Page 11 - 5-2022
P. 11
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
από τον οδηγό ώστε να προσαρμόζουν
την απόκριση του οχήματος στους τομείς
των συστημάτων μετάδοσης της κίνησης
και διεύθυνσης και απεικόνισης.
Την εξαιρετική απόδοση ισχύος συ-
μπληρώνει ο σχεδιασμός του πλαισίου.
Το Civic e:HEV έχει εξελιχθεί με ιδιαί-
τερη έμφαση στην απόκριση και πληρο-
φόρηση του τιμονιού, ενισχύοντας την
αίσθηση σύνδεσης του οδηγού με το αυ-
τοκίνητο. Η βελτιωμένη ευστάθεια στην
ευθεία και σε δρόμους με ανωμαλίες
επιτυγχάνεται χάρη στο μακρύτερο με-
ταξόνιο των 35 χλστ. και σε ένα φαρδύ-
τερο πίσω μετατρόχιο 18 χλστ. σε σχέ-
ση και υψηλότερη ροπή. Πλέον του συ- ση με του προηγούμενου μοντέλου. Η
στήματος άμεσου ψεκασμού, μία σειρά σταθερότητα στις στροφές και η συνο-
από τεχνολογίες όπως ένας καταλύτης ο λική απόκριση στις εντολές του οδηγού
οποίος είναι ενεργός σε χαμηλές θερμο- έχουν βελτιωθεί περαιτέρω με την αυ-
κρασίες και η τροποποιημένη σχεδίαση ξημένη ακαμψία του αμαξώματος και
των αυλών εισαγωγής συμβάλλουν στη τη χρήση σφαιρικών συνδέσμων χαμη-
βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και λής τριβής και νέων εμπρός αμορτισέρ.
στην επίτευξη αξιοσημείωτης απόδοσης. Ό συνδυασμός όλων αυτών ενισχύει τη
Ως αποτέλεσμα αυτών των τεχνολο- δυναμική αίσθηση.
γικών εξελίξεων, οι συνδυασμένες εκ- Για αύξηση της οδηγικής απόλαυσης
πομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα μόλις και της απόκρισης μία νέα λογική ελέγ-
108g/km (WLTP), ενώ εξίσου εντυπωσι- χου με την ονομασία ‘winding control’,
ακή είναι η κατανάλωση των 4,7l/100km. εξασφαλίζει ότι η λειτουργία του κινητή-
Αυτή η εξαιρετική αποδοτικότητα συνδυ- ρα εσωτερικής καύσης διατηρείται όταν
άζεται με μέγιστη ισχύ 184PS και μέγι- το όχημα στρίβει σε δρόμους με στροφές.
στη ροπή 315Nm, διασφαλίζοντας ότι το Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται άμεση επι-
νέο Civic είναι ένα συναρπαστικό αυτο- τάχυνση, προσφέροντας μία πραγματικά
κίνητο για τον οδηγό στην κατηγορία C. δυναμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση.
Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κί- Στον αυτοκινητόδρομο, η πρόσθετη ρο-
νησης εναλλάσσεται ομαλά μεταξύ ηλε- πή και η ηλεκτρική ισχύς παρέχουν δυ-
κτρικής (EV), υβριδικής και λειτουργί- ναμική επιτάχυνση στις προσπεράσεις
ας θερμικού κινητήρα χωρίς παρέμβαση με υψηλή ταχύτητα αλλά με μειωμένο
από τον οδηγό. Τέσσερα προφίλ οδήγη- θόρυβο περιστροφής του κινητήρα εσω-
σης – Eco, Normal, Sport και ένα νέο τερικής καύσης, για πιο ξεκούραστα τα-
Individual – μπορούν να επιλέγονται ξίδια μεγάλων αποστάσεων. v
S S
11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-22 new.indd 11 3/5/2022 1:01:21 μμ