Page 50 - 2-2022
P. 50

n n n                n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Kona N Performance Pack 280ps N-DCT



                                 και  το  60-100χλμ/ώρα  και  το  80-120  λών στροφών κρύβεται κάτι λυσσαλέο.
                                 χλμ/ώρα  γίνονται  μέσα  σε  2,5δλ  και  Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις
                                 3,6 δλ αντίστοιχα. Για να κατέβουν τό- ακόμα  και  στην  normal  ρύθμιση  φανε-
                                 σο  χαμηλά  τα  νούμερα  των  επιδόσε- ρώνουν τις αγωνιστικές τους διαθέσεις,
                                 ων,  το  χέρι  της  βάζει  κι  η  λειτουργία  που  σε  συνδυασμό  με  τις  19αρες,  δεν
                                 N Power Shift του σασμάν, που ενερ- ενθουσιάζονται  με  τις  ιδιαίτερες  κακο-
                                 γοποιείται όταν η πεταλούδα του γκα- τοπιές των ελληνικών δρόμων, αναγκά-
                                 ζιού  είναι  ανοιχτή  πάνω  από  το  90%  ζοντας τον οδηγό να είναι διπλά προσε-
                                 κι δεν επιτρέπει τη μείωση της ροπής  κτικός. Όταν όμως ο δρόμος ανοίξει και

                                 στην αλλαγή της ταχύτητας. Μπορεί να  βρεις τη δυνατότητα να βυθίσεις το γκάζι
                                 ακούγεται κτηνώδες το μέτωπο κινητή- στο πάτωμα, τότε όλα τα ατοπήματα ξε-
                                 ρας-σασμάν,  αλλά  αν  θέλεις  να  κινη- χνιούνται. Η επιτάχυνση είναι εντυπωσι-
                                 θείς χαλαρά και στο eco mode θα στο  ακή, κάνοντας να λησμονείς ότι οδηγάς
                                 επιτρέψουν  με  το  παραπάνω,  παρου- ένα SUV, με το τιμόνι να είναι πάντα σε
                                 σιάζοντας ένα πολιτισμένο χαρακτήρα  εγρήγορση, στέλνοντας άμεσα τις πλη-
                                 που θα φανεί και στην κατανάλωση, η  ροφορίες στα χέρια του οδηγού. Μπαί-
                                 οποία δεν θα ξεπερνάει τα 8,2 λτ/100  νοντας  σε  διαδρομές  με  συνεχόμενες

                                 χλμ. Νούμερο μαγικό γιατί με τόση δύ- καμπές, το διαφορικό θα «χώσει» απο-
                                 ναμη και ροπή στο δεξί πόδι κανείς δεν  φασιστικά  τα  μούτρα  του  αυτοκινήτου
                                 μπορεί να δείξει τέτοια αυτοσυγκράτη- στο εσωτερικό της στροφής, με το πλαί-
                                 ση, ούτε ο ίδιος ο Δαλάι Λάμα. Πάντως  σιο  να  δέχεται  απροβλημάτιστα  τις  δυ-
                                 η τιμή της μέσης κατανάλωσης σε μει- νάμεις που του ασκούνται και τις αναρ-
                                 κτές  συνθήκες  οδήγησης  δεν  ξεφεύ- τήσεις  να  κρατάνε  περιορισμένες  τις
                                 γει  από  τα  14λτ/100  χλμ,  αλλά  όπως  κλίσεις σε βαθμό που νομίζεις ότι πιλο-
                                 έχουν πει και για την υπόλοιπη Ν  σει- τάρεις ένα πιο μικρό hot hatch. To Kona
                                 ρά, ποιος την αγοράζει με βάση το πό- N θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το
                                 σο γρήγορα πίνει τη βενζίνη?                 πιο παιχνιδιάρικο μοντέλο της σειράς Ν,

                                                                              με το πίσω μέρος να μπορεί να μπει στην
                                 Το Kona N επιταχύνει,                        εξίσωση της απόλαυσης, μιας κι έχει μια
                                 στρίβει, φρενάρει σε κα-                     τάση  να    ελαφρώνει  και  να  προσφέρει

                                 ταιγιστικούς ρυθμούς                         ενδιαφέροντα πλασαρίσματα. Τα φρένα
                                                                              είναι σύμμαχος στο παιχνίδι της γρήγο-
                                   Πατώντας το μπουτόν της μίζας κι ακού-     ρης οδήγησης και των επιδόσεων, αφού
                                 γοντας το γουργουρητό του μοτέρ κατα-        μπορούν να ακινητοποιήσουν άμεσα το
                                 λαβαίνεις ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα λύ-      SUV και δεν δείχνουν σημεία κούρασης
                                 κο με προβιά αρνιού ή αλλιώς σε αθώο         ακόμα και μετά από πολύ «ξύλο».  Τέλος
                                 εμφανισιακά  μικρό  SUV  (εξαιρείται  το     η  σουίτα  συστημάτων  ασφαλείας  που
                                 γαλάζιο χρώμα με τα τεράστια Ν) με κι-       έχει το Kona N είναι υπερπλήρης, βοη-
                                 νητήρα οπλοπολυβόλο. Στα πρώτα ανα-          θώντας στο έπακρο τις καθημερινές με-

                                 γνωριστικά μέτρα νιώθεις ότι κάτω από        τακινήσεις.
                                 το  πολιτισμένο  χαρακτήρα  των  χαμη-         Το  ισχυρό  Kona  N  ξεκινάει  από  τις  S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50




          #e-agora-themata-02-22.indd   50                                                                        8/2/2022   11:12:05 πμ
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55