Page 28 - 2-2022
P. 28
n n n n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Oι επιτυχίες της Peugeot 2021
Η Peugeot έκλεισε το 2021 με σημαντικές εμπορικές επιτυχίες, οι οποίες ενδυναμώνουν
περαιτέρω την ηγετική της θέση στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού.
αταρχάς, διατήρησε την δεύτερη θέ- Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα
ση στις πωλήσεις επιβατικών αυ- ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους
Κτοκινήτων στην ελληνική αγορά με (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντί-
10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς στοιχα)
10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξη-
ση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το Πρώτη θέση για το 2008
αντίστοιχο διάστημα του 2020. Εντυπωσι- στη κατηγορία B SUV (με
ακό είναι το γεγονός πως η αύξηση πωλή- μερίδιο 14,4%)
σεων που σημείωσε η Peugeot το 2021 σε
σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές
33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με ση-
τη συνολική αύξηση της αγοράς των επιβα- μαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μο-
τικών που είναι μόλις 24,7%. ντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή
Η συνεχώς αυξανόμενη διείσδυση της +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)
Peugeot επιβεβαιώνει αφενός, την επιτυ- Οι σημαντικές επιτυχίες της μάρκας προ-
χία της στρατηγικής της μάρκας και αφε- διαγράφουν μία λαμπρή πορεία και για το
τέρου, τις εξαιρετικές επιδόσεις των μο- τρέχον έτος και αποδεικνύουν την ορθό-
ντέλων της οι οποίες αποτυπώνονται στα τητα της στρατηγικής της, αλλά και τη ση-
παρακάτω νούμερα: μασία που έχει η πελατοκεντρική προσέγ-
γιση της ελληνικής αντιπροσωπείας σε ένα
Πρώτη θέση της Peugeot περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς. Η
στις εταιρικές πωλήσεις με «Δύναμης της επιλογής» της Peugeot έχει
μερίδιο 13,7% αποδειχθεί σημαντική στη συνείδηση των
καταναλωτών, οι οποίοι ανταμείβουν τη
Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκί- μάρκα σε κάθε ευκαιρία με την εμπιστο-
νητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς) σύνη τους. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-02-22.indd 28 8/2/2022 11:10:30 πμ