Page 28 - 2-2022
P. 28

n n n                                           n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


               Oι επιτυχίες της Peugeot 2021





               Η Peugeot έκλεισε το 2021 με σημαντικές εμπορικές επιτυχίες, οι οποίες ενδυναμώνουν

               περαιτέρω την ηγετική της θέση στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού.





















                                        αταρχάς, διατήρησε την δεύτερη θέ-      Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα
                                        ση  στις  πωλήσεις  επιβατικών  αυ- ηλεκτρικά οχήματα  της κατηγορίας τους
                                 Κτοκινήτων στην ελληνική αγορά με  (48,8%  και  56,5%  μερίδιο  αγοράς  αντί-
                                 10.581  ταξινομήσεις  και  μερίδιο  αγοράς  στοιχα)
                                 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξη-
                                 ση  του  όγκου  πωλήσεων  σε  σχέση  με  το   Πρώτη θέση για το 2008
                                 αντίστοιχο  διάστημα  του  2020.  Εντυπωσι- στη κατηγορία B SUV (με
                                 ακό είναι το γεγονός πως η αύξηση πωλή-      μερίδιο 14,4%)
                                 σεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε

                                 σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το      Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές
                                 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από      πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με ση-
                                 τη συνολική αύξηση της αγοράς των επιβα-     μαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μο-
                                 τικών που είναι μόλις 24,7%.                 ντέλο  της  κατηγορίας  (+455  μονάδες  ή
                                   Η  συνεχώς  αυξανόμενη  διείσδυση  της     +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)
                                 Peugeot επιβεβαιώνει αφενός, την επιτυ-         Οι σημαντικές επιτυχίες της μάρκας προ-
                                 χία της στρατηγικής της μάρκας και αφε-      διαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για το
                                 τέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μο-     τρέχον έτος και αποδεικνύουν την ορθό-

                                 ντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα       τητα της στρατηγικής της, αλλά και τη ση-
                                 παρακάτω νούμερα:                            μασία που έχει η πελατοκεντρική προσέγ-
                                                                              γιση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ένα
                                  Πρώτη θέση της Peugeot                      περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η
                                 στις εταιρικές πωλήσεις με                   «Δύναμης της επιλογής» της Peugeot έχει

                                 μερίδιο 13,7%                                αποδειχθεί σημαντική στη συνείδηση των
                                                                              καταναλωτών,  οι  οποίοι  ανταμείβουν  τη
                                   Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκί- μάρκα σε κάθε ευκαιρία με την εμπιστο-
                                 νητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς)        σύνη τους. v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-02-22.indd   28                                                                        8/2/2022   11:10:30 πμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33