Page 63 - 11_2022
P. 63
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 EAT8
νουν όμορφα με τη μεγάλη κυψελωτή μά-
σκα και το νέο λογότυπο της εταιρίας που
χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτο-
κίνητο ευρείας παραγωγής. Οι προβολείς
LED και τα κάθετα φώτα ημέρας σε σχή-
μα κυνόδοντα δημιουργούν μια μοναδι-
κή φωτεινή υπογραφή που δεν υπάρχει
αντίστοιχη της στο κόσμο της αυτοκινητο-
βιομηχανίας. Δυναμικές γραμμές τρέχουν
όλο το μήκος του 308, με το πίσω μέρος
να είναι επίσης εντυπωσιακό, όπου συνα-
ντάμε τον αθλητικό προφυλακτήρα και τα
φώτα LED με τις 3 νυχιές, όπως και στις Πολυτελές, 3 ενήλικες, με το χώρο σε γόνατα και κε-
υπόλοιπες άλλες εκδόσεις. high-tech κι φάλι να είναι εντός μέσου όρου, ενώ οι
ευρύχωρο το επιβάτες έχουν στη διάθεση του αρκετές
Premium και high-tech το εσωτερικό μικροθήκες, που είναι τοποθετημένες σε
εσωτερικό του Peugeot 308 του μοντέλου, σημεία-κλειδιά και φτάνουν τα 34 λίτρα. Ο
που δεν έχει
τίποτα να χώρος του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 412 λί-
Η καμπίνα του πετρελαιοκίνητου Peugeot ζηλέψει από
308 δεν διαφέρει σε σχέση με τα αδέρφια ακριβότερα τρα, με το νούμερο να είναι καλό για τα
του. Εξακολουθεί να σε κερδίζει με τα ποι- αυτοκίνητα. δεδομένα της κατηγορίας και το σχήμα
οτικά υλικά κατασκευής, τα μαλακά πλα- του πλήρες αξιοποιήσιμο.
στικά και τη στιβαρή συναρμογή, ενώ η Diesel power στην κατανά-
ποικιλία των υφών δίνει ένα premium αέ-
ρα στο εσωτερικό. Το μικρό τιμόνι συνε- λωση και στη ροπή
χίζει να κρύβει ως ένα βαθμό την οπτική Κάτω από το καπό του Peugeot 308
επαφή του οδηγού με τον ψηφιακό πίνακα που είχαμε στην κατοχή μας γουργού-
οργάνων (προαιρετικά 3D), κάτι που ενο- ριζε γλυκά κι χωρίς περίεργα κροταλί-
χλεί στην αρχή, αλλά μετά από λίγο περ- σματα ο 1.500αρης πετρελαιοκινητή-
νά απαρατήρητο. Το ταμπλό κοσμεί η οθό- ρας BlueHDi, που αποδίδει 130 ίππους
νη αφής 10 ιντσών του infotainment, που και 300Νm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ.
«τρέχει» το λογισμικό Peugeot i-Connect Το τράβηγμα του από χαμηλά ενθουσι-
Advanced και προσφέρει μεγάλες δυνα- άζει και παραμένει πολιτισμένος σε όλο
τότητες συνδεσιμότητας και λειτουργιών! το φάσμα των στροφών, ενώ δίνει την
Τα κουμπιά αφής i-toggle στην κάτω μεριά κατάλληλη ώθηση στο hatchback για
της οθόνης, μπορούν να παραμετροποιη- ασφαλείς προσπεράσεις. Αν και ο χαρα-
θούν ανάλογα τις επιθυμίες του οδηγού κτήρας του δεν είναι οι επιδόσεις, κάνει
αυξάνοντας την εργονομία του μοντέλου το 0-100 χλμ/ώρα σε 10,6 δλ, το 60-100
και μειώνοντας το χρόνο απόσπασης προ- σε 5,7 δλ και το 80-120 σε 7,6 δλ, με
σοχής από το δρόμο. Στο πίσω μέρος μπο- την τελική του να ακουμπάει τα 207 χλμ/
ρούν να κάτσουν με μικρές παραχωρήσεις ώρα. Βέβαια τα ικανοποιητικά νούμερα
S S
63 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
63
#e-agora-themata-11-22 gia INTERNET.indd 63 31/10/2022 11:55:56 πµ