Page 30 - 11_2022
P. 30
n n n n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Toyota Corolla Cross
σφέρει τη μέγιστη πρόσφυση σε όλες τις
συνθήκες και καλύτερο κράτημα στο μο-
ντέλο, και όχι γρηγορότερες επιδόσεις.
Αυτός είναι και ο λόγος που η ιπποδύναμη
είναι ακριβώς η ίδια.
Η ισχύς που μοιράζεται μεταξύ των
εμπρός και πίσω τροχών ελέγχεται ξε-
χωριστά. Αν παρατηρηθεί πως το όχη-
μα υποστρέφει, ο εγκέφαλος επεμβαίνει
στέλνοντας περισσότερη ισχύ στους πί-
σω τροχούς, ενώ αντίθετα, στην περίπτω-
ση της υπερστροφής, η ισχύς του πίσω κι-
νητήρα μειώνεται.
ται στον πίσω άξονα. Εδώ, η συνδυαστική
ισχύς παραμένει 197 άλογα, αλλά η επιτά- Στο δρόμο: Η Toyota
χυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται μέ- Corolla Cross έχει έμφαση
σα σε 7,5 δευτερόλεπτα, και η κατανάλω- στην άνεση και «κρύβει»
ση σε μικτό κύκλο WLTP είναι σύμφωνα
με την εταιρεία 5,3 λίτρα/100 χλμ. τον όγκο της
Αυτή στιγμή το όχημα είναι διαθέσιμο Από τη θέση του οδηγού παρατηρείς μο-
μόνο με το δίλιτρο κινητήρα, καθώς η εται- νομιάς πως η περιμετρική ορατότητα της
ρεία θεωρεί πως με αυτόν «ξεκλειδώνο- Toyota Corolla Cross είναι μεγάλη. Η εται-
νται» όλες οι αρετές του αυτοκινήτου. Χά- ρεία στόχευσε να κάνει το αυτοκίνητο ευ-
ρη στην χαμηλή κατανάλωση, τα μηδενικά κολοδήγητο και μπορούμε να πούμε με σι-
τέλη κυκλοφορίας και το καλό Value For γουριά πως τα κατάφερε.
Money, γίνεται απόσβεση στο φόρο πολυ- Η ανάρτηση, που διαθέτει πίσω διπλά
τελείας, ο οποίος είναι 440 ευρώ συν τεκ- ψαλίδια τόσο στην προσθιοκίνητη, όσο
μήριο στην περίπτωση που τα εισοδήματα και στην τετρακίνητη έκδοση, έχει ρυθμι-
του ιδιοκτήτη δεν αιτιολογούν ετήσια αντι- στεί με έμφαση την άνεση των επιβατών,
κειμενική δαπάνη 8.800 ευρώ. κάτι αναμενόμενο από ένα οικογενειακό
Στη γκάμα των μηχανικών συνόλων θα SUV. Οι κακοτεχνίες του δρόμου, οι λακ-
προστεθεί αργότερα και ο βενζινοκινητή- κούβες και τα σαμαράκια εντός της Sitges
ρας 1,8 λίτρων. αλλά και της Βαρκελώνης, όπου μας δό-
Ο Αρχιμηχανικός που ηγείτο του προ- θηκε η ευκαιρία να κινηθούμε, απορρο-
γράμματος της Toyota Corolla Cross, κ. φώνται εξαιρετικά, ενώ ακόμα και στην
Tsuyoshi Takahashi, ήταν παρών στην πα- ελαφρώς off road διαδρομή που κινηθή-
ρουσίαση και ανέφερε πως το αυτοκίνη- καμε, η ανάρτηση «σιδέρωνε» τις ανωμα-
το εξελίχθηκε με κυρίαρχο γνώμονα την λίες χωρίς τριγμούς.
ασφαλή μετακίνηση των οικογενειών. Ως Σε ανοιχτό δρόμο η Toyota Corolla Cross
εκ τούτου, ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας είναι ευθύβολη και «καταπίνει» με ευκο-
της AWD-i έκδοσης έχει σκοπό να προ- λία τα χιλιόμετρα. Στο επαρχιακό δίκτυο, S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30
#e-agora-themata-11-22 gia INTERNET.indd 30 31/10/2022 11:53:49 πµ