Page 42 - 2-2022
P. 42
n n n n ΔΟΚΙΜΗ CUPRA Formentor 1.5 TSI 150ps DSG
Ο κινητήρας θέση οδήγησης σε προκαλούν να ανεβά-
1,5 TSI σεις ταχύτητα και να χαθείς στους δρό-
αποδίδει
150 ίππους μους κάποιου βουνού. Το αυτόματο κιβώ-
και 250 τιο λειτουργεί άψογα τόσο στην ηρεμία της
Nm ροπή, κίνησης μέσα στην πόλη, όσο και σε πιο
γράφοντας
τα 0-100 γρήγορους ρυθμούς! Το μεσογειακό τα-
χλμ./ώρα σε περαμέντο της CUPRA έχει μπολιαστεί με
8,9 δευτερό- τη φιλοσοφίας της γερμανικής σχολής κι
λεπτα και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στην ευθυβολία
καίγοντας 8.3
λτ/100χλμ. και στην ποιότητα κύλισης του Formentor
που είναι εξαιρετική.
Η τιμή για τη βασική έκδοση του
Formentor με τους 150 ίππους και το αυ-
τόματο κιβώτιο DSG-7 ξεκινάει από τα
32.290 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό και
κορυφαία συστήματα, ενώ η χειροκίνητη
έκδοση με το 6ταχυτο κιβώτιο αρχίζει από
τα 29.990 ευρώ.
και 250Νm ροπής. Tο αυτόματο κιβώτιο 7
σχέσεων DSG διαχειρίζεται μαεστρικά την CUPRA FORMENTOR 1,5 TSI 150PS DSG
1.495/4 σε σειρά
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)
ισχύ του κινητήρα, γεμίζοντας αποφασιστι- Καύσιμο Βενζίνη
κά όλο το φάσμα των στροφών κι επιτρέ- Ισχύς (ίπποι) 150
250
ποντας γρήγορες και to the point αλλαγές. Ροπή (Nm) μηχανικό/μπροστά
Kιβώτιο/μετάδοση
Οι επιδόσεις του CUPRA Formentor, μόνο Start/Stop ΝΑΙ
αδιάφορες δεν είναι, με το 0-100χλμ/ώρα 0-100 χλμ/ώρα (δλ) 8,9
να χρειάζεται 8,9 δευτερόλεπτα και την τε- Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 204
8,3
Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
λική του να αγγίζει τα 203χλμ/ώρα. Η κα- Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 125-128
τανάλωση δεν ξεφεύγει, με τη μέση τιμή Χώρος αποσκευών (λίτρα) 450
της να είναι 8,3λτ/100χλμ. Τιμή από 32.290
Διασκεδαστικό και εύχρη- Συμπέρασμα
στο στο δρόμο το Cupra Το Cupra Formentor ήταν εξαρχής ένα
Formentor DSG ιδιαίτερο μικρομεσαίο SUV, με αιχμηρή
σχεδίαση, αθλητικά οδηγικά χαρακτη-
Όπως και στη χειροκίνητη έκδοση, έτσι
και στην αυτόματη, η φιλοσοφία του αυ- ριστικά, μπολιασμένο με τη premium φι-
τοκινήτου είναι προσανατολισμένη προς λοσοφία της εταιρίας που μπορούσε να
ένα πιο σπορτίφ προφίλ. Οι σφιχτές μπρο- ισορροπεί μεταξύ fun to drive και πρακτι-
στά αναρτήσεις, των πολλαπλών συν- κότητας. Με το αυτόματο κιβώτιο γίνεται
δέσμων πίσω, το εξαιρετικό τιμόνι σε αί- σαφώς πιο εύχρηστο, κάνοντας απόλαυση
σθηση και εικόνα, τα bucket και η χαμηλή και την οδήγηση μέσα στην πόλη. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42
#e-agora-themata-02-22.indd 42 8/2/2022 11:11:39 πμ