Page 50 - 2-2022
P. 50
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Kona N Performance Pack 280ps N-DCT
και το 60-100χλμ/ώρα και το 80-120 λών στροφών κρύβεται κάτι λυσσαλέο.
χλμ/ώρα γίνονται μέσα σε 2,5δλ και Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις
3,6 δλ αντίστοιχα. Για να κατέβουν τό- ακόμα και στην normal ρύθμιση φανε-
σο χαμηλά τα νούμερα των επιδόσε- ρώνουν τις αγωνιστικές τους διαθέσεις,
ων, το χέρι της βάζει κι η λειτουργία που σε συνδυασμό με τις 19αρες, δεν
N Power Shift του σασμάν, που ενερ- ενθουσιάζονται με τις ιδιαίτερες κακο-
γοποιείται όταν η πεταλούδα του γκα- τοπιές των ελληνικών δρόμων, αναγκά-
ζιού είναι ανοιχτή πάνω από το 90% ζοντας τον οδηγό να είναι διπλά προσε-
κι δεν επιτρέπει τη μείωση της ροπής κτικός. Όταν όμως ο δρόμος ανοίξει και
στην αλλαγή της ταχύτητας. Μπορεί να βρεις τη δυνατότητα να βυθίσεις το γκάζι
ακούγεται κτηνώδες το μέτωπο κινητή- στο πάτωμα, τότε όλα τα ατοπήματα ξε-
ρας-σασμάν, αλλά αν θέλεις να κινη- χνιούνται. Η επιτάχυνση είναι εντυπωσι-
θείς χαλαρά και στο eco mode θα στο ακή, κάνοντας να λησμονείς ότι οδηγάς
επιτρέψουν με το παραπάνω, παρου- ένα SUV, με το τιμόνι να είναι πάντα σε
σιάζοντας ένα πολιτισμένο χαρακτήρα εγρήγορση, στέλνοντας άμεσα τις πλη-
που θα φανεί και στην κατανάλωση, η ροφορίες στα χέρια του οδηγού. Μπαί-
οποία δεν θα ξεπερνάει τα 8,2 λτ/100 νοντας σε διαδρομές με συνεχόμενες
χλμ. Νούμερο μαγικό γιατί με τόση δύ- καμπές, το διαφορικό θα «χώσει» απο-
ναμη και ροπή στο δεξί πόδι κανείς δεν φασιστικά τα μούτρα του αυτοκινήτου
μπορεί να δείξει τέτοια αυτοσυγκράτη- στο εσωτερικό της στροφής, με το πλαί-
ση, ούτε ο ίδιος ο Δαλάι Λάμα. Πάντως σιο να δέχεται απροβλημάτιστα τις δυ-
η τιμή της μέσης κατανάλωσης σε μει- νάμεις που του ασκούνται και τις αναρ-
κτές συνθήκες οδήγησης δεν ξεφεύ- τήσεις να κρατάνε περιορισμένες τις
γει από τα 14λτ/100 χλμ, αλλά όπως κλίσεις σε βαθμό που νομίζεις ότι πιλο-
έχουν πει και για την υπόλοιπη Ν σει- τάρεις ένα πιο μικρό hot hatch. To Kona
ρά, ποιος την αγοράζει με βάση το πό- N θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το
σο γρήγορα πίνει τη βενζίνη? πιο παιχνιδιάρικο μοντέλο της σειράς Ν,
με το πίσω μέρος να μπορεί να μπει στην
Το Kona N επιταχύνει, εξίσωση της απόλαυσης, μιας κι έχει μια
στρίβει, φρενάρει σε κα- τάση να ελαφρώνει και να προσφέρει
ταιγιστικούς ρυθμούς ενδιαφέροντα πλασαρίσματα. Τα φρένα
είναι σύμμαχος στο παιχνίδι της γρήγο-
Πατώντας το μπουτόν της μίζας κι ακού- ρης οδήγησης και των επιδόσεων, αφού
γοντας το γουργουρητό του μοτέρ κατα- μπορούν να ακινητοποιήσουν άμεσα το
λαβαίνεις ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα λύ- SUV και δεν δείχνουν σημεία κούρασης
κο με προβιά αρνιού ή αλλιώς σε αθώο ακόμα και μετά από πολύ «ξύλο». Τέλος
εμφανισιακά μικρό SUV (εξαιρείται το η σουίτα συστημάτων ασφαλείας που
γαλάζιο χρώμα με τα τεράστια Ν) με κι- έχει το Kona N είναι υπερπλήρης, βοη-
νητήρα οπλοπολυβόλο. Στα πρώτα ανα- θώντας στο έπακρο τις καθημερινές με-
γνωριστικά μέτρα νιώθεις ότι κάτω από τακινήσεις.
το πολιτισμένο χαρακτήρα των χαμη- Το ισχυρό Kona N ξεκινάει από τις S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata-02-22.indd 50 8/2/2022 11:12:05 πμ