Page 58 - 12_2022
P. 58

n n n                               n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Ioniq 5 RWD 229 PS




               Φουτουριστικό; Σίγουρα!
               Το πίσω μέρος του Ioniq 5
               εντυπωσιάζει!




























                                 των σχέσεων βρίσκεται πάνω στην κολώ- νητήρας κινούν σβέλτα το μοντέλο των 2
                                 να του τιμονιού, με την κεντρική κονσόλα  τόνων, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται
                                 να είναι συρόμενη και να μπορεί να κινη- σε 7,4 δλ και τις ρεπρίζ να είναι εντυπω-
                                 θεί σε μια διαδρομή 14 εκατοστών. Εντυ- σιακές για τον όγκο του. Όμως αυτό που
                                 πωσιακά είναι και τα εμπρός καθίσματα με  σε αφήνει άφωνο είναι η αυτονομία και
                                 δυνατότητα πλήρους ανάκλισης που χαρί- οι δυνατότητες φόρτισης που επιτρέπει
                                 ζουν μια μοναδική εμπειρία ξεκούρασης,  η πλατφόρμα E-GMP. Σε μικτές συνθή-
                                 όταν την αναζητήσουν οι επιβάτες. Πίσω  κες θα καταφέρει με σχετική ευκολία να
                                 θα κάτσουν βασιλικά 3 ενήλικες, με το με- ακουμπήσει τα 500 χλμ, ειδικά αν ο οδη-
                                 ταξόνιο των τριών μέτρων και το επίπεδο  γός χρησιμοποιεί στην πλειοψηφία των
                                 πάτωμα να χαρίζουν άπλετο χώρο για τα  χιλιόμετρων  το  πρόγραμμα  «i-Pedal»,
                                 γόνατα. Αρκετά καλά και τα λίτρα του πορ- που προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ανά-

                                 τμπαγκάζ  που φτάνουν τα 527 λίτρα και  κτηση ενέργειας. Σε ανοιχτούς δρόμους,
                                 συμπληρώνονται από 57 ακόμα που βρί- το Hyundai Ioniq 5 με κομπλαρισμένη τη
                                 σκονται κάτω από το καπό.                    ταχύτητα στα 100 χ.ω.α θα γράψει πά-
                                                                              νω από 400 χλμ πριν χρειαστεί να επι-
                                 Γράφει εύκολα πάνω από                       σκεφτεί  ένα  φορτιστή.  Όχι  ότι  εκεί  θα

                                 480 χλμ αυτονομία με                         κάτσει πολύ ώρα, αφού αν συνδεθεί σε
                                 τη μεγάλη μπαταρία το                        supercharger 350 kW θα χρειαστεί μό-

                                 Hyundai Ioniq 5                              λις 18 λεπτά για να φτάσει από το 10 στο
                                                                              80%,  μιας  και  η  πλατφόρμα  επιτρέπει
                                   Στην κατοχή μας είχαμε την έκδοση των  φόρτιση 800V. Σε wallbox 11kw χρειά-
                                 229 ίππων, της πίσω κίνησης και της μπα- ζεται 7 ώρες και 20 λεπτά για ένα πλήρη
                                 ταρίας των 77,4kWh.  Τα 350Νm ροπής  κύκλο φόρτισης (0-100%) , ενώ αν συν-
                                 που αποδίδει ο συγκεκριμένος ηλεκτροκι- δεθεί σε οικιακή πρίζα θέλει 37 ώρες.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 58




          #e-agora-themata-12-22 gia INTERNET.indd   58                                                           5/12/2022   1:49:53 µµ
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63