Page 97 - 7-2022
P. 97

n ΔΟΚΙΜΗ  Volvo C40 Recharge P8 AWD 408ps



                                                                              ση ενέργειας μόλις αφήσει το πόδι από το
                                                                              γκάζι. H πλατφόρμα υποστηρίζει φόρτιση
                                                                              μέχρι 150kW και επιτρέπει στο μοντέλο να
                                                                              φτάσει από το 10 στο 80% σε 37 λεπτά,
                                                                              ενώ σε 11αρι Wallbox θα χρειαστεί περί-
                                                                              που 7 ώρες για να φορτίσει από το 0 στο
                                                                              100%.

                                                                              Καλό στις στροφές, ευέλικτο

                                                                              στην πόλη το C40

               τες, με το χώρο για το κεφάλι λόγω coupe                         Το Volvo C40 μπορεί να έχει εντυπωσι-
               σχεδίασης να είναι κάπως εξαφανισμένος,                        ακές επιδόσεις, αλλά σε κερδίζει και με
               ενώ το κεντρικό τούνελ κάνει δύσκολη την                       την αίσθηση που σου δίνει στο δρόμο. Το
               πρόσβαση τρίτου ατόμου. Ο κλασικός χώ-                         χαμηλό κέντρο βάρους του, η μικρή από-
               ρος αποσκευών ξεκινάει από τα 413 λίτρα                        σταση από το έδαφος, οι αναρτήσεις πολ-

               με σηκωμένα τα καθίσματα και φτάνει τα                         λαπλών  συνδέσμων  πίσω,  το  ζυγισμένο
               1.205 σε 2θεσια διάταξη, ενώ διαθέτει κι                       σύστημα  διεύθυνσης,  οι  20αρες  ζάντες
               ένα μικρό αποθηκευτικό χώρο στο καπό.                          κι η προσαρμοστικότητα της ισχύος ανά-

               Επιδόσεις που κόβουν την                                       μεσα στα δυο μοτέρ, όταν το απαιτήσουν

               ανάσα, 440 χλμ αυτονομία                                       οι καταστάσεις, δημιουργούν τις κατάλλη-
                                                                              λες συνθήκες ώστε το σουηδικό SUV να
               με «κράτει» στο γκάζι                                          ικανοποιήσει τις διαθέσεις του ανθρώπου


                 Το Volvo C40 της δοκιμής μας διαθέτει                        που βρίσκεται στο αριστερό κάθισμα, πά-
               2 ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, ένα                        ντα με τους όποιους περιορισμούς θέτουν
               σε κάθε άξονα, που αποδίδουν συνολικά                          οι 2.2 τόνοι του. Ακολουθεί κατά πόδας τη
               408 ίππους και 660Νm ροπής. Τα νούμε-                          γραμμή που θα του χαράξεις στη στροφή,
               ρα μεταφράζονται σε καταιγιστικές επιδό-                       με  τα  ηλεκτρικά  συστήματα  να  επεμβαί-
               σεις, με το 0-100 χλμ/ώρα να θέλει μόλις                       νουν διορθώνοντας τυχόν επιπολαιότητες
               4,5δλ, ενώ οι ρεπρίζ είναι ανατριχιαστικά                      και υπερβολές, ενώ είναι αρκετά σταθερό

               γρήγορες,  με  την  τελική  να  περιορίζεται                   και  στις  γρήγορες  εναλλαγές  κατεύθυν-
               ηλεκτρονικά στα 180χλμ/ώρα. Βέβαια αν                          σης, λαμβάνοντας όμως πάντοτε υπόψη το
               στο μυαλό του οδηγού είναι μόνιμα το κυ-                       μεγάλο βάρος του και τους νόμους φυσι-
               νήγι των επιδόσεων, δεν πρόκειται να δει                       κής. Θέλει όμως αρκετή εξοικείωση ο τρό-
               ποτέ την αυτονομία των 448 χιλιομέτρων,                        πος που ανεβάζει ταχύτητα στο τέρμα γκά-
               που υπόσχεται η εταιρία, με τη μπαταρία                        ζι, ώστε να μην βρεθείς στην κορυφή της
               των 78kWh. Για να πετύχει ο εν δυνάμει                         στροφής με πολλαπλάσια χιλιόμετρα από
               ιδιοκτήτης μια αυτονομία μεγαλύτερη των                        ότι υπολόγιζες. Ευτυχώς τα φρένα του εί-

               400 χιλιομέτρων θα πρέπει να έχει μόνι-                        ναι εξαιρετικά και θα σε σώσουν από δυ-
               μα ενεργοποιημένη τη λειτουργία του One                        σάρεστες  συνέπειες,  όντας  αποτελεσμα-
               Pedal,  η  οποία  μεγιστοποιεί  την  ανάκτη-                   τικά  κι  ακούραστα.  Οι  αναρτήσεις,  που
                                                                                                                         S

                                                   97 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   97                                                                    5/7/2022   7:48:51 πμ
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101