Page 132 - 5-2022
P. 132

n n n                               n ΔΟΚΙΜΗ  Toyota Yaris 1.5 Hybrid



                    Η κατα-                                                   Με γνώμονα την κατανά-
                   νάλωση
                      είναι                                                   λωση, μόλις 3,5λτ/100χλμ
                 εξαιρετική
                   παραμέ-                                                    μέσα στην πόλη!
                νοντας στα
                  3,5λτ/100                                                     Το αυτοκίνητο της δοκιμή μας κινούσε το
                  χλμ μέσα                                                    υβριδικό  σύνολο  Hybrid  Dynamic  Force,
                  στη πόλη                                                    που αποτελείται από ένα 1.500άρη 3κύλιν-
                    και στα                                                   δρο βενζινοκινητήρα, ένα ηλεκτροκινητήρα
                   4,2λτ σε
                    μεικτές      νιού είναι ενδιαφέρον, με το πίνακα οργά-    και μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότη-
                 συνθήκες                                                     τας 0,94 kWh. Η συνολική απόδοση αγγίζει
                                 νων να αποτελείται από 3 οθόνες (μια τετρά-  τους 116 ίππους και η ροπή τα 207Nm, ενώ
                                 γωνη κεντρική και δύο κυκλικές), οι οποίες   η  ισχύς  στους  μπροστινούς  τροχούς  περ-

                                 είναι ευανάγνωστες και δίνουν άμεσα όλες     νάει μέσω ενός κιβωτίου e-CVT. Σε γενικές
                                 τις  απαραίτητες  πληροφορίες.  Η  κεντρική   γραμμές, το Yaris κινείται ευχάριστα κι ακού-
                                 οθόνη (8 ιντσών στη βασική έκδοση, 10 σε     ραστα,  με  το  0-100χλμ/ώρα  να  χρειάζεται
                                 πλουσιότερες) είναι εύκολη στο χειρισμό κι   9,9 δλ και η τελική να φτάνει τα 175χλμ/
                                 έχει αρκετές δυνατότητες συνδεσιμότητας,     ώρα. Το χαρακτηριστικό βουητό του κιβωτί-
                                 αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι μας εν-       ου στο τέρμα γκάζι είναι μειωμένο σε σχέση
                                 θουσίασε με τα γραφικά της. Η πρακτικότητα   με το προκάτοχο του, ενώ η εναλλαγή μετα-
                                 και η εργονομία του μοντέλου πρέπει να θε-   ξύ βενζίνης-ρεύματος γίνεται δύσκολα αντι-

                                 ωρείται δεδομένη, με τις μικροθήκες και τα   ληπτή. Το ρεσιτάλ όμως έρχεται στο τομέα
                                 φυσικά κουμπιά για το σύστημα κλιματισμού    της κατανάλωσης, με την ιαπωνική εταιρία
                                 να κάνουν λίγο πιο εύκολη την καθημερινό-    να υπόσχεται πώς μέσα στην πόλη έως και
                                 τητα. Πίσω δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα      το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει μό-
                                 στο να βολευτούν άνετα δυο ενήλικες, άνω     νο με τον ηλεκτροκινητήρα κι την κατανάλω-
                                 του μετρίου αναστήματος, με το χώρο απο-     ση να παραμείνει κοντά στα 3,5λτ/100χλμ.
                                 σκευών να παραμένει σε χαμηλό νούμερο        Μπορούμε με χαρά να πούμε ότι είναι από
                                 για την κατηγορία και να μην ξεπερνάει τα    τις λίγες φορές που πιάσαμε το εργοστασι-
                                 286 λίτρα. Ευτυχώς σώνεται λόγω του χαμη-    ακό νούμερο σε πραγματικές συνθήκες και
                                 λού κατωφλιού φόρτωσης και του αξιοποιή-     χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Πάντως η μέ-

                                 σιμου σχήματος του.
                                                                              ση τιμή σε μεικτές συνθήκες είναι στα 4,2
                                                                              λτ/100χλμ, νούμερο που μόνο ενθουσιασμό
                                                                              μπορεί να φέρει σε μια εποχή όπου η βενζί-
                                                                              νη αγγίζει τα 2 ευρώ.

                                                                              Κινείται εξαιρετικά μέσα στη

                                                                              πόλη, τα καταφέρνει περί-
                                                                              φημα και στις στροφές


                                                                                 Όι μαζεμένες διαστάσεις, το άμεσο τιμό-
                                                                              νι και το αυτόματο κιβώτιο του μοντέλου    S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 132




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   132                                                                   3/5/2022   1:13:45 μμ
   127   128   129   130   131   132   133   134   135