Page 77 - 5-2022
P. 77
n TEST THE BEST 2022
τηση, ενώ πίσω, μια μεγάλη αεροτομή ψη-
λά έρχεται να συμπληρώσει, μαζί με τον
«εριστικό» διαχύτη χαμηλά, το πακέτο.
Στις υψηλές ταχύτητες, την εμφάνισή της
κάνει μία δεύτερη αεροτομή που «κρύβε-
ται» κάτω από το πίσω παρμπρίζ.
Η θέση οδήγησης σε βάζει στο «κλίμα»
να βάλεις εμπρός και να διαπιστώσεις αν
ο Lars Kern, ο εργοστασιακός οδηγός, είχε
δίκιο λέγοντας πως «στο τέλος-τέλος, είναι
ένα sport αυτοκίνητο, απλά λίγο ψηλότερο».
640 άλογα και στήσιμο-ποί-
ημα Στην καμπίνα της Porsche Cayenne Turbo
GT, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει η alcan-
tara, που βρίσκεται σχεδόν παντού.
Κίνηση στο μεγαλοπρεπές SUV δίνει ένα
V8 μοτέρ 3.996 κυβικών με δύο turbo, ρετικό, ενώ το πλαίσιο διαχειρίζεται απί-
που αποδίδει 640 άλογα, ενώ συνεργάζε- στευτα καλά το βάρος 2,2 τόνων, και σε
ται με 8αρι αυτόματο κιβώτιο. Για την επι- κάνει να νομίζεις πως οδηγείς ένα μεγάλο
τάχυνση 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 3,1 hot-hatch. Πίσω από τις 22αρες ζάντες, τα
δευτερόλεπτα, αριθμός που σε εξιτάρει. τεράστια carbon-ceramic φρένα είναι πα-
Αλλά η Cayenne Turbo GT δεν έχει δείξει νίσχυρα, ενώ η εξάτμιση τιτανίου μαγεύ-
ακόμα την πλήρη της «λάμψη». ει τις αισθήσεις σου, κάθε φορά που πα-
Στρίβοντας στην πίστα, αρνείσαι να πι- τάς το γκάζι.
στέψεις πως βρίσκεσαι σε ένα μεγάλο Με τιμή 293.500 στην Ελλάδα, η Porsche
SUV. Η πιο σφικτή και χαμηλή ανάρτηση Cayenne Turbo GT είναι ένα άκρως ειδι-
κάνει θαύματα, ενώ το σύστημα Torque κό αυτοκίνητο, που παντρεύει την πολυτέ-
Vectoring στέλνει περισσότερη ροπή λεια και την πρακτικότητα των SUV με την
στους πίσω τροχούς. Το τιμόνι είναι εξαι- «λύσσα» των πιστάδικων κατασκευών.
Το γρήγορο SUV διατίθεται
αποκλειστικά με το «coupe»
αμάξωμα, που έχει χαμηλότερη
οροφή
S S
77 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-22 new.indd 77 3/5/2022 1:06:23 μμ