Page 31 - 01-01-2022
P. 31

n ΟΔΗΓΟΥΜΕ CUPRA BORN



                                                                              κό μοτέρ στο πίσω μέρος, με τη μπαταρία
                                                                              τοποθετημένη χαμηλά στο πάτωμα, με στι-
                                                                              βαρό στήσιμο και με σχεδόν ισορροπημέ-
                                                                              νη κατανομή (εμπρός οπίσω 49%/ 51%),
                                                                              το Cupra στο δρόμο νιώθει τούμπανο. Ένα
                                                                              παραπάνω  που  έχει  είναι  το  ευχάριστο,
                                                                              ακριβές και άνετο τιμόνι. Είναι και ευέλι-
                                                                              κτο – κάνει μια πλήρη περιστροφή μέσα
                                                                              σε 10,4 μέτρα. Επίσης, το Born επιταχύ-

                                                                              νει ομαλά, ζωηρά και εμφατικά, ενώ ταυ-
                                                                              τόχρονα  παραμένει  σχετικά  ήσυχο.  Ένα
                                                                              τυπικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο δηλαδή. Με
                                                                              επιτάχυνση 0-100 km/h στα 6,9 δευτερό-
               Τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα head-rests είναι
               στάνταρ.                                                       λεπτα είναι αρκετά σβέλτο και φορτσάρει
                                                                              δυνατά μέχρι και τα 130 km/h, αλλά μετά
                                                             Αξιοπρεπείς
                                                             χώροι στο        κάνει πίσω και τερματίζει στα 160 km/h.
                                                             πίσω μέρος.      Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας δουλεύ-
                                                             Το κάθισμα       ει καλά, αλλά έχει μόνο δυο επίπεδα λει-
                                                             είναι λιγάκι
                                                             επίπεδο          τουργίας, ένα κανονικό και ένα πιο δυνατό
                                                             και δεν          – δυστυχώς δεν υπάρχει πιο λεπτομερής
                                                             προσφέρει        ρύθμιση, για παράδειγμα με paddles στο
                                                             καλή στήριξη
                                                                              τιμόνι. Ωστόσο, ο καιρός μας απογοήτευ-
                                                                              σε, αφού κατά τη διάρκεια των δοκιμών
                                                                              μας η θερμοκρασία είχε πέσει στους τρεις
                                                                              βαθμούς και είχε  υψηλή υγρασία. Αυτό
                                                                              φάνηκε και στις μετρήσεις. Κάπως έτσι τα
                                                                              36,9 μέτρα που χρειάστηκε το Cupra για

               και τα τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα από                          το 0-100 km/h με κρύα φρένα δε λένε και
               δυο κουμπιά κι ένα διακόπτη, οι Γερμανοί                       πολλά. Τα 33,1 μέτρα όμως για την αντί-
               θα πρέπει να τον βάλουν να γράψει «δεν                         στοιχη μέτρηση με ζεστά φρένα, τι σας λέ-
               θα το ξανακάνω» 10.000 φορές για τιμω-                         νε; Υπέροχα! Άλλο ένα θέμα είναι η κα-
               ρία. Και μετά άλλες τόσες!                                     τανάλωση. Οι μετρήσεις της δοκιμής μας
                                                                              διέφεραν αρκετά σε σχέση με την κατανά-
               Cupra Born: πάει καλά;                                         λωση WLTP. Εμείς μετρήσαμε 24,5 kWh


                 Το Cupra Born θα κυκλοφορεί σε εκδό-                         στη δοκιμή μας – που είναι υψηλό νού-
               σεις 150, 204 και 231 ίππων και με μπα-                        μερο (το ID.3 με 204 άλογα τον Αύγουστο
               ταρίες χωρητικότητας 45, 58 και 77 kWh.                        για παράδειγμα «έκαψε» 21.3 kWh). Αυτό
               Στη  δοκιμή  μας  είχαμε  στη  διάθεσή  μας                    αντιστοιχεί σε 236 χιλιόμετρα αυτονομίας
               την έκδοση με τα 231 άλογα και τη μπα-                         – ενώ βάσει WLTP η κατανάλωση φτάνει
               ταρία των 58 kWh. Τώρα, με το ηλεκτρι-                         τα 420 χιλιόμετρα. Μεγάλη απογοήτευση!

  S                                                                           Τι να κάνεις όμως, έτσι είναι ο καιρός.    S

                                                   31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-12-21.indd   31                                                                      10/1/2022   9:34:28 πμ
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36