Page 91 - 5-2022
P. 91

n ΔΟΚΙΜΗ DS7 Crossback E-Tense



               του να διαθέτει μεγάλες δυνατότητες δια-
               φοροποίησης. Ακριβώς δίπλα βρίσκεται η
               «αιωρούμενη» κεντρική οθόνη 12 ιντσών
               μέσω τις οποίας γίνεται η διαχείριση των
               περισσότερων  συστημάτων  του  μοντέ-
               λου, ενώ από κάτω της υπάρχουν φυσικά
               κουμπιά για τις καθημερινές λειτουργίες
               (ένταση  ήχου,  άνοιγμα  κλιματισμού  κτλ).
               Η φαρδιά κεντρική κονσόλα που βρίσκεται

               ανάμεσα στα δυο μπροστά καθίσματα φι-
               λοξενεί τον επιλογέα, τους διακόπτες πα-
               ραθύρων, το χειρόφρενο, το κουμπί επι-
               λογής  drive  modes  και  αρκετές  βολικές
               μικροθήκες που λύνουν χέρια. Στο πίσω         Οι 225 ίπποι     ώρα σε 4,3 δλ., 80-120 χλμ/ώρα σε 5,0
               κάθισμα του μεσαίου SUV μπορεί να κά-          του Plug-In     δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ακουμπάει τα
                                                              υβριδικού
               τσουν άνετα 3 ενήλικες, με αρκετό χώρο        συστήματος       225 χλμ./ώρα. Χάρη στη μπαταρία ιόντων
               στη διάθεση του και δυνατότητα ρύθμισης      κινούν ικανο-     λιθίου χωρητικότητας 13,2kWh, η αμιγώς

               της  πλάτης  για  μέγιστη  άνεση.  Ό  χώρος     ποιητικά       ηλεκτρική κίνηση κάνει την εμφάνιση της
               του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 555 λίτρα και       το SUV, με      συχνά πυκνά μέσα στην πόλη, όπου η ανά-
                                                               τη μέση
               προαιρετικά  διατίθεται  με  ηλεκτροκίνητη    κατανάλωση       κτηση είναι πιο έντονη, με την καθαρή αυ-
               πόρτα και λειτουργία hands-free.              να κρατιέται     τονομία της να φτάνει τα 45 αληθινά χιλιό-
                                                                  στα         μετρα. Ό χρόνος φόρτισης είναι 1 ώρα και
               Καίει 5,5λτ/100χλμ, κάνει                    5,5λτ/100χλμ.     45 λεπτά σε Wallbox 7.4kW και ανεβαίνει

               το 0-100χλμ/ώρα κάτω από                                       στις 7 ώρες σε κοινή πρίζα. Πάντως αξίζει
               9 δευτερόλεπτα, φορτίζει σε                                    το κόπο, αφού με φορτισμένη μπαταρία, η
                                                                              μέση τιμή της κατανάλωσης δεν ξεπερνά-
               105 λεπτά                                                      ει τα 5,5 λτ/100χλμ.


                 Το επιβλητικό DS7 Crossback της δοκι-
               μής μας φορούσε το plug-in υβριδικό σύ-                        Χιλιομετροφάγος ηρεμίας κι
               στημα των 225 ίππων και 360Nm ροπής,                           άνεσης το DS7 Crossback
               που αποτελείται από έναν 1.600αρη βενζι-                         Πατώντας το κουμπί εκκίνησης του DS7
               νοκινητήρα 180 ίππων και ένα ηλεκτροκι-                        Crossback  E-Tense  δεν  ακούς  τίποτα.  Ό
               νητήρα 110 kW. To σύνολο συνεργάζεται                          ηλεκτροκινητήρας  είναι  αυτός  που  δίνει

               με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με                          πνοή στο μοντέλο και δεν θα ακούσεις θό-
               την  ισχύ  να  μεταφέρεται  στους  μπροστι-                    ρυβο από τον βενζινοκινητήρας για κάμπο-
               νούς τροχούς. Το αυτοκίνητο κινείται ικα-                      ση  ώρα,  εκτός  αν  επιλέξεις  διαφορετικό
               νοποιητικά στο δρόμο, με τις επιδόσεις να                      πρόγραμμα οδήγησης από το Electric ή πα-
               είναι αρκετά συμπαθητικές για το χαρακτή-                      τήσεις το γκάζι τέρμα. Η εταιρία έχει εντρυ-
               ρα του μοντέλου, ενδεικτικά το 0-100χλμ/                       φήσει ενδελεχώς στο επίπεδο της άνεσης
               ώρα  έρχεται  σε  8,7  δλ,  το  60-100  χλμ/                   και αυτό φαίνεται στο πληθωρικό μοντέλο
  S
                                                                                                                         S

                                                   91 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   91                                                                    3/5/2022   1:07:57 μμ
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96