στο εσωτερικό θα υπάρχει ψηφια- λιόμετρα αυτονομίας.
κό ταμπλό και λεβιές ταχυτήτων «rocker- Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, τέλος, ανα-
switch». μένεται και η γνωστοποίηση του κόστους
Το επερχόμενο ID.2 θα εξοπλίζε- αγοράς του baby SUV Volkswagen ID.2.
ται με μπαταρίες λιθίου φωσφορικού Εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται γύρω στα
σιδήρου (LFP). Μέχρι πρότινος υπο- 20.000 ευρώ, με βάση και τα λεγόμενα
στηριζόταν πως η συγκεκριμένη τε- στην Auto Bild από τον Ralf Brandstätter,
χνολογία παρείχε χαμηλή ενεργειακή αφεντικό της VW. Η διαδικασία παραγω-
πυκνότητα σε σύγκριση με τα πιο συχνά γής του θα γίνει μαζί με τα αδελφά οχήμα-
χρησιμοποιούμενα μίγματα νικελίου-κο- τα της SEAT και της Skoda σε ένα ισπανικό
βαλτίου-μαγγανίου και νικελίου-κοβαλ- εργοστάσιο, πιθανώς στη Βαρκελώνη. Η
τίου-αλουμινίου. Πλέον, οι μπαταρίες VW επιβεβαίωσε τον περασμένο μήνα ότι
LFP έχουν κερδίσει δημοτικότητα κα- η Ίσπανία θα είναι η βάση για το τρίτο από
θώς η Tesla άρχισε να τις χρησιμοποι- τα έξι προγραμματισμένα προς κατασκευή
εί περισσότερο για να αποφύγει την αύ- εργοστάσια μπαταριών. Το πιο πιθανό εί-
ξηση των τιμών του νικελίου. Σχετικά ναι να βρίσκεται κοντά στην τεράστια το-
με την ηλεκτρική αυτονομία, το ID.2 θα ποθεσία στην Καταλονία που σήμερα φι-
προσφέρεται σε διαφορετικές εκδόσεις λοξενεί τέσσερα οχήματα SEAT, καθώς
μπαταριών. Η φθηνότερη επιλογή θα και τα Audi Q3 και A1. v
9 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-09-21.indd 9 1/9/2021 10:14:01 πμ