Page 70 - 2-2022
P. 70
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 208 1.2 Puretech 100ps
προείπαμε, αλλά αυτό δεν τις εμποδίζει να
απορροφούν με μαεστρία τις κακοτεχνίες
του δρόμου και σε συνδυασμό με την ανα-
βαθμισμένη ηχομόνωση, η καμπίνα παρα-
μένει ανέγγιχτη από εξωτερικούς εκνευ-
ριστικούς θορύβους. Εντυπωσιακό και το
σύστημα πέδησης, όπου ακινητοποιεί το
γαλλικό supermini από τα 100 χλμ./ώρα
μόλις σε 36,9 μέτρα.
Το Peugeot 208 με τον 1.200αρη
Premium από στάση, όσο κι από ρεπρίζ. Στο αυτο- Puretech των 100 ίππων είναι διαθέσι-
μο από την έκδοση Active Plus, με τιμή
οδική συμπε- κίνητο της δοκιμής μας, ο κινητήρας συ-
ριφορά για νεργάζονταν με ένα 6τάχυτητο χειροκίνη- εκκίνησης τα 18.500 ευρώ. Μάλιστα η
το νέο Peu- το κιβώτιο (διατίθεται και με αυτόματο 8 Peugeot πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε την
geot 208 «εγγύηση τιμής» σε όλη τη γκάμα αυτοκι-
με υψηλή σχέσεων), το οποίο είχε σωστή κλιμάκω-
ποιότητα ση που επέτρεπε στο σύνολο να δείξει τις νήτων της, που εξασφαλίζει ότι οι πελάτες
κύλισης που αρετές του. Η μέση κατανάλωση παραμέ- της που θα προβαίνουν σε παραγγελία, θα
εντυπωσιάζει λαμβάνουν μια τελική, «κλειδωμένη» τιμή.
νει σε ικανοποιητικά επίπεδα, με το νού-
μερο που είδαμε να μην ξεπερνάει τα 6,1 Κυριαρχεί στα supermini το
λτ/100 χλμ.
208
Με υψηλή ποιότητα κύλισης Το Peugeot 208 φαίνεται να είναι ο κυ-
το Peugeot 208 ρίαρχος στην κατηγορία του. Ποιοτικό, με
Η premium φιλοσοφία που έχει αρχί- άψογη οδική συμπεριφορά και σχεδίαση
σει να ακολουθεί η Peugeot φαίνεται και που ξεχωρίζει, χωρίς να ξεφεύγει ιδιαίτε-
στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης του 208 εί- ρα σε τιμή, το γαλλικό supermini είναι ο
ναι εξαιρετική και σε καμία περίπτωση δεν άσσος στο μανίκι της Peugeot. Άραγε θα
θυμίζει supermini. Βασισμένο πάνω στην βρει κάποιο ανταγωνιστή να το κοιτάξει
πλατφόρμα CMP EMP2, φέρει γόνατα στα μάτια?
Μακφέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξο- PEUGEOT 208 1,2 PURETECH 100 PS
να πίσω, βγάζοντας ένα πιο «σφιχτό» χα- Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.199/3 σε σειρά
ρακτήρα. Το 208 πατάει στιβαρό στο δρό- Καύσιμο Βενζίνη
100
μο, είναι ουδέτερο στο όριο και μπαίνει Ισχύς (ίπποι) 205
Ροπή (Nm)
αποφασιστικά στις στροφές σαν γνήσιος Kιβώτιο/μετάδοση 6/μηχανικό/μπροστά
απόγονος της γαλλικής σχολής στριψίμα- Start/Stop ΝΑΙ
τος. Το τιμόνι, αν κι ελαφρύ, είναι κοφτερό 0-100 χλμ/ώρα (δλ) 10,9
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
188
και το μπροστινό σύστημα ακούει άμεσα Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 6,1
στις εντολές του οδηγού. Μπορεί οι αναρ- Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 115
τήσεις να είναι σχετικά σκληρές, όπως Χώρος αποσκευών (λίτρα) 311
Τιμή από 18.500
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 70
#e-agora-themata-02-22.indd 70 8/2/2022 11:13:26 πμ