Page 65 - e-agora 01-11-21
P. 65

n HARD ROCK SUPER TEST 9 Best sellers μικρά SUV


               τον  χωματόδρομο,  επιτρέποντάς  μας  να
               κινηθούμε σβέλτα. Σύντομα στρίψαμε σε
               πιο δυσπρόσιτα μονοπάτια. Το αυτοκίνητο
               αποδείχθηκε «παλικάρι» στο off-roading,
               αφού πέρασε με επιτυχία από μέρη όπου
               καραδοκούσαν μεγάλοι πέτρινοι όγκοι.
                 Αργότερα  βρήκαμε  βαθιά  νεροφαγώ-
               ματα. Κανένα πρόβλημα για το Arona, το
               οποίο πέρασε χωρίς να κολλήσει πουθε-

               νά, αφού οι τροχοί διατήρησαν την επαφή
               με το έδαφος στα περισσότερα σημεία, χά-
               ρη στη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης.
                 Εν ολίγοις, το μικρό SUV πέρασε παντού
               χωρίς να βρει και χωρίς να τρίξει. Εύγε!

               Ο κινητήρας CNG (φυσικού                                       δα για καφέ με λιγότερα από 3 ευρώ!

               αερίου) «καίει» 4,3 ευρώ                                       Το νέο Arona είναι στυλάτο

               ανά 100 χιλιόμετρα                                             και δυναμικό εξωτερικά

                 Ωραία  περάσαμε  στο  χώμα.  Πώς  είναι                        Εμπρός οι 2 στρογγυλοί προβολείς ομί-
               στην άσφαλτο; Το τιμόνι είναι υπάκουο και                      χλης φέρνουν αναμνήσεις από παλαιότε-

               παρέχει  καλή  πληροφόρηση,  κάνοντάς                          ρα σκληροτράχηλα μοντέλα με πρόσθετα
               μας να θέλουμε να «ανεβάσουμε» ρυθμό.                          φανάρια. Ό προφυλακτήρας έχει νευρώ-
               Όι κλίσεις είναι περιορισμένες και το αυ-                      σεις και μεγάλα ανοίγματα που ενισχύουν
               τοκίνητο «πατάει» με σιγουριά στις στρο-                       τη δυναμική εικόνα του SUV.
               φές,  αλλά  και  σε  συνθήκες  αυτοκινητο-
               δρόμου. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή                           Το εσωτερικό του Seat
               και «κρύβει» την αυξημένη απόσταση από                         Arona έχει «αέρα» ποιότη-
               το έδαφος.                                                     τας και τεχνολογίας
                 Το Arona της δοκιμής μας είχε τον TGI
               κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος έχει ως κύριο                        Στο  ταμπλό  του  νέου  Arona  βρίσκου-

               καύσιμο  το  φυσικό  αέριο  (το  ρεζερβου-                     με  μαλακά  υλικά,  και  ψηλά  στο  κέ-
               άρ βενζίνης είναι μόνο 9 λίτρα, για χρήση                      ντρο κυριαρχεί η οθόνη του συστήματος
               ανάγκης), αποδίδει 90 ίππους και συνερ-                        infotainment, διάστασης 8,25 ιντσών, που
               γάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέ-                      διαθέτει το ασύρματο σύστημα συνδεσιμό-
               σεων. Το μοτέρ «τραβάει» δυνατά από τις                        τητας Full Link και υποστηρίζει φωνητικές
               1.800 στροφές. Η κατανάλωση CNG στο                            λειτουργίες. Στο ευρύχωρο εσωτερικό κά-
               ταξίδι  είναι  4,5  κιλά/100  χιλιόμετρα.  Με                  θονται 5 άτομα. Η επιπλέον δεξαμενή φυ-
               την τιμή του φυσικού αερίου να είναι 0,83                      σικού αερίου καταλαμβάνει χώρο από το

               ευρώ, το αυτοκίνητο καταναλώνει 3,7 ευ-                        πορτ-μπαγκάζ, και έχει ως συνέπεια ο χώ-
               ρώ/100 χιλιόμετρα. Πηγαίνεις στη Χαλκί-                        ρος αποσκευών να έχει όγκο 282 λίτρα.
  S                                                                                                                      S

                                                   65 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   65                                                                     4/11/2021   10:57:54 πμ
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70