Page 12 - 2-2022
P. 12
n n n n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ανοδική πορεία η Dacia το 2021
Αύξηση 3% στις πωλήσεις της σημείωσε η Dacia τον περασμένο χρόνο και παρά το γεγονός
πως το Sandero ήταν το best-seller μοντέλο της, το ηλεκτρικό Spring ήταν αυτό που
μονοπώλησε το ενδιαφέρον.
Το best-seller Sandero ρεία του ηλεκτρικού Spring, με την πώλη-
σή του να γίνεται σε επιλεγμένες αγορές,
Πιο αναλυτικά, η ρουμανική μάρκα του ενώ από τον Μάρτιο και μετά υπάρχουν
Ομίλου Renault κατέγραψε το περασμένο συνολικά 46.000 παραγγελίες, σύμφωνα
έτος αύξηση πωλήσεων 3%, παραδίδο- με την εταιρεία.
ντας συνολικά 537.095 αυτοκίνητα παγκο-
σμίως. Στην κορυφή βρέθηκε το Sandero Οι προσιτές τιμές το «όπλο»
με 226.825 μονάδες, ενώ στη σειρά ακο- της Dacia
λουθεί το Duster με 186.001. Σημαντι-
κό ρόλο έπαιξε και το αμιγώς ηλεκτρικό Το Spring έχει ως βασικό πλεονέκτημα
Spring με 27.876 μονάδες, ενώ το Logan το χαμηλό κόστος απόκτησης όπως συμ-
πούλησε 27.136 αυτοκίνητα. Στις πιο πίσω βαίνει με όλη την γκάμα της Dacia, που
θέσεις βρίσκουμε τα Dokker και Lodgy. ξεκινάει από τις 17.000 ευρώ, ενώ η αυ-
τονομία του ανέρχεται στα 230 χιλιόμε-
Spring με 46.000 παραγγε- τρα. Επιπλέον, όπως αναφέρει η φίρμα, το
λίες 90% όσων επέλεξαν το Spring στράφηκαν
στο εξοπλιστικό επίπεδο Comfort Plus, το
Παρά το γεγονός ότι, τα Sandero και 70% των Sandero πωλήθηκαν ως μοντέ-
Duster κυριάρχησαν στις πωλήσεις της λα Stepway, ενώ το 60% των πελατών
Dacia, το ενδιαφέρον συγκέντρωσε η πο-
Duster επέλεξαν την έκδοση Prestige. v
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 12
#e-agora-themata-02-22.indd 12 8/2/2022 11:10:22 πμ