Page 30 - 2023_04
P. 30
n n n n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Peugeot 3008 1,2 Puretech 130 PS EAT8 vs Volvo XC 40 T2
«κοκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,1
μέτρα, ενώ το Peugeot 3008 για την ίδια
διαδικασία χρειάζεται 1,6 μ. περισσότερo
(36,7 μέτρα). Και τα δύο μοντέλα «φορού-
σαν» ελαστικά 235/55 R18. Το μεν 3008
όμως πατούσε σε Michelin Primacy 4, το δε
Volvo XC 40 σε Continental EcoContact 6.
Περισσότερα και πιο ποιοτι-
κά στοιχεία εξοπλισμού άνε-
Ή καμπίνα του Peugeot 3008 σχεδιάστηκε με γνώμονα την σης το XC 40 (6-2)
ευχαρίστηση του οδηγού και την άνεση των υπόλοιπων
επιβατών. Τα υλικά κατασκευής είναι από το πάνω ράφι, To XC40 στη βασική τιμή των 39.957 ευ-
με στιβαρή συναρμογή κι άψογο φινίρισμα, αναβλύζοντας
μια premium αίσθηση. ρώ προσφέρει παραπάνω στοιχεία εξοπλι-
σμού από το βασικό 3008. Μεταξύ άλλων
έχει 18άρες ζάντες, ηλεκτρικό άνοιγμα της
πίσω πόρτας, ασύρματη φόρτιση κινητού,
keyless είσοδο με άνοιγμα πορτ μπαγκάζ
χωρίς χέρια και υψηλής απόδοσης ηχοσύ-
στημα. Βέβαια κοστίζει και 4000 ευρώ πα-
ραπάνω από το βασικό Peugeot 3008 με το
αυτόματο κιβώτιο.
Συμπέρασμα: Κερδίζει με
Ή καμπίνα του XC40 διακρίνεται για τη minimal σχεδίαση της, διαφορά το Peugeot 3008
με τα υλικά κατασκευής είναι υπέρ του δέοντος ποιοτικά.
ρά εντοπίσαμε και στην ταχύτητα των 140 H αυτόματη έκδοση του «βασικού»
χλμ./ώρα με το ειδικό όργανο να δείχνει Peugeot 3008 επιβεβαιώνει στην πράξη
72,1 db στο XC40 και 71,8 db στo XC 40. Το τις premium βλέψεις του μοντέλου κερ-
Peugeot 3008 έχει πιο premium χαρακτη- δίζοντας σχεδόν σε όλους τους κρίσιμους
ριστικά στην κύλιση του, αφού εκτός από τομείς, την αντίστοιχη έκδοση του Volvo
αεροδυναμικό θόρυβο παράγει και λιγό- XC 40. Είναι πιο γρήγορο, οικονομικότερο
τερο θόρυβο από τις αναρτήσεις του, όταν στη χρήση, πιο ευρύχωρο και πιο αθόρυ-
αυτές περνούν πάνω από κακοτεχνίες. βο, όντας και 4 χιλιάρικα φθηνότερο. Από
την άλλη, το ακριβότερο Volvo XC 40 προ-
Φρενάρει πιο δυνατά το XC σφέρει καλύτερο εξοπλισμό άνεσης και
40 (6-1) φρενάρει λίγο πιο δυνατά χωρίς αυτά τα
χαρακτηριστικά να κάνουν λιγότερο εύκο-
Βασισμένο στους μεγάλους του δίσκους λη την συνολική επικράτηση του Peugeot
(αεριζόμενοι 345 χλστ μπροστά και απλοί 3008. v
340 χλστ. πίσω) το XC40, αν και βαρύτερο,
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 30
#e-agora-themata-04-23 internet.indd 30 29/3/2023 10:24:44 µµ