Page 116 - 5-2022
P. 116

n n n                         n ΔΟΚΙΜΗ  Peugeot 308 HYBRID 180 e-EAT8



                  Χάρη στο
                 σχεδιασμό
                 του, το 308
                  δεν περνά
                     απαρα-
                τήρητο ούτε
                     παρκα-
                   ρισμένο.


















                                 «βασική»  Plug-in  έκδοση  που  αποδίδει  40 χλμ σε πραγματικές συνθήκες, ενώ σε
                                 180 ίππους και 360Nm ροπής. Το σύνο- πουσαρισμένες διαδρομές και χωρίς ίχνος
                                 λο αποτελείται από ένα υπερτροφοδοτού- ρεύματος η κατανάλωση δεν θα ξεπερά-

                                 μενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων 150 ίπ- σει τα 9.5λτ/100χλμ.
                                 πων, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων και
                                 μια  μπαταρία  χωρητικότητας  12,4  kWh,     Κρύβει το extra βάρος της
                                 που  θέλει  λιγότερο  από  δυο  ώρες  φόρ- μπαταρίας, ήσυχο στο ταξίδι

                                 τιση σε wallbox 7.4KW. H δύναμη στους          Όταν  πατήσαμε  το  μπουτόν  εκκίνησης
                                 εμπρός  τροχούς  περνάει  αποκλειστικά       του Peugeot 308 Hybrid και θέσαμε σε
                                 από  το  αυτόματο  κιβώτιο  8  σχέσεων,  e-  ζωή  το  σύνολο,  μας  γεννήθηκε  ένα  μι-
                                 EAT8, το οποίο διαχειρίζεται άψογα τη δύ-    κρός  φόβος.  Είναι  το  συναίσθημα  που
                                 ναμη του μοντέλου και την «απλώνει» σε       νιώθουμε κάθε φορά που μπαίνουμε σε
                                 όλο το φάσμα των στροφών το ίδιο αποτε-      ένα μοντέλο με μπαταρίες και extra βά-

                                 λεσματικά.  Χωρίς να έχει μέσα του αθλη-     ρος, αφού πριν το έχουμε οδηγήσει στη
                                 τική σπιρτάδα, το σύστημα προσφέρει κα-      συμβατική του έκδοση κι έχουμε ενθου-
                                 λές  επιδόσεις  στο  308,  με  τo  0-100χλμ/  σιαστεί με τη συμπεριφορά του. Ευτυχώς
                                 ώρα  να  χρειάζεται  8  δλ,  το  60-100χλμ/  από  τα  πρώτα  χιλιόμετρα  διαπιστώσαμε
                                 ώρα 4,6δλ, το 80-120χλμ/ώρα 6δλ  και την     ότι μπορεί να καταλαβαίνει το επιπλέον
                                 τελική να ξεπερνάει ελαφρώς τα 225χλμ/       φορτίο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν χα-
                                 ώρα. Στο θέμα της κατανάλωσης, με σω-        λάει το οδηγικό DNA του αυτοκινήτου. Το
                                 στή και συγκρατημένη χρήση του γκαζιού       στιβαρό πλαίσιο διαχειρίζεται έντεχνα τα

                                 θα δείξει ένα εξαιρετικό πρόσωπο, με τη      300+ κιλά της μπαταρίας, ενώ η ανάρτη-
                                 μέση  τιμή  όταν  είναι  φορτισμένη  η  μπα-  ση καταφέρει να προσφέρει την απαραί-
                                 ταρία να μην ξεπερνάει τα 5λτ/100χλμ. Η      τητη άνεση για την κατηγορία, παρά τον
                                 ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα
                                                                              πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Σε γρήγορες κα-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 116




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   116                                                                   3/5/2022   1:11:44 μμ
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121