Page 53 - 1-9-22
P. 53

n ΔΟΚΙΜΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 100.000 ΧΛΜ.
                                            MERCEDES A 220 D PROGRESSIVE

               MERCEDES A 220 D
                Κινητήρας Διάταξη/κύλινδροι   τούρμπο, σε σειρά/4
                Θέση                        εμπρός, εγκάρσια
                Χωρητικότητα κινητήρα cm3          1.950
                Ισχύς PS/σ.α.λ.                190/3.800
                Μέγ. ροπή Nm/σ.α.λ.            400/1.600
                Τελική ταχύτητα                  235 km/h
                Κιβώτιο                     DCT, 8 σχέσεων
                Μετάδοση            στους μπροστινούς τροχούς
                Βάρος κενό                       1.520 kg
                Φόρτωση                            495 kg
                Ρύποι CO2                        133 g/km   Το χώμα στην παραλία δε δυσκολεύει καθόλου τη Benz μας
                Κατανάλωση (WLTP)             5,0 l/100 km   – ακόμα και με την κίνηση εμπρός
                Χώρος αποσκευών λίτρα           360-1.200                     δουλειά της μέχρι το τέλος χωρίς να ακου-

                Επιδόσεις στην αρχή της δοκιμής                               στούν  παράπονα.  Παρά  τον  μαραθώνιο,
                Επιτάχυνση                                                    δούλευε σαν καινούργια, με γρανάζια, ρου-
                0-50 km/h                         2,7 δευτ.                   λεμάν και συμπλέκτες να λειτουργούν άψο-
                0-100 km/h                        7,1 δευτ.                   γα.
                0-130 km/h                      11,4 δευτ.                      4 Το σύστημα κλιματισμού δούλευε τέλεια
                0-160 km/h                      17,6 δευτ.                    μέχρι  να  το  αποσυναρμολογήσουμε,  που
                Ρεπρίζ                 60-100 km/h3,7 δευτ.
                80-120 km/h                       4,8 δευτ.                   ανακαλύψαμε  ότι  είχε  χάσει  περίπου  200
                Φρένα από τα 100 km/h κρύα         35,7 m                     γραμμάρια φρέον. Υπεύθυνη ήταν μια διαρ-
                Φρένα από τα 100 km/h ζεστά        34,3 m                     ροή από ένα σωληνάκι.
                Θόρυβος με 50 km/h                  59 dB                       5 Όι άξονες, οι φούσκες, τα ρουλεμάν και
                Θόρυβος με 100 km/h                 65 dB                     οι μπάρες ήταν όλα τέλεια. Ωστόσο στο πίσω
                Θόρυβος με 130 km/h                 68 dB                     μέρος παρατηρήσαμε το ξεκίνημα μιας επι-
                Κατανάλωση test          5,3 l/100 km diesel
                Ρύποι CO2 test                   141 g/km                     φανειακής διάβρωσης.
                                                                                6 Το μπλοκ του κινητήρα είναι από αλουμί-
                Επιδόσεις στο τέλος της δοκιμής                               νιο, οι κύλινδροι έχουν επίστρωση nanoslide
                Επιτάχυνση                                                    και, όπως και τα υπόλοιπα μέρη, δεν δεί-
                0-50 km/h                         2,8 δευτ.                   χνουν σημάδια φθοράς.
                0-100 km/h                        7,4 δευτ.
                0-130 km/h                      11,7 δευτ.                    Συμπέρασμα
                0-160 km/h                      17,6 δευτ.
                Ρεπρίζ                                                          Καλή δουλειά. Η Α 220 d έκανε πολλούς
                60-100 km/h                       3,7 δευτ.                   φίλους στη συντακτική ομάδα ως γρήγο-
                80-120 km/h                       4,8 δευτ.                   ρος και άνετος σύντροφος στις μετακινή-
                Φρένα από τα 100 km/h κρύα         35,8 m
                Φρένα από τα 100 km/h ζεστά        34,2 m                     σεις. Η αποσυναρμολόγηση δεν αποκάλυ-
                Θόρυβος με 50 km/h                  59 dB                     ψε σοβαρές αδυναμίες. Το ότι είναι λιγάκι
                Θόρυβος με 100 km/h                 65 dB                     χαμηλωμένη και ακριβή είναι ενοχλητικό,
                Θόρυβος με 130 km/h                 68 dB                     αλλά το γνωρίζαμε από την αρχή. Επομέ-
                Κατανάλωση test          5,9 l/100 km diesel                  νως, αξίζει να βρίσκεται στην κορυφή.   v
                Ρύποι CO2 test                   156 g/km
  S

                                                   53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-09-22 new.indd   53                                                                    2/9/2022   3:19:41 μμ
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58