Page 27 - 12_2022
P. 27

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ MERCEDES GLC vs AUDI Q5 vs BMW X3
































               δίλιτρο  μοτέρ  TFSI  είναι  δυνατό,  ήσυ-    Αποκλειστικά     αποφύγεις κάτι απότομα. Με άλλα λόγια
               χο και πολιτισμένο. Παρόλο που το Q5             βάσει         η Χ3 χρησιμοποιεί περισσότερο ESP στις
                                                               οδηγικής
               είναι οριακά γρηγορότερο της GLC στις          εμπειρίας,      ξαφνικές  αλλαγές  κατεύθυνσης  σε  δρό-
               επιταχύνσεις, στη λειτουργία του δείχνει      το Audi είναι    μους που δεν γλιστρούν. Η νέα GLC δεν
               πολύ πιο ζωηρό. Και πιο εύστροφο. Το           μπροστά. Η      κάνει συμβιβασμούς στην ασφάλεια. Αυ-
                                                              Mercedes
               Audi είναι και το πιο διασκεδαστικό στις     όμως κερδίζει     τοκίνητο  και  ESP  είναι  τόσο  εναρμονι-
               στροφές, αφού σου χαρίζει κάποιες φο-                          σμένα, που καλύτερα δε γίνεται.
               ρές υπόνοιες ξεκολλήματος της ουράς. Σε
               επίπεδο βάρους το Audi ζυγίζει περίπου                         Αξίζει να δώσεις τόσα λε-
               όσο και τα άλλα δύο αυτοκίνητα. Ωστό-                          φτά;
               σο η υπερβολική υποβοήθηση στο τιμόνι
               (στο comfort πρόγραμμα οδήγησης) δεν                             Για να πούμε την αλήθεια, η Mercedes
               έχει  και  τόσο  ραφιναρισμένη  λειτουρ-                       είναι ακριβή. Αυτό βέβαια δεν είναι και
               γία. Μέσα στη BMW νιώθεις κατευθεί-                            μεγάλη  σοφία  –  κανείς  δεν  θα  περίμε-
               αν τη σπορ διάθεση του κατασκευαστή.                           νε να αγοράσει GLC 300 με ψίχουλα σε

               H X3 χαρακτηρίζεται από τρομερή πλευ-                          άτοκες  δόσεις,  ούτε  και  κάποιο  από  τα
               ρική πρόσφυση και οι ελάχιστες κλί-                            άλλα δυο μοντέλα άλλωστε. Το επιπλέ-
               σεις  του  αμαξώματος  στις  στρο-        ΕΝΤΎΠΩΣΗ             ον κόστος για την έκδοση 4Matic αξίζει
               φές  προσφέρουν  στην  εμπειρία           ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ            100%. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν με-
                                                       Η Mercedes έχει
               και την αυτοπεποίθηση του οδη-        καλή συναρμογή. Το       γάλα κίνητρα να ανοίξετε το πορτοφόλι
               γού της. Η BMW είναι ευχάρι-        παράπονό μας ήταν ένα      σας λιγάκι ακόμα. Όπως το σύστημα δι-
               στα καλή σε όλα, απορροφά τις            άσχημο κροτά-         εύθυνσης  του  πίσω  άξονα,  που  επιτρέ-
               ανωμαλίες  αποτελεσματικά  χω-            λισμα σε ένα         πει στους πίσω τροχούς να στρίβουν κα-

               ρίς  να  δείχνει  μαλακή  ούτε  κατ’       κάλυμμα.            τά μέχρι και 4,5 μοίρες, βελτιώνοντας τις
               ελάχιστο.  Επίσης  έχει  πολύ  μεγάλη                          δυνατότητες  αποφυγής  και  μειώνοντας
               πρόσφυση στον πίσω άξονα, αλλά αυτό                            τον κύκλο στρέψης, ενώ η αερανάρτηση
               δυσκολεύει τα πράγματα όταν θέλεις να                          Airmatic με μεταβλητή απόσβεση, ανεβά-
                                                                                                                         S

                                                   27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-12-22 gia INTERNET.indd   27                                                           5/12/2022   1:47:49 µµ
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32