Page 38 - 01-01-2022
P. 38
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Yaris Cross 1.5 125ps
μάτια αναδεικνύουν τον περιπετειώδη
χαρακτήρα του μοντέλου. Το νέο SUV
πατάει σε ζάντες από 16 έως 18 ιντσών,
ιδιαίτερης αισθητικής και σχεδίασης.
Αίσθηση ποιότητας και
στιβαρή συναρμογή για το
εσωτερικό του Yaris Cross
Η καμπίνα του Toyota Yaris Cross δα-
νείζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία
από τη hatchback έκδοση, με τα υλικά,
αν και σκληρά στην πλειοψηφία τους,
να είναι υψηλής ποιότητας και να έχουν Κάτω από το καπό του Yaris Cross υπήρχε ο γνωστός
καλή συναρμογή, ενώ είναι άκρως ερ- 1.500αρης ατμοσφαιρικός κινητήρας που αποδίδει 125
ίππους και 153Nm ροπής
γονομική με τους διακόπτες να είναι σε
βολικές θέσεις και να υπάρχουν αρκε- 320 στην τετρακίνηση έκδοση, έχοντας
τά σημεία για μικροπράγματα. Τα καθί- μεταβλητό πάτωμα που επιτρέπει την δι-
σματα είναι άνετα, με τη θέση οδήγη- αμόρφωση του ύψους ανάλογα τις ανά-
σης να είναι σχετικά ψηλά, επιτρέποντας γκες των επιβατών.
στον οδηγό να έχει μια άρτια περιφερει-
ακή όραση. Ο ανασχεδιασμός ψηφιακός Επιμένει ατμοσφαιρικά το
πίνακας των οργάνων (4,2 ή 7 ιντσών) Yaris Cross
ενημερώνει τον οδηγό με όλες τις απα- Το Toyota Yaris Cross της δοκιμή μας
ραίτητες πληροφορίες. Νέα είναι η κε- εφοδιάζεται με ένα 1.500αρη ατμοσφαιρι-
ντρική οθόνη του ταμπλό, εφοδιασμένη κό 3κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 125 ίπ-
με καινούργιο, πιο γρήγορο λογισμικό πων και 153Nm ροπής, που συνεργάζεται
και είναι διαθέσιμη σε δυο διαστάσεις, με ένα 6ταχυτό χειροκίνητο κιβώτιο με μα-
8 και 9 ιντσών, ανάλογα το εξοπλιστικό κριά κλιμάκωση, το οποίο περνάει την κί-
πακέτο. Από χωροταξικής άποψης είναι νηση στους μπροστινούς τροχούς. Οι επι-
πιο ευρύχωρο από το απλό Yaris, με το δόσεις που προσφέρει το συγκεκριμένο
πίσω ενιαίο κάθισμα να μπορεί να φιλο- μοτέρ δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο,
ξενήσει άνετα 2 ενήλικες επιβάτες έχο- αλλά κινούν αξιοπρεπώς το αμάξωμα των
ντας επαρκή αέρα σε γόνατα και κεφάλι. 1.170 κιλών. Η μέση τιμή κατανάλωσης
Με τρίτο άτομο θα πρέπει να «στριμω- αγγίζει τα 7,1 λτ/100 χλμ, νούμερο όχι μα-
χτούν» κάπως λόγω του μικρού πλάτους κριά από την κατανάλωση που υπόσχε-
του αυτοκινήτου, μιας και το αυτοκίνη- ται η εταιρία (6.2λτ/100 χλμ). Ο συγκεκρι-
το έχει εξελιχθεί ώστε να είναι ευέλι- μένος κινητήρας είναι διαθέσιμος επίσης
κτο μέσα στην πόλη. Ο αποθηκευτικός και με αυτόματο κιβώτιο CVT, ενώ ο υπο-
χώρος είναι άκρως ικανοποιητικός φτά- ψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει και
νοντας τα 397 λίτρα στη δικίνητη και τα την υβριδική έκδοση. Το υβριδικό σύνο- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-1-12-21.indd 38 10/1/2022 9:35:27 πμ