Page 70 - 2-2022
P. 70

n n n                          n ΔΟΚΙΜΗ  Peugeot 208 1.2 Puretech 100ps



                                                                              προείπαμε, αλλά αυτό δεν τις εμποδίζει να
                                                                              απορροφούν με μαεστρία τις κακοτεχνίες
                                                                              του δρόμου και σε συνδυασμό με την ανα-
                                                                              βαθμισμένη ηχομόνωση, η καμπίνα παρα-
                                                                              μένει ανέγγιχτη από εξωτερικούς εκνευ-
                                                                              ριστικούς θορύβους. Εντυπωσιακό και το

                                                                              σύστημα  πέδησης,  όπου  ακινητοποιεί  το
                                                                              γαλλικό supermini από τα 100 χλμ./ώρα
                                                                              μόλις σε 36,9 μέτρα.
                                                                                Το  Peugeot  208  με  τον  1.200αρη


                   Premium       από στάση, όσο κι από ρεπρίζ. Στο αυτο-      Puretech  των  100  ίππων  είναι  διαθέσι-
                                                                              μο από την έκδοση Active Plus, με τιμή
               οδική συμπε-      κίνητο της δοκιμής μας, ο κινητήρας συ-
                 ριφορά για      νεργάζονταν με ένα 6τάχυτητο χειροκίνη-      εκκίνησης  τα  18.500  ευρώ.  Μάλιστα  η
                 το νέο Peu-     το κιβώτιο (διατίθεται και με αυτόματο 8     Peugeot πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε την
                   geot 208                                                   «εγγύηση τιμής» σε όλη τη γκάμα αυτοκι-
                   με υψηλή      σχέσεων), το οποίο είχε σωστή κλιμάκω-
                   ποιότητα      ση που επέτρεπε στο σύνολο να δείξει τις     νήτων της, που εξασφαλίζει ότι οι πελάτες
                κύλισης που      αρετές του. Η μέση κατανάλωση παραμέ-        της που θα προβαίνουν σε παραγγελία, θα
               εντυπωσιάζει                                                   λαμβάνουν μια τελική, «κλειδωμένη» τιμή.
                                 νει σε ικανοποιητικά επίπεδα, με το νού-
                                 μερο που είδαμε να μην ξεπερνάει τα 6,1      Κυριαρχεί στα supermini το
                                 λτ/100 χλμ.
                                                                              208
                                 Με υψηλή ποιότητα κύλισης                      Το Peugeot 208 φαίνεται να είναι ο κυ-

                                 το Peugeot 208                               ρίαρχος στην κατηγορία του. Ποιοτικό, με

                                   Η  premium  φιλοσοφία  που  έχει  αρχί-    άψογη οδική συμπεριφορά και σχεδίαση
                                 σει να ακολουθεί η Peugeot φαίνεται και      που ξεχωρίζει, χωρίς να ξεφεύγει ιδιαίτε-
                                 στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης του 208 εί-    ρα σε τιμή, το γαλλικό supermini είναι ο

                                 ναι εξαιρετική και σε καμία περίπτωση δεν    άσσος στο μανίκι της Peugeot. Άραγε θα
                                 θυμίζει supermini. Βασισμένο πάνω στην       βρει  κάποιο  ανταγωνιστή  να  το  κοιτάξει
                                 πλατφόρμα  CMP  EMP2,  φέρει  γόνατα         στα μάτια?
                                 Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξο-         PEUGEOT 208 1,2 PURETECH 100 PS
                                 να πίσω, βγάζοντας ένα πιο «σφιχτό» χα-         Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)    1.199/3 σε σειρά
                                 ρακτήρα. Το 208 πατάει στιβαρό στο δρό-         Καύσιμο                          Βενζίνη
                                                                                                                     100
                                 μο,  είναι  ουδέτερο  στο  όριο  και  μπαίνει    Ισχύς (ίπποι)                     205
                                                                                 Ροπή (Nm)
                                 αποφασιστικά  στις  στροφές  σαν  γνήσιος       Kιβώτιο/μετάδοση        6/μηχανικό/μπροστά
                                 απόγονος της γαλλικής σχολής στριψίμα-          Start/Stop                          ΝΑΙ
                                 τος. Το τιμόνι, αν κι ελαφρύ, είναι κοφτερό     0-100 χλμ/ώρα (δλ)                 10,9
                                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
                                                                                                                    188
                                 και το μπροστινό σύστημα ακούει άμεσα           Κατανάλωση  (λτ/100χλμ)             6,1
                                 στις εντολές του οδηγού. Μπορεί οι αναρ-        Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)               115
                                 τήσεις  να  είναι  σχετικά  σκληρές,  όπως      Χώρος αποσκευών (λίτρα)            311
                                                                                 Τιμή από                         18.500



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 70




          #e-agora-themata-02-22.indd   70                                                                        8/2/2022   11:13:26 πμ
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75