Page 80 - 2-2022
P. 80

n n n                                   n ΔΟΚΙΜΗ  VW Golf 1,4 GTE



                                                                              Το Golf GTE έχει 245 ίπ-
                                                                              πους και καίει 6 λτ/100 χλμ


                                                                                Το Plug-In Golf κινεί ο 1.400αρης TSI κι-
                                                                              νητήρας των 150 ίππων κι ένας ηλεκτροκι-
                                                                              νητήρας 110 ίππων, με τη συνολική απόδο-
                                                                              ση να φτάνει τους 245 ίππους και 400Nm
                                                                              ροπής. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι
                                                                              13 kWh και μπορεί να προσφέρει, σύμφω-

               Το κινητήριο σύνολο του  Golf GTE αποδίδει 245 ίππους          να με την εταιρία, μέχρι και 64 χλμ ηλεκτρι-
               και 400Nm ροπής, γράφοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6              κή αυτονομία, με τη φόρτιση της να διαρκεί
               δευτερόλεπτα.
                                                                              5 ώρες σε οικιακή πρίζα ή 3 ώρες  και 40
                                 πολυλειτουργικό τιμόνι είναι δερμάτινο, με  λεπτά σε Wallbox. To κινητήριο σύνολο συ-
                                 χοντρή στεφάνι για δυνατό grip και διακό- νεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 6
                                 πτες αφής. Ο πραγματικός πρωταγωνιστής  σχέσεων, που περνάει την ισχύ αποκλειστι-
                                 όμως είναι το Innovision Cockpit σύστη- κά στους μπροστινούς τροχούς. Οι 245 ίπ-
                                 μα, που αποτελείται από το ψηφιακό πίνα- ποι είναι άκρως «ζωντανοί», με το χρονόμε-
                                 κα οργάνων Digital Cockpit Pro 10 ιντσών,  τρο για το 0-100 χλμ/ώρα να σταματάει στα

                                 απόλυτα  εναρμονισμένος  στην  υβριδική  6,7 δευτερόλεπτα,  για τα 60- 100 χλμ./ώρα
                                 φιλοσοφία του μοντέλου  και το σύστημα  στα 2,9 δλ και για τα 80-120 χλμ./ώρα στα 4
                                 πλοήγησης «Discover Pro» 10,25 ιντσών.  δλ, ενώ η τελική ταχύτητα ακουμπάει τα 225
                                 Η βασική έκδοση του GTE εφοδιάζεται και  χλμ./ώρα. Όλα αυτά με τη μέση τιμή κατα-
                                 με Head-Up Display υψηλής ευκρίνειας κι  νάλωσης να μην ξεπερνάει τα 6 λτ/100 χλμ.
                                 αισθητικής. Πίσω θα κάτσουν άνετα 2 ενή-
                                 λικες επιβάτες έχοντας αρκετό κενό ανά-      Ένα γνήσιο Golf το GTE
                                 μεσα τους, με το χώρο για τα γόνατα και        Γράφοντας τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από
                                 το κεφάλι να μην προβληματίζουν, ενώ η       το τιμόνι καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι μέσα
                                 χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα      σε ένα Golf. Στιβαρό, με ισορροπημένη οδι-

                                 272 λίτρα (374 λίτρα στη GTI έκδοση).        κή συμπεριφορά και υψηλή ποιότητα κύλι-
                                                                              σης, το GTE είναι άνετο, κινείται αθόρυβα
                                                                              μέσα στην πόλη, με το ηλεκτροκινητήρα να
                                                                              προσφέρει  τα  μέγιστα  στην  οικονομία  του
                                                                              καυσίμου.  Στον  αυτοκινητόδρομο  καταπί-

                                                                              νει χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία,
                                                                              με την ηχομόνωση να κρατάει την καμπίνα
                                                                              ήσυχη. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν
                                                                              εφοδιασμένο με το σύστημα ρυθμιζόμενων
                                                                              αναρτήσεων που πραγματικά άνοιγαν διά-
                                                                              πλατα τους ορίζοντες των δυνατοτήτων του.
                                 Επιδόσεις 2λίτρου με κατανάλωση
                                 6λτ/100χλμ. Καθόλου άσχημα!                  Στo  sport  mode,  οι  αναρτήσεις  έσφιγγαν,



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 80




          #e-agora-themata-02-22.indd   80                                                                        8/2/2022   11:14:10 πμ
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85