Page 37 - 12_2022
P. 37
n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Hyundai i10 – VW Polo
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης του Hyundai i10 απέναντι στο VW Polo
Tα 11 Βήματα - Ας αναλύσουμε τις διαφορές των δύο μοντέλων: Νικητής
Τιμή: 18.190 ευρώ κοστίζει το Hyundai i10 των 100 ίππων στην σπορτίφ
1 Τιμή έκδοση N-Line. Από την άλλη, το VW Polo 1,0 TSI 95 PS κοστίζει 20.900 "Hyundai i10
1-0"
ευρώ. Το i10 είναι 2.710 ευρώ φθηνότερο.
Το i10 προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων. Από την
άλλη το Polo προσφέρει μόνο 2 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και αυτή “Hyundai i10
2 Εγγύηση
χωρίς χιλιομετρικό όριο. Με το i10 έχεις 3 παραπάνω χρόνια το κεφάλι 2-0”
σου ήσυχο.
Το i10 χρειάζεται 35,9 μέτρα για να «κοκκαλώσει» από τα 100 χλμ/ώρα,
Φρένα (100-0 “Hyundai i10
3 και το Polo 42,1 μέτρα. Η διαφορά των 6,2 μέτρων υπέρ του i10 είναι
χλμ/ώρα) 3-0”
συνταρακτική.
Εκμεταλλευόμενο τα 5 παραπάνω άλογα και το μικρότερο του βάρος, το i10
Προσπέραση
4 (60-100 χλμ/ προσπερνάει πολύ πιο σβέλτα, αφού επιταχύνει από τα 60 στα 100 χλμ/ώρα “Hyundai i10
μέσα σε 8,4 δλ. όταν το Polo θέλει 9,5 δλ. Η διαφορά είναι σημαντική, ενώ το
4-0”
ώρα)
i10 είναι και 1,1 δλ. καλύτερο στο 0-100.
Kατανάλωση: Η μέση κατανάλωση του i10 είναι στα 7,5 λτ./100 χλμ., όταν
στο Polo είναι στα 6,5 λτ./100 χλμ.. Και στις επιμέρους καταναλώσεις (πόλη “VW Polo
5 Kατανάλωση
και ταξίδι) το Polo είναι πιο οικονομικό. Ο σπορτίφ χαρακτήρας του i10 έχει το 4-1”
αντίκτυπό του.
Θόρυβος: Αισθητά χαμηλότερο είναι το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα του
Polo σε σχέση με του i10. Συγκριτικά με 5η και 120 χλμ./ώρα το ειδικό όργανο “VW Polo
6 Θόρυβος
μέτρησης δείχνει 68,1 db στο Polo και 73,8 db στο i10. Aνάλογη είναι η διαφορά 4-2”
και στις άλλες ταχύτητες. Ξεκάθαρα πιο ήσυχο το Polo.
Ευελιξία- Οι πιο compact διαστάσεις και ο μικρότερος κύκλος στροφής καθιστούν το
7 Ευκολία στο i10 πιο μανιτζέβελο στην κίνηση μέσα στην πόλη. Άλλος ένα πόντος για το “Hyundai i10
5-2”
παρκάρισμα κορεάτικο μίνι.
Αίσθηση Το Polo αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρών μοντέλων για την
ποιότητας “VW Polo
8 ποιότητα υλικών και το φινίρισμα. Το i10 είναι γεροδεμένο και στιβαρό, αλλά η
και εικόνα υφή των πλαστικών του μερών είναι σαφώς υποδεέστερη. Πόντος για το Polo 5-3”
καμπίνας
Το i10 δεν είναι μόνο 2,7 χιλιάρικα φθηνότερο από τo Polo, αλλά προσφέρει και
καλύτερα χαρακτηριστικά στο στοιχεία του πλήρους εξοπλισμού. Μεταξύ άλλων
προσφέρει οθόνη 8 ιντσών (6,5’’ στο Polo), ζάντες αλουμινίου 16 ίντσών (15’’
Εξοπλισμός στο Polo), αυτόματο κλιματισμό (air condition στο Polo), κυρίως όμως προσφέρει
9 "Ισοπαλία"
άνεσης δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι ταμπούρα. Από την άλλη δεν πρέπει
να αγνοηθούν στοιχεία του Polo, όπως οι LED προβολείς, ο ψηφιακός πίνακας
οργάνων, οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες και ο κεντρικός αερόσακος
ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα.
Άριστη εκμετάλλευση των χώρων στην καμπίνα του i10 που στη μέτρηση για
Χώροι τον «αέρα» στα γόνατα των πίσω υστερεί μόνο 18 χλστ. σε σχέση με το Polo. Η
10 “Ισοπαλία”
επιβατών διαφορά δεν είναι σημαντική. Στο χώρο αποσκευών το i10 έχει το ρεκόρ στην
κατηγορία του με 252 λτ. και το Polo είναι από τα μεγαλύτερα με 355 λτ.
Εντύπωση προκαλεί η πληρότερη εξοπλισμού ασφάλειας, όχι φυσικά στο Po-
Εξοπλισμός
11 lo, αλλά στο μίνι i10 που προσφέρει ό,τι και ο μεγαλύτερος και ακριβότερος “Ισοπαλία”
ασφάλειας
αντίπαλός του.
i10 – Polo 5-3
S S
37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-12-22 gia INTERNET.indd 37 5/12/2022 1:48:25 µµ