Page 54 - 6-2022
P. 54

n n n                              n ΔΟΚΙΜΗ Skoda Fabia 1.0 TSI 110ps



                                                                              Σταθερή, ευέλικτη αλλά
                                                                              όχι και sportif η νέα Skoda

                                                                              Fabia

                                                                                Τα  πλεονεκτήματα  της  νέα  πλατφόρμας

                                                                              εμφανίζονται και στο τομέα της οδικής συ-
                                                                              μπεριφοράς  του  μοντέλου.  Όχι,  η  Skoda
                                                                              Fabia δεν έγινε ξαφνικά sportif και το κα-
                                                                              τάλληλο εργαλείο για να χωθείς σε στριφτε-
                                                                              ρές διαδρομές, αλλά ωρίμασε, όντας πολύ
                                                                              πιο σταθερή και με εξαιρετική ποιότητα κύ-
                                                                              λισης που θυμίζει μεγαλύτερα μοντέλα. Συ-

                                                                              νεχίζει να είναι ευκολοδήγητη κι εύχρηστη,
                                                                              με το ελαφρύ τιμόνι και την εξαιρετική περι-
                                                                              φερειακή ορατότητα να είναι τα ατού της για
                                                                              κίνηση μέσα στην πόλη. Οι αναρτήσεις της
                                                                              δεν αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα στην
                                 Επιμένει στον TSI,                           εξομάλυνση των κακοτεχνιών του δρόμου,
                                 6,8λτ/100χλμ η                               χωρίς όμως να χάνουν ιδιαίτερα σε αίσθη-

                                 κατανάλωση                                   ση στις στροφές, όπου κρατούν τις κλίσεις
                                                                              σε λογικά επίπεδα. Τα φρένα είναι αποτελε-
                                   Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της  σματικά για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου

                                 δοκιμής μας κρυβόταν ο γνωστός 3κύλιν- κι υπόσχονται ασφάλεια για τους επιβάτες.
                                 δρος TSI των 110 ίππων και των 200Νm  Πολύ καλά τα καταφέρνει και σε ανοιχτούς
                                 ροπής,  που  συνεργάζονταν  με  ένα  6τα- δρόμους, όπου η ηχομόνωση και ο μικρός
                                 χυτητο χειροκίνητο κιβώτιο με καλή κλι- αεροδυναμικός  συντελεστή  συμβάλλουν
                                 μάκωση. Το μοτέρ κινεί ικανοποιητικά το  στα χαμηλά επίπεδα θορύβου μέχρι και τα
                                 μοντέλο,  παρουσιάζοντας  την  κλασσική  130χλμ/ώρα. Πλήρη είναι και τα συστήματα
                                 νωθρότητα  στις  πολύ  χαμηλές  στροφές,  υποβοήθησης  και  ασφάλειας,  όπου  συνα-
                                 αλλά    δουλεύοντας γεμάτα και στρωτά  ντάμε αρκετές διαθέσιμες επιλογές, σε βα-

                                 από τις 2.000 σ.α.λ μέχρι και τις κόκκινες  σικό ή προαιρετικό εξοπλισμό, όπως 9 αερό-
                                 περιοχές.  Το  χρονόμετρο  στο  0-100χλμ/ σακους, climatronic 2 ζωνών, travel assist,
                                 ώρα σταματάει στα 10,2 δλ, με την τελική  αυτόματο παρκάρισμα κι άλλα πολλά.
                                 ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 205χλμ/          Η τιμή εκκίνησης της βασικής Skoda Fabia
                                 ώρα. Η κατανάλωση με μια σχετική προ- με τους 80 ίππους και το 5αρι χειροκίνητο κι-
                                 σοχή στο βύθισμα του γκαζιού μπορεί να  βώτιο ταχυτήτων ξεκινάει από τα 14.990 ευ-
                                 πέσει στα 6,8 λτ/100χλμ, ενώ οι ρύποι στις  ρώ. Η τέρμα πλούσια έκδοση Style με τους
                                 χειροκίνητες εκδόσεις της Fabia είναι κά- 110 ίππους και το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο
                                 τω από 120 γρ/χλμ, κάτι που την απαλλάσ- που είχαμε στην κατοχή μας ξεκινάει από τα
                                 σει από τέλη κυκλοφορία και της δίνει πά- 18.990 ευρώ κι ανεβαίνει στα 20.650 ευρώ

                                 σο ελευθέρας για το δακτύλιο.                με το αυτόματο σασμάν DSG.                 S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-06-22 new.indd   54                                                                    2/6/2022   8:46:51 πμ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59