Page 116 - 5-2022
P. 116
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 308 HYBRID 180 e-EAT8
Χάρη στο
σχεδιασμό
του, το 308
δεν περνά
απαρα-
τήρητο ούτε
παρκα-
ρισμένο.
«βασική» Plug-in έκδοση που αποδίδει 40 χλμ σε πραγματικές συνθήκες, ενώ σε
180 ίππους και 360Nm ροπής. Το σύνο- πουσαρισμένες διαδρομές και χωρίς ίχνος
λο αποτελείται από ένα υπερτροφοδοτού- ρεύματος η κατανάλωση δεν θα ξεπερά-
μενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων 150 ίπ- σει τα 9.5λτ/100χλμ.
πων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων και
μια μπαταρία χωρητικότητας 12,4 kWh, Κρύβει το extra βάρος της
που θέλει λιγότερο από δυο ώρες φόρ- μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι
τιση σε wallbox 7.4KW. H δύναμη στους Όταν πατήσαμε το μπουτόν εκκίνησης
εμπρός τροχούς περνάει αποκλειστικά του Peugeot 308 Hybrid και θέσαμε σε
από το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, e- ζωή το σύνολο, μας γεννήθηκε ένα μι-
EAT8, το οποίο διαχειρίζεται άψογα τη δύ- κρός φόβος. Είναι το συναίσθημα που
ναμη του μοντέλου και την «απλώνει» σε νιώθουμε κάθε φορά που μπαίνουμε σε
όλο το φάσμα των στροφών το ίδιο αποτε- ένα μοντέλο με μπαταρίες και extra βά-
λεσματικά. Χωρίς να έχει μέσα του αθλη- ρος, αφού πριν το έχουμε οδηγήσει στη
τική σπιρτάδα, το σύστημα προσφέρει κα- συμβατική του έκδοση κι έχουμε ενθου-
λές επιδόσεις στο 308, με τo 0-100χλμ/ σιαστεί με τη συμπεριφορά του. Ευτυχώς
ώρα να χρειάζεται 8 δλ, το 60-100χλμ/ από τα πρώτα χιλιόμετρα διαπιστώσαμε
ώρα 4,6δλ, το 80-120χλμ/ώρα 6δλ και την ότι μπορεί να καταλαβαίνει το επιπλέον
τελική να ξεπερνάει ελαφρώς τα 225χλμ/ φορτίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν χα-
ώρα. Στο θέμα της κατανάλωσης, με σω- λάει το οδηγικό DNA του αυτοκινήτου. Το
στή και συγκρατημένη χρήση του γκαζιού στιβαρό πλαίσιο διαχειρίζεται έντεχνα τα
θα δείξει ένα εξαιρετικό πρόσωπο, με τη 300+ κιλά της μπαταρίας, ενώ η ανάρτη-
μέση τιμή όταν είναι φορτισμένη η μπα- ση καταφέρει να προσφέρει την απαραί-
ταρία να μην ξεπερνάει τα 5λτ/100χλμ. Η τητη άνεση για την κατηγορία, παρά τον
ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα
πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Σε γρήγορες κα-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 116
#e-agora-themata-05-22 new.indd 116 3/5/2022 1:11:44 μμ