Page 91 - 5-2022
P. 91
n ΔΟΚΙΜΗ DS7 Crossback E-Tense
του να διαθέτει μεγάλες δυνατότητες δια-
φοροποίησης. Ακριβώς δίπλα βρίσκεται η
«αιωρούμενη» κεντρική οθόνη 12 ιντσών
μέσω τις οποίας γίνεται η διαχείριση των
περισσότερων συστημάτων του μοντέ-
λου, ενώ από κάτω της υπάρχουν φυσικά
κουμπιά για τις καθημερινές λειτουργίες
(ένταση ήχου, άνοιγμα κλιματισμού κτλ).
Η φαρδιά κεντρική κονσόλα που βρίσκεται
ανάμεσα στα δυο μπροστά καθίσματα φι-
λοξενεί τον επιλογέα, τους διακόπτες πα-
ραθύρων, το χειρόφρενο, το κουμπί επι-
λογής drive modes και αρκετές βολικές
μικροθήκες που λύνουν χέρια. Στο πίσω Οι 225 ίπποι ώρα σε 4,3 δλ., 80-120 χλμ/ώρα σε 5,0
κάθισμα του μεσαίου SUV μπορεί να κά- του Plug-In δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ακουμπάει τα
υβριδικού
τσουν άνετα 3 ενήλικες, με αρκετό χώρο συστήματος 225 χλμ./ώρα. Χάρη στη μπαταρία ιόντων
στη διάθεση του και δυνατότητα ρύθμισης κινούν ικανο- λιθίου χωρητικότητας 13,2kWh, η αμιγώς
της πλάτης για μέγιστη άνεση. Ό χώρος ποιητικά ηλεκτρική κίνηση κάνει την εμφάνιση της
του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 555 λίτρα και το SUV, με συχνά πυκνά μέσα στην πόλη, όπου η ανά-
τη μέση
προαιρετικά διατίθεται με ηλεκτροκίνητη κατανάλωση κτηση είναι πιο έντονη, με την καθαρή αυ-
πόρτα και λειτουργία hands-free. να κρατιέται τονομία της να φτάνει τα 45 αληθινά χιλιό-
στα μετρα. Ό χρόνος φόρτισης είναι 1 ώρα και
Καίει 5,5λτ/100χλμ, κάνει 5,5λτ/100χλμ. 45 λεπτά σε Wallbox 7.4kW και ανεβαίνει
το 0-100χλμ/ώρα κάτω από στις 7 ώρες σε κοινή πρίζα. Πάντως αξίζει
9 δευτερόλεπτα, φορτίζει σε το κόπο, αφού με φορτισμένη μπαταρία, η
μέση τιμή της κατανάλωσης δεν ξεπερνά-
105 λεπτά ει τα 5,5 λτ/100χλμ.
Το επιβλητικό DS7 Crossback της δοκι-
μής μας φορούσε το plug-in υβριδικό σύ- Χιλιομετροφάγος ηρεμίας κι
στημα των 225 ίππων και 360Nm ροπής, άνεσης το DS7 Crossback
που αποτελείται από έναν 1.600αρη βενζι- Πατώντας το κουμπί εκκίνησης του DS7
νοκινητήρα 180 ίππων και ένα ηλεκτροκι- Crossback E-Tense δεν ακούς τίποτα. Ό
νητήρα 110 kW. To σύνολο συνεργάζεται ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που δίνει
με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με πνοή στο μοντέλο και δεν θα ακούσεις θό-
την ισχύ να μεταφέρεται στους μπροστι- ρυβο από τον βενζινοκινητήρας για κάμπο-
νούς τροχούς. Το αυτοκίνητο κινείται ικα- ση ώρα, εκτός αν επιλέξεις διαφορετικό
νοποιητικά στο δρόμο, με τις επιδόσεις να πρόγραμμα οδήγησης από το Electric ή πα-
είναι αρκετά συμπαθητικές για το χαρακτή- τήσεις το γκάζι τέρμα. Η εταιρία έχει εντρυ-
ρα του μοντέλου, ενδεικτικά το 0-100χλμ/ φήσει ενδελεχώς στο επίπεδο της άνεσης
ώρα έρχεται σε 8,7 δλ, το 60-100 χλμ/ και αυτό φαίνεται στο πληθωρικό μοντέλο
S
S
91 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-22 new.indd 91 3/5/2022 1:07:57 μμ