Page 52 - 7-2022
P. 52
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Alfa Romeo Stelvio Sprint 2.2 190PS TD AT8 Q4
σπορτιφ στοιχεία κι οι αναλογικοί δεί-
κτες στον πίνακα οργάνων σε κάνουν να
ξεχνάς ότι βρίσκεσαι μέσα σε SUV. Από
τα πρώτα μέτρα μαζί της, θέλεις να επι-
λέξεις μόνιμα το Dynamic mode, να πα-
τήσεις το γκάζι στο πάτωμα, να αφεθείς
στις γρήγορες αλλαγές του κιβωτίου και
να ανέβει στο πιο κοντινό βουνό για να
απολαύσει το σφιχτό set up της ανάρ-
τησης (διπλά ψαλίδια εμπρός, πολλα-
πλών συνδέσμων πίσω) σε συνεργασία
με το σύστημα τετρακίνησης και το στι-
βαρό πάτημα που προσφέρουν υψηλά
μοντέλου είναι εντυπωσιακές για πετρέ- Οι 19άρες περιθώρια πρόσφυσης, με τα ηλεκτρο-
λαιο, ειδικά με επιλεγμένο το Dynamic ζάντες, εκτός νικά βοηθήματα να επεμβαίνουν δυνα-
προφίλ οδήγησης, με το 0-100χλμ/ώρα από εντυπω- μικά αλλά όχι αποτρεπτικά όταν το ζη-
σιακές,
να χρειάζεται 8δλ, το 60-100χλμ/ώρα αναδει- τήσουν οι συνθήκες. Εντυπωσιακά τα
4,6δλ, το 80-120χλμ/ώρα 6,1 δλ και τη κνύουν και πηγαίνει και σε ταξίδια, όπου ο αθόρυ-
τελική να διαμορφώνεται στα 210χλμ/ τις μαύρες βος πετρελαιοκινητήρας δίνει ρεσιτάλ
ώρα. Σε γενικές γραμμές, το κινητή- δαγκάνες με οικονομίας, η ηχομόνωση δηλώνει δυ-
ριο σύνολο είναι γεμάτο σε όλο το φά- το logo της ναμικά παρούσα κι η ανάρτηση θα ισιώ-
εταιρίας
σμα του, με τα κυβικά να προσφέρουν σει με σχετικά ευκολία τις όποιες ανω-
το απαραίτητο τράβηγμα στα χαμηλά και μαλίες παρά τις 19αρες ζάντες (ενοχλεί
το turbo να παίρνει τη σκυτάλη όταν οι μόνο σε εγκάρσιες συνεχόμενες), στοι-
στροφές ανέβουν. Πολύ καλή και η κα- χεία που εκτοξεύουν την ποιότητα κύλι-
τανάλωση, με τη μέση τιμή να κυμαίνε- σης. Το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης
ται στα 7,7 λτ/100χλμ και σε ανοιχτούς επιπέδου 2 λειτουργεί ικανοποιητικά και
δρόμους να πέφτει κοντά στα 5λτ. κάνει ακόμα πιο ξεκούραστες κι ασφα-
λείς τις μεγάλες διαδρομές. Μέσα στην
Σταθερή, σπορτίφ και πόλη παραμένει ευέλικτη, με το αυτόμα-
κατάλληλη να καταπίνει το κιβώτιο να προσφέρει την απαραίτητη
χιλιόμετρα ευχρηστία και τα συστήματα ασφαλείας
κι υποβοήθησης, όπως η παρακολούθη-
Μπαίνοντας στη θέση του οδηγού και ση νεκρού σημείου, να διευκολύνουν τις
νιώθοντας τα σπορ καθίσματα να σε καθημερινές μετακινήσεις. Το μόνο αρ-
αγκαλιάζουν, αμέσως νιώθεις μια οικει- νητικό είναι το μικρό πίσω τζάμι, που πε-
ότητα που δύσκολα συναντάς σε αντί- ριορίζει την ορατότητα. Τα φρένα εφο-
στοιχα μοντέλα. To οδηγοκεντρικό περι- διάζονται με το σύστημα πέδησης brake
βάλλον, η χαμηλή θέση οδήγησης, που by wire είναι εξαιρετικά σε αποτελεσμα-
θυμίζει κάτι από Alfa Romeo Giulia, τα τικότητα, με την αίσθηση του όμως να
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52
#e-agora-themata-07-22 new.indd 52 5/7/2022 7:43:37 πμ