Page 57 - 11_2022
P. 57
n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes GLA250e
Η Mercedes GLA 250e σε
κερδίζει με την ποιότητα
κύλισης και τα οδηγικά της
προγράμματα
Η Mercedes GLA 250e είναι ένας άξιος
εκπρόσωπος της εταιρίας όσο αφόρα την
οδική συμπεριφορά. Οι μηχανικοί γνωρί-
ζοντας ότι το βάρος του μοντέλου θα είναι
αυξημένο, έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο
τομέα της ανάρτησης (πίσω ημιάκαμπτο
άξονα) και κατάφεραν, παρά την πιο σφιχτή Ο διαχύτης να διαχειριστούν με ασφάλεια το αυξημένο
αίσθηση, το SUV να διαχειρίζεται με το γά- κι η μικρή βάρος του μοντέλου.
αεροτομή
ντι τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να συμβάλουν Η τιμή αγοράς της Mercedes GLA 250e
αποσβένει τις κλίσεις. Ανάλογα το οδηγικό στο χαμηλό ξεκινάει από τις 46.900 ευρώ και φυσικά
mode που θα επιλεγεί, θα μπει στο παιχνίδι συντελεστή δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ενώ έχει
περισσότερο ή λιγότερο ο θερμικός κινητή- οπισθέλκου- free pass για το πράσινο δακτύλιο.
σας του
ρας όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη. Το μοντέλου
«eco» πρόγραμμα είναι ιδανικό για τη κίνη- που αγγίζει Κατάλληλο για εταιρείες κι
ση μέσα στη πόλη και σε πιο χαλαρές ταχύ- τα 0,28 Cd για ανθρώπους που φοβού-
τητες, με το μοτέρ εσωτερικής καύσης να νται τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα
επεμβαίνει ελάχιστα και την ισχύ να έρχε-
ται κατευθείαν από τη μπαταρία. Μάλιστα Η Mercedes GLA 250e είναι σύγχρονη,
ηλεκτρικά κινείται μέχρι και τα 140 χλμ/ με ισορροπημένη οδική συμπεριφορά, κα-
ώρα, ενώ χάρη στην ελεγχόμενη ανάκτη- λή ηλεκτρική αυτονομία και πλούσιο τε-
ση ενέργειας μέσω των paddles μπορεί να χνολογικό υπόβαθρο. Κρίνεται ιδανικό για
κερδίσει επιπλέον αυτονομία. Στο Normal, ένα εταιρικό αυτοκίνητο λόγω της τιμής
η εμπλοκή των δυο μοτέρ είναι πιο συνε- της προ φόρων, αλλά και για αυτόν που
ταιρική, με το σασμάν τα διαχειρίζεται με θέλει με πιο αργά βήματα να γνωρίσει την
στόχο τη χαμηλότερη κατανάλωση, κάνο- ηλεκτροκίνηση. v
ντας το ιδανικό πρόγραμμα για ταξίδια. Στο MERCEDES GLA 250e
Sport, o βενζινοκινητήρας έχει το πρώτο Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.332/4 σε σειρά
λόγο, με τον ηλεκτροκινητήρα να δουλεύει Καύσιμο Βενζίνη + Ρεύμα
υποστηρικτικά στο τέρμα γκάζι. Όταν όμως Ισχύς (ίπποι) 218
450
Ροπή (Nm)
ανέβουν οι στροφές κάνει την εμφάνιση κιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/μπροστά
του ένας τραχύς θόρυβος από το μηχανο- Start/Stop ΝΑΙ
7,2
στάσιο που χαλάει ελαφρώς το γενικά ήσυ- 0-100 χλμ/ώρα (δλ) 220
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)
χο περιβάλλον της καμπίνας. Τα φρένα θέ- Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 0-6
39
λουν συνήθεια λόγω της ανάκτησης, αλλά Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 385
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
είναι άκρως αποτελεσματικά και μπορούν Τιμή από 46.900
S
57 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-11-22 gia INTERNET.indd 57 31/10/2022 11:55:44 πµ