Page 30 - 2023_04
P. 30

n n n                                 n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                              Peugeot 3008 1,2 Puretech 130 PS EAT8 vs Volvo XC 40 T2

                                                                              «κοκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,1
                                                                              μέτρα, ενώ το Peugeot 3008 για την ίδια
                                                                              διαδικασία  χρειάζεται  1,6  μ.  περισσότερo
                                                                              (36,7 μέτρα). Και τα δύο μοντέλα «φορού-
                                                                              σαν»  ελαστικά  235/55  R18.  Το  μεν  3008
                                                                              όμως πατούσε σε Michelin Primacy 4, το δε
                                                                              Volvo XC 40 σε Continental EcoContact 6.

                                                                              Περισσότερα και πιο ποιοτι-

                                                                              κά στοιχεία εξοπλισμού άνε-

               Ή καμπίνα του Peugeot 3008 σχεδιάστηκε με γνώμονα την          σης το XC 40 (6-2)
               ευχαρίστηση του οδηγού και την άνεση των υπόλοιπων
               επιβατών. Τα υλικά κατασκευής είναι από το πάνω ράφι,            To XC40 στη βασική τιμή των 39.957 ευ-
               με στιβαρή συναρμογή κι άψογο φινίρισμα, αναβλύζοντας
               μια premium αίσθηση.                                           ρώ προσφέρει παραπάνω στοιχεία εξοπλι-
                                                                              σμού από το βασικό 3008. Μεταξύ άλλων
                                                                              έχει 18άρες ζάντες, ηλεκτρικό άνοιγμα της
                                                                              πίσω πόρτας, ασύρματη φόρτιση κινητού,
                                                                              keyless είσοδο με άνοιγμα πορτ μπαγκάζ
                                                                              χωρίς χέρια και υψηλής απόδοσης ηχοσύ-
                                                                              στημα. Βέβαια κοστίζει και 4000 ευρώ πα-
                                                                              ραπάνω από το βασικό Peugeot 3008 με το

                                                                              αυτόματο κιβώτιο.



                                                                               Συμπέρασμα: Κερδίζει με

               Ή καμπίνα του XC40 διακρίνεται για τη minimal σχεδίαση της,     διαφορά το Peugeot 3008
               με τα υλικά κατασκευής είναι υπέρ του δέοντος ποιοτικά.

                                 ρά εντοπίσαμε και στην ταχύτητα των 140        H  αυτόματη  έκδοση  του  «βασικού»
                                 χλμ./ώρα με το ειδικό όργανο να δείχνει       Peugeot 3008 επιβεβαιώνει στην πράξη
                                 72,1 db στο XC40 και 71,8 db στo XC 40. Το    τις premium βλέψεις του μοντέλου κερ-
                                 Peugeot 3008 έχει πιο premium χαρακτη-        δίζοντας σχεδόν σε όλους τους κρίσιμους
                                 ριστικά στην κύλιση του, αφού εκτός από       τομείς, την αντίστοιχη έκδοση του Volvo
                                 αεροδυναμικό  θόρυβο  παράγει  και  λιγό-     XC 40. Είναι πιο γρήγορο, οικονομικότερο

                                 τερο θόρυβο από τις αναρτήσεις του, όταν      στη χρήση, πιο ευρύχωρο και πιο αθόρυ-
                                 αυτές περνούν πάνω από κακοτεχνίες.           βο, όντας και 4 χιλιάρικα φθηνότερο. Από
                                                                               την άλλη, το ακριβότερο Volvo XC 40 προ-
                                 Φρενάρει πιο δυνατά το XC                     σφέρει  καλύτερο  εξοπλισμό  άνεσης  και
                                 40 (6-1)                                      φρενάρει λίγο πιο δυνατά χωρίς αυτά τα
                                                                               χαρακτηριστικά να κάνουν λιγότερο εύκο-
                                   Βασισμένο στους μεγάλους του δίσκους        λη την συνολική επικράτηση του Peugeot
                                 (αεριζόμενοι 345 χλστ μπροστά και απλοί       3008.   v
                                 340 χλστ. πίσω) το XC40, αν και βαρύτερο,


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30




          #e-agora-themata-04-23 internet.indd   30                                                              29/3/2023   10:24:44 µµ
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35