Page 32 - 04-2022
P. 32
n n n n ΟΔΗΓΟΥΜΕ SKODA ENYAQ COUPÉ IV
Και, πηγαίνει καλά;
Το αυτοκίνητό μας είναι η κορυφαία έκδο-
κτικά πλεονεκτήματα επίσης. Το νέο σχήμα ση RS. Αυτό σημαίνει πως έχουμε δυο ηλε-
είναι πιο αεροδυναμικά αποδοτικό και έχει κτρικά μοτέρ, που τροφοδοτούν με 299 άλο-
αεροδυναμικό συντελεστή 0,234, πράγμα γα τους δυο άξονες και που στέλνουν τους
που σημαίνει πως, ανάλογα με τον τρόπο 2,25 τόνους του Coupé από στάση στα 100
λειτουργίας, το Enyaq Coupé θα έχει 10- χλμ./ ώρα σε 6,5 δεύτερα. Μια χαρούλα,
15 χιλιόμετρα μεγαλύτερη αυτονομία, με αλλά δυστυχώς το πάρτι τελειώνει στα 180
μέγιστη τα 545 χιλιόμετρα που δηλώνει η χλμ./ ώρα, δυστυχώς. Μπορεί βέβαια οι επι-
Skoda. Επίσης, μέσω βελτίωσης στον προ- ταχύνσεις να είναι καλές, αλλά το Enyaq
γραμματισμό οι ταχύτητες φόρτισης πλέον Coupé πάνω από όλα ξεχωρίζει στις άνετες
αυξάνονται με χρήση 120 kW για τη μπα- μετακινήσεις. Παρόλο που το RS είναι πιο
ταρία των 62 kWh και μέχρι τα 135 kW χαμηλωμένο (15 χιλιοστά εμπρός, 10 χιλιο-
για την παραλλαγή των 82 kWh. Η βασι- στά πίσω), το αυτοκίνητο οδηγείται άνετα, το
κή έκδοση των 50 kWh δεν διατίθεται για τιμόνι είναι καλό και όλα συνεργάζονται αρ-
το Coupé. μονικά στο δρόμο. Επίσης το περιβάλλον μέ-
0-100 km/h
σε 6,5
δευτερό-
λεπτα
με ένα
τετρακίνητο
που ζυγίζει
πάνω από
2.200 κιλά;
Όπως
καταλα-
βαίνετε,
τα δυο
μοτέρ των
300 ίππων
κάνουν
καλή
δουλειά… S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 32
#e-agora-themata-04-22 new.indd 32 4/4/2022 9:42:16 πμ