Page 52 - 7-2022
P. 52

n n n                n ΔΟΚΙΜΗ Alfa Romeo Stelvio Sprint 2.2 190PS TD AT8 Q4




                                                                              σπορτιφ  στοιχεία  κι  οι  αναλογικοί  δεί-
                                                                              κτες στον πίνακα οργάνων σε κάνουν να
                                                                              ξεχνάς ότι βρίσκεσαι μέσα σε SUV. Από
                                                                              τα πρώτα μέτρα μαζί της, θέλεις να επι-
                                                                              λέξεις μόνιμα το Dynamic mode, να πα-
                                                                              τήσεις το γκάζι στο πάτωμα, να αφεθείς
                                                                              στις γρήγορες αλλαγές του κιβωτίου και
                                                                              να ανέβει στο πιο κοντινό βουνό για να

                                                                              απολαύσει  το  σφιχτό  set  up  της  ανάρ-
                                                                              τησης  (διπλά  ψαλίδια  εμπρός,  πολλα-
                                                                              πλών συνδέσμων πίσω) σε συνεργασία
                                                                              με το σύστημα τετρακίνησης και το στι-
                                                                              βαρό  πάτημα  που  προσφέρουν  υψηλά

               μοντέλου είναι εντυπωσιακές για πετρέ-          Οι 19άρες      περιθώρια  πρόσφυσης,  με  τα  ηλεκτρο-
               λαιο, ειδικά με επιλεγμένο το Dynamic         ζάντες, εκτός    νικά βοηθήματα να επεμβαίνουν δυνα-
               προφίλ οδήγησης, με το 0-100χλμ/ώρα           από εντυπω-      μικά  αλλά  όχι  αποτρεπτικά  όταν  το  ζη-
                                                                σιακές,
               να  χρειάζεται  8δλ,  το  60-100χλμ/ώρα          αναδει-       τήσουν  οι  συνθήκες.  Εντυπωσιακά  τα
               4,6δλ, το 80-120χλμ/ώρα 6,1 δλ και τη          κνύουν και      πηγαίνει και σε ταξίδια, όπου ο αθόρυ-
               τελική  να  διαμορφώνεται  στα  210χλμ/        τις μαύρες      βος  πετρελαιοκινητήρας  δίνει  ρεσιτάλ
               ώρα.  Σε  γενικές  γραμμές,  το  κινητή-      δαγκάνες με      οικονομίας,  η  ηχομόνωση  δηλώνει  δυ-

               ριο σύνολο είναι γεμάτο σε όλο το φά-          το logo της     ναμικά παρούσα κι η ανάρτηση θα ισιώ-
                                                               εταιρίας
               σμα του, με τα κυβικά να προσφέρουν                            σει με σχετικά ευκολία τις όποιες ανω-
               το απαραίτητο τράβηγμα στα χαμηλά και                          μαλίες παρά τις 19αρες ζάντες (ενοχλεί
               το turbo να παίρνει τη σκυτάλη όταν οι                         μόνο σε εγκάρσιες συνεχόμενες), στοι-
               στροφές ανέβουν. Πολύ καλή και η κα-                           χεία που εκτοξεύουν την ποιότητα κύλι-
               τανάλωση, με τη μέση τιμή να κυμαίνε-                          σης. Το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης
               ται στα 7,7 λτ/100χλμ και σε ανοιχτούς                         επιπέδου 2 λειτουργεί ικανοποιητικά και
               δρόμους να πέφτει κοντά στα 5λτ.                               κάνει ακόμα πιο ξεκούραστες κι ασφα-
                                                                              λείς τις μεγάλες διαδρομές. Μέσα στην
               Σταθερή, σπορτίφ και                                           πόλη παραμένει ευέλικτη, με το αυτόμα-

               κατάλληλη να καταπίνει                                         το κιβώτιο να προσφέρει την απαραίτητη

               χιλιόμετρα                                                     ευχρηστία και τα συστήματα ασφαλείας
                                                                              κι υποβοήθησης, όπως η παρακολούθη-
                 Μπαίνοντας στη θέση του οδηγού και                           ση νεκρού σημείου, να διευκολύνουν τις
               νιώθοντας  τα  σπορ  καθίσματα  να  σε                         καθημερινές μετακινήσεις. Το μόνο αρ-

               αγκαλιάζουν, αμέσως νιώθεις μια οικει-                         νητικό είναι το μικρό πίσω τζάμι, που πε-
               ότητα  που  δύσκολα  συναντάς  σε  αντί-                       ριορίζει  την  ορατότητα.  Τα  φρένα  εφο-
               στοιχα μοντέλα. To οδηγοκεντρικό περι-                         διάζονται με το σύστημα πέδησης brake
               βάλλον, η χαμηλή θέση οδήγησης, που                            by wire είναι εξαιρετικά σε αποτελεσμα-
               θυμίζει κάτι από Alfa Romeo Giulia, τα                         τικότητα,  με  την  αίσθηση  του  όμως  να
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   52                                                                    5/7/2022   7:43:37 πμ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57