Page 75 - e-agora 01-12-21
P. 75
n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma 1.0 Auto 125ps
Ήπια υβριδικός κινητήρας δευτερόλεπτα. Την μεγαλύτερη διαφορά
125 ίππων και αυτόματο σε σχέση με την χειροκίνητη έκδοση συ-
ναντάμε στις ρεπρίζ, όπου λόγω του kick-
κιβώτιο 7 σχέσεων down, το SUV κάνει το 60-100χλμ/ώρα σε
Το Ford Puma της δοκιμής μας παίρ- 5,4 δευτερόλεπτα και το 80-120 χλμ/ώρα
νει κίνηση από τον 1.000αρη Εcoboost σε 7 δευτερόλεπτα, έναντι 7,2 και 10,6
των 125 ίππων. Ο συγκεκριμένος κινητή- αντίστοιχα που θέλει το χειροκίνητο. Η μέ-
ρας, γνωστός και από την χειροκίνητη έκ- ση κατανάλωση παραμένει σε λογικά επί-
δοση, τραβάει από χαμηλά, είναι γεμάτος πεδα, με την τιμή της να μην ξεπερνά τα
στις μεσαίες στροφές και διακρίνεται για 7,2 λίτρα/100 χλμ.
την ομαλή λειτουργία του. Η μίζα-γεννή- Το αυτόματο Ford Puma στο
τρια 48V και τα extra 50Νm ροπή παίζουν
σημαντικό ρόλο στον ομαλό χαρακτήρα δρόμο συνεχίζει να είναι fun
του κινητήρα, αλλά και στις επιδόσεις του. to drive
Το αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται αρκε-
τά καλά με το υπόλοιπο σύνολο, με τις αλ- Το Puma είναι ίσως το πιο fun to drive
λαγές να μην είναι κορυφαίες, αλλά να Β-SUV, χωρίς να χάνει ιδιαίτερα τις αρε-
παραμένουν γρήγορες, επιτρέποντας στο τές που το κάνουν κατάλληλο για καθη-
Puma να κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 9,9 μερινή χρήση. Το τιμόνι είναι άμεσο και
S
S S
75 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-1-12-21.indd 75 2/12/2021 2:27:46 μμ