Page 29 - e-agora 01-12-21
P. 29
n SUPER TEST 9 Οικογενειακά SUV
ρα της GLA διατηρώντας ψηλά τις στρο- Το μεγάλο νας πολλαπλών συνδέσμων πίσω φρο-
φές, ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδη- αστέρι στην ντίζει ώστε παρά την μεγάλη διαδρομή
μεγάλη
γού της. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε μπροστινή της ανάρτησης και του αυξημένου
8,6 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση γρίλια και ύψους του αμαξώματος, να μην παρου-
ανέρχεται στα 9,3 λτ./100 χλμ, ωστόσο τα χαρακτη- σιάζονται τάσεις πλεύσης ή αποσταθε-
αυτή η τιμή πέφτει αρκετά στην ρύθμιση ριστικά Led ροποίηση του αμαξώματος, με την GLA
ECO και μέσω του συστήματος απενερ- φωτιστικά έτσι να «πατάει» γερά και να διαχειρίζε-
σώματα
γοποίησης κυλίνδρων που διαθέτει ο κι- δίνουν ται εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες του
νητήρας. αριστο- δρόμου. Το ευχάριστο οδηγικό της προ-
κρατική φίλ όμως συνεχίζεται και όταν οι ρυθμοί
Στο δρόμο: Έχει σπορτίφ φινέτσα ανέβουν, με τον κινητήρα και το κιβώ-
χαρακτήρα, στρίβει δυνα- τιο να αλλάζουν ρύθμιση στη θέση Sport
μικά και διαχειρίζεται όλες του συστήματος Dynamic Select και το
τις ανωμαλίες του δρόμου τιμόνι να προσφέρει πολύ καλή αίσθηση
στον οδηγό της. Έτσι, θα στρίψει δυναμι-
Ο ξεχωριστός χαρακτήρας της GLA εί- κά και σβέλτα και παρά τις εμφανείς κλί-
ναι κάτι που αποτυπώνεται κυρίως στο σεις της σε δρόμο με στροφές, δεν πα-
δρόμο. Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθ- ρεκκλίνει καθόλου από την τροχιά της,
μιση, προσφέρει σημαντικά επίπεδα γεμίζοντας και σε αυτή την περίπτωση
άνεσης και παρουσιάζει υποδειγματι- με σιγουριά τον οδηγό και τους επιβά-
κό επίπεδο ποιότητας κύλισης. Ο άξο- τες της.
S S
29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-12-21.indd 29 2/12/2021 2:21:02 μμ