Page 39 - 5-2022
P. 39
n TEST THE BEST 2022
διαστικές λεπτομέρειες που βρίσκονται Άνετο και παράλληλα δυνα-
σε όλες τις γενιές του μοντέλου, χωρίς μικό στην πίστα
υπερβολές και εξάρσεις. Παρόλα αυτά,
το design είναι πιο δυναμικό και μοντέρνο Όντας γνήσιο Golf, το αυτοκίνητο διέπε-
από ποτέ, με το εμπρός μέρος να είναι αρ- ται από υψηλή ποιότητα κύλισης και ησυ-
κετά χαμηλότερο και τα φανάρια εμπρός- χία στην καμπίνα. Όι αλλαγές των σχέσε-
πίσω στενά. Η plug-in υβριδική έκδοση ων είναι ταχύτατες, χάρη στο εξάρι DSG
των 204 ίππων «κρύβει» καλά τον εξηλε- σασμάν. Το πλαίσιο είναι στιβαρό και το τι-
κτρισμένο χαρακτήρα, με το πορτάκι για μόνι άμεσο και σου δίνει όλες τις πληρο-
την υποδοχή του φορτιστή και τα διακρι- φορίες για πού «πατάς». Στο όριο, η συ-
τικά σηματάκια να είναι τα μόνα στοιχεία μπεριφορά είναι ουδέτερη, και το Golf
που φανερώνουν πως αυτό το Golf «μπαί- eHybrid στρίβει αποτελεσματικά, με το
νει στην πρίζα». επιπλέον βάρος να μην σε αγχώνει. Χά-
Η εικόνα του εσωτερικού είναι minimal, ρη στον ηλεκτρικό κινητήρα το αυτοκίνητο
με τα υλικά να είναι ποιοτικά και να κλί- έχει καλές επιδόσεις, με την επιτάχυνση
νουν προς την premium κατηγορία. Όι 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται μέσα
φυσικοί διακόπτες λείπουν, και η ρύθμι- σε 7,4 δλ, ενώ εκτός πίστας, σε συνθήκες
ση του κλιματιστικού γίνεται μέσα από την πόλης, μπορείς να κινηθείς για 71 χλμ μό-
οθόνη, χωρίς να σε προβληματίζει. νο ηλεκτρικά.
S S
39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-22 new.indd 39 3/5/2022 1:03:34 μμ