Page 53 - 1-9-22
P. 53
n ΔΟΚΙΜΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 100.000 ΧΛΜ.
MERCEDES A 220 D PROGRESSIVE
MERCEDES A 220 D
Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι τούρμπο, σε σειρά/4
Θέση εμπρός, εγκάρσια
Χωρητικότητα κινητήρα cm3 1.950
Ισχύς PS/σ.α.λ. 190/3.800
Μέγ. ροπή Nm/σ.α.λ. 400/1.600
Τελική ταχύτητα 235 km/h
Κιβώτιο DCT, 8 σχέσεων
Μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς
Βάρος κενό 1.520 kg
Φόρτωση 495 kg
Ρύποι CO2 133 g/km Το χώμα στην παραλία δε δυσκολεύει καθόλου τη Benz μας
Κατανάλωση (WLTP) 5,0 l/100 km – ακόμα και με την κίνηση εμπρός
Χώρος αποσκευών λίτρα 360-1.200 δουλειά της μέχρι το τέλος χωρίς να ακου-
Επιδόσεις στην αρχή της δοκιμής στούν παράπονα. Παρά τον μαραθώνιο,
Επιτάχυνση δούλευε σαν καινούργια, με γρανάζια, ρου-
0-50 km/h 2,7 δευτ. λεμάν και συμπλέκτες να λειτουργούν άψο-
0-100 km/h 7,1 δευτ. γα.
0-130 km/h 11,4 δευτ. 4 Το σύστημα κλιματισμού δούλευε τέλεια
0-160 km/h 17,6 δευτ. μέχρι να το αποσυναρμολογήσουμε, που
Ρεπρίζ 60-100 km/h3,7 δευτ.
80-120 km/h 4,8 δευτ. ανακαλύψαμε ότι είχε χάσει περίπου 200
Φρένα από τα 100 km/h κρύα 35,7 m γραμμάρια φρέον. Υπεύθυνη ήταν μια διαρ-
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά 34,3 m ροή από ένα σωληνάκι.
Θόρυβος με 50 km/h 59 dB 5 Όι άξονες, οι φούσκες, τα ρουλεμάν και
Θόρυβος με 100 km/h 65 dB οι μπάρες ήταν όλα τέλεια. Ωστόσο στο πίσω
Θόρυβος με 130 km/h 68 dB μέρος παρατηρήσαμε το ξεκίνημα μιας επι-
Κατανάλωση test 5,3 l/100 km diesel
Ρύποι CO2 test 141 g/km φανειακής διάβρωσης.
6 Το μπλοκ του κινητήρα είναι από αλουμί-
Επιδόσεις στο τέλος της δοκιμής νιο, οι κύλινδροι έχουν επίστρωση nanoslide
Επιτάχυνση και, όπως και τα υπόλοιπα μέρη, δεν δεί-
0-50 km/h 2,8 δευτ. χνουν σημάδια φθοράς.
0-100 km/h 7,4 δευτ.
0-130 km/h 11,7 δευτ. Συμπέρασμα
0-160 km/h 17,6 δευτ.
Ρεπρίζ Καλή δουλειά. Η Α 220 d έκανε πολλούς
60-100 km/h 3,7 δευτ. φίλους στη συντακτική ομάδα ως γρήγο-
80-120 km/h 4,8 δευτ. ρος και άνετος σύντροφος στις μετακινή-
Φρένα από τα 100 km/h κρύα 35,8 m
Φρένα από τα 100 km/h ζεστά 34,2 m σεις. Η αποσυναρμολόγηση δεν αποκάλυ-
Θόρυβος με 50 km/h 59 dB ψε σοβαρές αδυναμίες. Το ότι είναι λιγάκι
Θόρυβος με 100 km/h 65 dB χαμηλωμένη και ακριβή είναι ενοχλητικό,
Θόρυβος με 130 km/h 68 dB αλλά το γνωρίζαμε από την αρχή. Επομέ-
Κατανάλωση test 5,9 l/100 km diesel νως, αξίζει να βρίσκεται στην κορυφή. v
Ρύποι CO2 test 156 g/km
S
53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-09-22 new.indd 53 2/9/2022 3:19:41 μμ