Page 110 - 5-2022
P. 110
n ΔΟΚΙΜΗ Mini John Cooper Works
246χλμ/ώρα. Κόλαση και οι ρεπρίζ του
μοντέλου που χρειάζεται μόλις 3,3 δλ για
να κάνει το 60-100χλμ/ώρα και 4 δλ για το
80-120χλμ/ώρα. Η κατανάλωση έρχεται
σε συνάρτηση με το χαμόγελο που εμφα-
νίζεται στα χείλη του οδηγού και την έντα-
ση της αδρεναλίνης. Μεγάλο χαμόγελο, η
κατανάλωση θα ξεφύγει πάνω από τα 11
λίτρα, χαλαρή βόλτα και eco, τα λίτρα ανά
100 χιλιόμετρα θα πέσουν άνετα κάτω
από το 9. Πάντως η μέση τιμή σε νορμάλ
συνθήκες με «κύματα» τέρμα γκαζιού κυ-
μαίνεται στα 9,1 λτ/100 χλμ, καθόλου κα-
κό για το χαρακτήρα του μοντέλου.
Ωραίο στην πόλη, όνειρο
σε ορεινές ασφάλτινες
λίτρα. Κάτι που είναι όμως ελάσσονος ση- διαδρομές!
μασίας σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Η προσμονή από τη στιγμή που κάτσα-
Ρεπρίζ που φοβίζουν, κατανάλωση που με στο κάθισμα του οδηγού να βρεθούμε
δεν καίει σε απομονωμένους δρόμους ήταν μεγά-
Το λιλιπούτειο θηρίο κινεί ένας 2λίτρος λη. Για να φτάσουμε όμως εκεί, έπρεπε να
τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος αντιμετωπίσουμε την ζούγκλα της κίνησης
κινητήρας με διπλό Vanos και σύστημα μέσα στην πόλη. Το Mini JCW τα κατάφε-
Valvetronic που αποδίδει 231 ίππους και ρε περίφημα, με το αυτόματο κιβώτιο να
320 Νm ροπής. Χωρίς να προβαίνει σε δίνει την ευχρηστία που χρειάζεσαι ώστε
επικίνδυνα ξεσπάσματα, το μοτέρ έχει δύ- να μείνεις συγκεντρωμένος στο δρόμο,
ναμη σε όλο το φάσμα των στροφών και ψάχνοντας το άνοιγμα που θα σε χωρέσει,
δεν θα προβληματιστεί να ανεβάσει γρή- ώστε να ελιχθείς με ιδιαίτερη μαεστρία. Όι
γορα χιλιόμετρα μόλις το γκάζι πατηθεί λί- αναρτήσεις, ειδικά με τις 18άρες ζάντες,
γο περισσότερο. Σε αυτό βοηθάει και το δεν θα αντιμετωπίσουν πολύ θετικά συ-
αυτόματο κιβώτιο Steptronic Sport οκτώ ναντήσεις με λακκούβες, αλλά πάντα κά-
σχέσεων (διαθέσιμο και με 6αρι χειροκί- που κερδίζεις και κάπου χάνεις. Κερδίζεις
νητο για τους πιο ρομαντικούς οπαδούς όταν βρεις ανοιχτούς δρόμους με στροφές
της ταχύτητας), το όποιο δεν διστάζει να και επιλέξεις το Sport mode. H χροιά της
προβεί σε άμεσα kick-down και γρήγορες εξάτμισης αλλάζει, προϊδεάζοντας ότι θα
αλλαγές στα κόκκινα! Η ισχύ του αποτυ- ακολουθήσουν στιγμές έντασης κι αδρε-
πώνεται και στο χρονόμετρο των επιδό- ναλίνης. Στο πάτημα του γκαζιού, η ροπή
σεων, με το 0-100χλμ/ώρα να θέλει μό- τραβάει δυναμικά το αυτοκίνητο μπροστά,
νο 6,1 δλ και η τελική να σταματάει στα με το σασμάν να αλλάζει ταχύτητα τις σχέ-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 110
#e-agora-themata-05-22 new.indd 110 3/5/2022 1:10:49 μμ