Page 80 - 04-2022
P. 80

n n n                                 n ΔΟΚΙΜΗ  Nissan Micra N-Sport



                                 ναδικότητα της N-Sport έκδοσης είναι πιο
                                 εμφανής. Το κάτω μέρος του ταμπλό είναι
                                 ντυμένο με alcantara, ενώ τα θερμαινόμε-
                                 να δερμάτινα-alcantara  καθίσματα με τις
                                 άσπρες ραφές αναβαθμίζουν την αίσθηση
                                 πολυτέλειας. Σε γενικές γραμμές, τα υλι-
                                 κά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτε-
                                 ρικό είναι αρκετά μαλακά και ποιοτικά, με
                                 τη συναρμογή και το φινίρισμα να μην δέ-

                                 χονται κριτική. Το ελαφρώς flat-bottom τι-   Το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων έχει
                                 μόνι είναι πολυλειτουργικό, όπως οφείλει  καλή αίσθηση και σωστή κλιμάκωση που
                                 κάθε  αυτοκίνητο  που  σέβεται  τον  εαυτό   βοηθάει στην οικονομία του καυσίμου
                                 του, ενώ ο πίνακας οργάνων ξεχωρίζει για  οικονομία, ειδικά σε μια εποχή που η βεν-
                                 τα αναλογικά του «ρολόγια» και τη μικρή  ζίνη ακουμπάει τα 2 ευρώ/λτ, μιας κι η μέ-
                                 LCD οθόνη στο κέντρο του. Η γνωστή οθό- ση τιμή της κατανάλωσης δεν ξεπερνάει

                                 νη 7 ιντσών κοσμεί το κέντρο του ταμπλό  τα 6 λτ/100χλμ.
                                 και διαλάμπει για την ευχρηστία της, την

                                 αμεσότητα  της  και  το  εύκολο  menu  του   Ευέλικτο και στιβαρό στο
                                 συστήματος Nissan Connect. Χωροταξικά,       δρόμο
                                 το Nissan Micra δεν αντιμετωπίζει κανέ-        Το  Nissan  Micra  είναι  ένα  αυτοκίνη-
                                 να πρόβλημα να φιλοξενήσει σχετικά άνε-
                                 τα 4 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν ικα-    το πόλης με δυνατότητα να κινηθεί απο-
                                 νοποιητικό αέρα σε γόνατα και κεφάλι για     τελεσματικά  σε  όλες  τις  συνθήκες!  Μέ-
                                 την κατηγορία, ενώ ο χώρος αποσκευών         σα στην πόλη είναι ευέλικτο, με το μικρό
                                 ανέρχεται στα 300 λίτρα.                     του μήκος και την κάμερα οπισθοπορείας
                                                                              να κάνει το παρκάρισμα εύκολη υπόθεση,
                                 Έχασε άλογα, κέρδισε ροπή                    ακόμα και για τον πιο άπειρο οδηγό. Ο κι-

                                 χαμηλά                                       νητήρας  είναι  ελαφρώς  απρόθυμος  στις
                                                                              χαμηλές  στροφές,  αλλά  η  καλή  απόκρι-
                                   Κάτω από το καπό του λιλιπούτειου Ιά- ση του γκαζιού και το σωστά ρυθμισμένο
                                 πωνα  βρίσκεται  ο  τρικύλινδρος  turbo  σασμάν μειώνουν στο ελάχιστο το συγκε-
                                 1.0iG-T  κινητήρας,  που  έχασε  8  ίππους  κριμένο πταίσμα. Το τιμόνι είναι καλοζυγι-
                                 (92 από 100) για να μπορέσει να προσαρ- σμένο κι άμεσο, δίνοντας σωστές πληρο-
                                 μοστεί  στο  Euro  6d,  αλλά  κέρδισε  ροπή  φορίες  στο  οδηγό,  ακόμα  και  κοντά  στο
                                 από πιο χαμηλά. Ο κινητήρας συνεργάζε- όριο, με τις αναρτήσεις να μην επιτρέπουν
                                 ται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων,  περίεργες κλίσεις. Ταυτόχρονα καταφέρ-

                                 το οποίο έχει πολύ καλή αίσθηση κι ακό- νουν να κρατάνε σε υψηλά επίπεδα  την
                                 μα καλύτερη κλιμάκωση. Οι επιδόσεις του  άνεση  και  την  ποιότητα  κύλισης,  με  την
                                 Micra είναι αρκετές καλές για τον χαρα- ηχομόνωση να αφήνει εκτός αεροδυναμι-
                                 κτήρα του, με το 0-100χλμ/ώρα να χρει- κούς θορύβους. Το αυτοκίνητο παραμένει
                                 άζεται 11,3 δλ. Μεγάλο του όπλο είναι η  ουδέτερο ακόμα και στο όριο, με την υπο-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 80




          #e-agora-themata-04-22 new.indd   80                                                                    4/4/2022   9:45:46 πμ
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85