Page 122 - 5-2022
P. 122

n n n                   n ΔΟΚΙΜΗ  Renault Captur E-Tech Plug-In Hybrid 160ps



                                                                              0-100  χλμ/ώρα  να  χρειάζεται  9,3δλ  και
                                                                              τη τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα
                                                                              173 χλμ/ώρα. Η μπαταρία θέλει κάτι λιγό-
                                                                              τερο από 5 ώρες για να φορτίσει σε οικι-
                                                                              ακή πρίζα και 3 ώρες σε wallbox 3.7kW,
                                                                              διαδικασία που αξίζει, μιας και η ηλεκτρι-
                                                                              κή αυτονομία  ακουμπάει τα 40 χλμ, ενώ
                                                                              η μέση κατανάλωση μπορεί να πέσει κάτω
                                                                              από 4,5 λτ/100χλμ.


                                                                              Προτιμάει τους πιο ήπιους
                                                                              τόνους, πολύ καλή η ανά-


               Με φορτισμένη μπαταρία θα κάψει σε μεικτές συνθήκες            κτηση
               4,5λτ/100χλμ που σε συνδυασμό με το 39αρι ρεζερβουάρ
               μεταφράζεται σε πάνω από 700χλμ αυτονομία.                       Το    Renault  Captur  Plug-In  Hybrid  E-

                                 νητήρα και δυο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα που      Tense θα ξεκινήσει πάντα με τον ηλεκτρο-
                                 στέλνει ισχύ στους τροχούς κι ένα που ευ-    κινήτηρα και θα συνεχίσει με αυτόν μέχρι
                                 θύνεται για το συγχρονισμό των στροφών       και τα 130 χλμ/ώρα, αν βέβαια είναι φορ-
                                 του κινητήρα με το κιβώτιο, το start/stop    τισμένη η μπαταρία και δεν προβεί ο οδη-
                                 και τη διατήρηση ρεύματος σε ένα λογι-       γός σε ξέσπασμα. Αν πατηθεί το γκάζι τέρ-
                                 κό ποσοστό στην μπαταρία καθαρής χω-         μα, θα τεθεί σε λειτουργία το μοτέρ της
                                 ρητικότητας 7,5kWh (συνολικά 9,7 kWh).       βενζίνης που θα κάνει αισθητή την παρου-
                                 H συνολική απόδοση αγγίζει τους 159 ίπ-      σία του λόγω του θορύβου και της απρό-

                                 πους, με την ροπή να «τιθασεύεται» από       θυμης απόκρισης του σασμάν. Πάντως πά-
                                 το αυτόματο κιβώτιο multi-mode, το οποίο     ρα το επιπλέον βάρος των μπαταριών, το
                                 διαθέτει 15 διαφορετικά προγράμματα. Όι      μοντέλο  συμπεριφέρεται  υποδειγματικά,
                                 επιδόσεις του μοντέλου είναι καλές, με το    με τις αναρτήσεις, αν κι έχουν σφιχτή ρύθ-
                                                                              μιση,  να  απορροφάνε  σε  ικανοποιητικό
                                                                              βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
                                                                              Δεν ενθουσιάζεται με τις γρήγορες στρο-
                                                                              φές, όπου θα εμφανιστεί ελαφρώς περισ-

                                                                              σότερη κλίση από όση επιθυμεί ο οδηγός,
                                                                              με την τάση για υποστροφή να διορθώνε-
                                                                              ται από τα συστήματα ασφαλείας.  Γενικά
                                                                              του ταιριάζει μια πιο χαμηλών τόνων οδή-
                                                                              γησης, που θα επιβραβεύσει τον οδηγό με
                                                                              ησυχία κι οικονομία, ειδικά αν έχει επιλεγ-
                                                                              μένη τη σχέση «Β» στο κιβώτιο, όπου με-

                                 Η μπαταρία έχει αντίκτυπο στο χώρο των       γιστοποιείται η ανάκτηση ενέργειας. Η επι-
                                 αποσκευών που πλέον διαμορφώνεται            λογή «e-Save» θα διατηρήσει το απόθεμα
                                 στα 379 λτ
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 122




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   122                                                                   3/5/2022   1:12:23 μμ
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127