Page 48 - e-agora 10-2021
P. 48
n n n n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Skoda Fabia
των 1.000 κυβικών, που θα βγαίνει και
αυτός σε δύο εκδόσεις, 95 και 110 ίπ-
πων με ροπή 175 Nm και 200 Nm αντί-
στοιχα. Ό συγκεκριμένος κινητήρας συ-
νεργάζεται με 5τάχυτο μηχανικό, 6άρι
μηχανικό ή DSG αυτόματο κιβώτιο 7
σχέσεων, ενώ η κατανάλωση του θα εί-
ναι μόλις 4,9λτ/100χλμ. Τέλος ο πιο δυ-
νατός κινητήρας θα είναι ο τετρακύλιν-
δρος 1.500άρης TSI Evo με 150 ίππους
και 250 Nm ροπής, που θα συνδυάζε-
ται μόνο με 7άρι DSG κιβώτιο, πετυχαί-
νοντας τα 0-100χλμ/ώρα σε 8 δευτερό-
λεπτα και τελική ταχύτητα 225χλμ/ώρα.
Ό συγκεκριμένος κινητήρας θα έχει δυ-
Το Fa- κροαποθηκευτικούς χώρους, συνολικής νατότητα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων
bia θα είναι χωρητικότητας 108 λίτρων, η πρακτικό- και σύστημα παραμετροποίησης οδηγι-
διαθέσιμο με 5 τητα της καμπίνας εκτοξεύεται, και γί- κού προφίλ. Ένα σημαντικό και ιδιαίτερο
διαφορετικούς στοιχείο είναι η τεραστία αυτονομία των
κινητήρες νεται κατάλληλη για τις καθημερινές
βενζίνης, με μετακινήσεις μιας οικογένειας. Η χω- 900 χιλιομέτρων, που υπόσχεται η τσέχι-
το 1500αρι TSI ρητικότητα του χώρου αποσκευών αγγί- κη εταιρία για το νέο Fabia, χάρη στο νέο
Evo με τους ζει τα 380 λίτρα σε 5θεσια διαμόρφωση, προαιρετικό ρεζερβουάρ των 50 λίτρων,
150 ίππους έναντι των 40 λίτρων που είναι στη στά-
να είναι η από τα κορυφαία νούμερα της κατηγορί-
κορυφαία ας, ενώ φτάνει τα 1.190 λίτρα σε 2θεσια νταρ έκδοση.
επιλογή της διαμόρφωση.
γκάμας. Στο δρόμο: Άψογη ποιότητα
Κινητήρες για όλα τα γούστα κύλισης και κορυφαία τε-
και με αυτονομία 900 χλμ χνολογικά συστήματα
Το νέο Fabia θα είναι διαθέσιμο με 5 Τα οφέλη της νέας πλατφόρμας, στην
διαφορετικούς κινητήρες βενζίνης γε- οποία βασίζεται το νέο Fabia, φαίνονται
νιάς EVO, εναρμονισμένους με τα πρό- και στην οδήγηση του. Το αυτοκίνητο πα-
τυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d. Η γκά- τάει καλύτερα στο δρόμο, με την ευελιξία
μα των κινητήρων θα ξεκινάει με τον του να είναι πολύ καλή. Η ποιότητα κύλι-
1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα MPI σης ξεχωρίζει, χάρη στη σωστή λειτουρ-
σε δύο εκδόσεις 65 και 80 ίππων, με ρο- γία της ανάρτησης, προσφέροντας ιδιαί-
πή 93 Nm, που θα συνεργάζεται απο- τερη άνεση, με το σύστημα διεύθυνσης
κλειστικά με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο να είναι αρκετά ακριβές. Χάρη στην κα-
ταχυτήτων. H κατανάλωση του συγκε- λή περιφερειακή ορατότητα και το ελα-
κριμένου κινητήρα υπολογίζεται στα φρύ τιμόνι, οι ελιγμοί στην πόλη γίνονται
5λτ/100χλμ. Διαθέσιμος θα είναι κι ο TSI με ευκολία, θετικό στοιχείο είναι ότι δεν
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
#e-agora-themata-1-10-21.indd 48 4/10/2021 3:26:11 μμ