Page 80 - 2-2022
P. 80
n n n n ΔΟΚΙΜΗ VW Golf 1,4 GTE
Το Golf GTE έχει 245 ίπ-
πους και καίει 6 λτ/100 χλμ
Το Plug-In Golf κινεί ο 1.400αρης TSI κι-
νητήρας των 150 ίππων κι ένας ηλεκτροκι-
νητήρας 110 ίππων, με τη συνολική απόδο-
ση να φτάνει τους 245 ίππους και 400Nm
ροπής. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι
13 kWh και μπορεί να προσφέρει, σύμφω-
Το κινητήριο σύνολο του Golf GTE αποδίδει 245 ίππους να με την εταιρία, μέχρι και 64 χλμ ηλεκτρι-
και 400Nm ροπής, γράφοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6 κή αυτονομία, με τη φόρτιση της να διαρκεί
δευτερόλεπτα.
5 ώρες σε οικιακή πρίζα ή 3 ώρες και 40
πολυλειτουργικό τιμόνι είναι δερμάτινο, με λεπτά σε Wallbox. To κινητήριο σύνολο συ-
χοντρή στεφάνι για δυνατό grip και διακό- νεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 6
πτες αφής. Ο πραγματικός πρωταγωνιστής σχέσεων, που περνάει την ισχύ αποκλειστι-
όμως είναι το Innovision Cockpit σύστη- κά στους μπροστινούς τροχούς. Οι 245 ίπ-
μα, που αποτελείται από το ψηφιακό πίνα- ποι είναι άκρως «ζωντανοί», με το χρονόμε-
κα οργάνων Digital Cockpit Pro 10 ιντσών, τρο για το 0-100 χλμ/ώρα να σταματάει στα
απόλυτα εναρμονισμένος στην υβριδική 6,7 δευτερόλεπτα, για τα 60- 100 χλμ./ώρα
φιλοσοφία του μοντέλου και το σύστημα στα 2,9 δλ και για τα 80-120 χλμ./ώρα στα 4
πλοήγησης «Discover Pro» 10,25 ιντσών. δλ, ενώ η τελική ταχύτητα ακουμπάει τα 225
Η βασική έκδοση του GTE εφοδιάζεται και χλμ./ώρα. Όλα αυτά με τη μέση τιμή κατα-
με Head-Up Display υψηλής ευκρίνειας κι νάλωσης να μην ξεπερνάει τα 6 λτ/100 χλμ.
αισθητικής. Πίσω θα κάτσουν άνετα 2 ενή-
λικες επιβάτες έχοντας αρκετό κενό ανά- Ένα γνήσιο Golf το GTE
μεσα τους, με το χώρο για τα γόνατα και Γράφοντας τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από
το κεφάλι να μην προβληματίζουν, ενώ η το τιμόνι καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι μέσα
χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα σε ένα Golf. Στιβαρό, με ισορροπημένη οδι-
272 λίτρα (374 λίτρα στη GTI έκδοση). κή συμπεριφορά και υψηλή ποιότητα κύλι-
σης, το GTE είναι άνετο, κινείται αθόρυβα
μέσα στην πόλη, με το ηλεκτροκινητήρα να
προσφέρει τα μέγιστα στην οικονομία του
καυσίμου. Στον αυτοκινητόδρομο καταπί-
νει χιλιόμετρα με χαρακτηριστική ευκολία,
με την ηχομόνωση να κρατάει την καμπίνα
ήσυχη. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν
εφοδιασμένο με το σύστημα ρυθμιζόμενων
αναρτήσεων που πραγματικά άνοιγαν διά-
πλατα τους ορίζοντες των δυνατοτήτων του.
Επιδόσεις 2λίτρου με κατανάλωση
6λτ/100χλμ. Καθόλου άσχημα! Στo sport mode, οι αναρτήσεις έσφιγγαν,
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 80
#e-agora-themata-02-22.indd 80 8/2/2022 11:14:10 πμ