Page 11 - 5-2022
P. 11

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


                                                                              από τον οδηγό ώστε να προσαρμόζουν
                                                                              την απόκριση του οχήματος στους τομείς
                                                                              των συστημάτων μετάδοσης της κίνησης
                                                                              και διεύθυνσης και απεικόνισης.
                                                                                Την  εξαιρετική  απόδοση  ισχύος  συ-
                                                                              μπληρώνει ο σχεδιασμός του πλαισίου.
                                                                              Το  Civic  e:HEV  έχει  εξελιχθεί  με  ιδιαί-
                                                                              τερη έμφαση στην απόκριση και πληρο-
                                                                              φόρηση  του  τιμονιού,  ενισχύοντας  την

                                                                              αίσθηση σύνδεσης του οδηγού με το αυ-
                                                                              τοκίνητο. Η βελτιωμένη ευστάθεια στην
                                                                              ευθεία  και  σε  δρόμους  με  ανωμαλίες
                                                                              επιτυγχάνεται  χάρη  στο  μακρύτερο  με-
                                                                              ταξόνιο των 35 χλστ. και σε ένα φαρδύ-
                                                                              τερο πίσω μετατρόχιο 18 χλστ. σε σχέ-
               ση και υψηλότερη ροπή.  Πλέον του συ-                          ση  με  του  προηγούμενου  μοντέλου.  Η
               στήματος άμεσου ψεκασμού, μία σειρά                            σταθερότητα  στις  στροφές  και  η  συνο-
               από τεχνολογίες όπως ένας καταλύτης ο                          λική απόκριση στις εντολές του οδηγού
               οποίος είναι ενεργός σε χαμηλές θερμο-                         έχουν βελτιωθεί περαιτέρω με την αυ-
               κρασίες και η τροποποιημένη σχεδίαση                           ξημένη  ακαμψία  του  αμαξώματος  και
               των αυλών εισαγωγής συμβάλλουν στη                             τη χρήση σφαιρικών συνδέσμων χαμη-
               βελτιωμένη  κατανάλωση  καυσίμου  και                          λής τριβής και νέων εμπρός αμορτισέρ.

               στην επίτευξη αξιοσημείωτης απόδοσης.                          Ό συνδυασμός όλων αυτών ενισχύει τη
                 Ως  αποτέλεσμα  αυτών  των  τεχνολο-                         δυναμική αίσθηση.
               γικών  εξελίξεων,  οι  συνδυασμένες  εκ-                         Για  αύξηση  της  οδηγικής  απόλαυσης
               πομπές CO2  δεν υπερβαίνουν τα μόλις                           και της απόκρισης μία νέα λογική ελέγ-
               108g/km (WLTP), ενώ εξίσου εντυπωσι-                           χου με την ονομασία ‘winding control’,
               ακή είναι η κατανάλωση των 4,7l/100km.                         εξασφαλίζει ότι η λειτουργία του κινητή-
               Αυτή η εξαιρετική αποδοτικότητα συνδυ-                         ρα εσωτερικής καύσης διατηρείται όταν
               άζεται με μέγιστη ισχύ 184PS και μέγι-                         το όχημα στρίβει σε δρόμους με στροφές.
               στη ροπή 315Nm, διασφαλίζοντας ότι το                          Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται άμεση επι-
               νέο Civic είναι ένα συναρπαστικό αυτο-                         τάχυνση, προσφέροντας μία πραγματικά

               κίνητο για τον οδηγό στην κατηγορία C.                         δυναμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση.
                 Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κί-                           Στον αυτοκινητόδρομο, η πρόσθετη ρο-
               νησης εναλλάσσεται ομαλά μεταξύ ηλε-                           πή και η ηλεκτρική ισχύς παρέχουν δυ-
               κτρικής  (EV),  υβριδικής  και  λειτουργί-                     ναμική  επιτάχυνση  στις  προσπεράσεις
               ας θερμικού κινητήρα χωρίς παρέμβαση                           με  υψηλή  ταχύτητα  αλλά  με  μειωμένο
               από τον οδηγό. Τέσσερα προφίλ οδήγη-                           θόρυβο περιστροφής του κινητήρα εσω-
               σης  –  Eco,  Normal,  Sport  και  ένα  νέο                    τερικής καύσης, για πιο ξεκούραστα τα-

               Individual  –  μπορούν  να  επιλέγονται                        ξίδια μεγάλων αποστάσεων. v
  S                                                                                                                      S


                                                   11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   11                                                                    3/5/2022   1:01:21 μμ
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16