Page 12 - 2-2022
P. 12

n n n                                           n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

               Ανοδική πορεία η Dacia το 2021






               Αύξηση 3% στις πωλήσεις της σημείωσε η Dacia τον περασμένο χρόνο και παρά το γεγονός
               πως το Sandero ήταν το best-seller μοντέλο της, το ηλεκτρικό Spring ήταν αυτό που
               μονοπώλησε το ενδιαφέρον.
































                                 Το best-seller Sandero                       ρεία του ηλεκτρικού Spring, με την πώλη-

                                                                              σή του να γίνεται σε επιλεγμένες αγορές,
                                   Πιο αναλυτικά, η ρουμανική μάρκα του       ενώ από τον Μάρτιο και μετά υπάρχουν
                                 Ομίλου Renault κατέγραψε το περασμένο        συνολικά 46.000 παραγγελίες, σύμφωνα
                                 έτος  αύξηση  πωλήσεων  3%,  παραδίδο-       με την εταιρεία.
                                 ντας συνολικά 537.095 αυτοκίνητα παγκο-
                                 σμίως. Στην κορυφή βρέθηκε το Sandero        Οι προσιτές τιμές το «όπλο»

                                 με 226.825 μονάδες, ενώ στη σειρά ακο-       της Dacia
                                 λουθεί  το  Duster  με  186.001.  Σημαντι-
                                 κό ρόλο έπαιξε και το αμιγώς ηλεκτρικό         Το Spring έχει ως βασικό πλεονέκτημα
                                 Spring με 27.876 μονάδες, ενώ το Logan       το χαμηλό κόστος απόκτησης όπως συμ-
                                 πούλησε 27.136 αυτοκίνητα. Στις πιο πίσω     βαίνει με όλη την γκάμα της Dacia, που
                                 θέσεις βρίσκουμε τα Dokker και Lodgy.        ξεκινάει από τις 17.000 ευρώ, ενώ η αυ-
                                                                              τονομία  του  ανέρχεται  στα  230  χιλιόμε-
                                 Spring με 46.000 παραγγε-                    τρα. Επιπλέον, όπως αναφέρει η φίρμα, το

                                 λίες                                         90% όσων επέλεξαν το Spring στράφηκαν
                                                                              στο εξοπλιστικό επίπεδο Comfort Plus, το
                                   Παρά  το  γεγονός  ότι,  τα  Sandero  και   70% των Sandero πωλήθηκαν ως μοντέ-

                                 Duster  κυριάρχησαν  στις  πωλήσεις  της     λα  Stepway,  ενώ  το  60%  των  πελατών
                                 Dacia, το ενδιαφέρον συγκέντρωσε η πο-
                                                                              Duster επέλεξαν την έκδοση Prestige. v
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 12




          #e-agora-themata-02-22.indd   12                                                                        8/2/2022   11:10:22 πμ
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17