Page 72 - 2023_04
P. 72

n n n                   n ΔΟΚΙΜΗ Mazda CX30 e- Skyactiv-X 2.0 Homura 186PS






































               H ποιότητα        νων που προσφέρει όλες τις απαραίτη- τεχνολογία  SPCCI  (Spark  Controlled
               κύλισης του       τες πληροφορίες στον οδηγό. Η κεντρική  Compression Ignition) προσφέρει οικο-
               Mazda CX-
               30 είναι          οθόνη, η οποία στέκει στο πάνω μέρος  νομία πετρελαίου και σπιρτάδα βενζίνης,
               εξαιρετική        του  ταμπλό,  είναι  8  ιντσών,  χειρίζεται  ενώ  συνεργάζεται  με  ένα  ήπιο  υβριδι-
                                 από  2  περιστροφικούς  διακόπτες  στην  κό σύστημα που βοηθάει την κατανάλω-
                                 κεντρική κονσόλα και εφοδιάζεται με το  ση να κατέβει ακόμα χαμηλότερα. Η συ-
                                 σύστημα Mazda Connect, που προσφέ- νολική απόδοση αγγίζει τους 186 ίππους
                                 ρει αρκετές λειτουργίες και δυνατότητες      και τα 240Nm ροπής, με την ισχύ να περ-
                                 συνδεσιμότητας μέσω  Apple CarPlay και       νάει  στους  μπροστινούς  τροχούς  μέσω
                                 Android Auto. H πρακτικότητα και η ερ-       ενός  ραφιναρισμένου  χειροκίνητου  κι-
                                 γονομία είναι από τα ατού του μοντέλου,      βωτίου 6 σχέσεων  που χαίρεσαι να το
                                 ενώ η ευρυχωρία του κινείται στο μέσο        χρησιμοποιείς.  Η  καλή  κλιμάκωση  του
                                 όρο και μπορεί να φιλοξενήσει με άνε-        σασμάν και η ζωντάνια του κινητήρα επι-
                                 ση 4 άτομα. Το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα        τρέπουν στο ιαπωνικό crossover να επι-
                                 430 λίτρα,  έχει μεγάλο άνοιγμα και σχε-     ταχύνει  από  το  0  στα  100  χλμ./ώρα  σε

                                 τικά  χαμηλό  κατώφλι,  ιδιότητες  που  το   8,1 δλ, από τα 60 στα 100 (με 4η σχέση)
                                 κάνουν κατάλληλο για να ανταπεξέλθει         σε 7,5 και από τα 80 στα 120 (με 5η σχέ-
                                 την καθημερινότητα.                          ση) σε 10,8 δλ, με τη τελική του να ορί-

                                 2λιτρο με κατανάλωση 8 λτ.                   ζεται στα 204 χ.α.ω. Όι τεχνολογικές και-

                                 δεν βρίσκεις εύκολα                          νοτομίες που διαθέτει ο κινητήρας, του
                                                                              επιτρέπουν να έχει μια μέση κατανάλω-
                                   Κάτω  από  το  καπό  του  Mazda  CX-30  ση  στα  8  λτ./100  χλμ  και  σε  συνθήκες
                                 βρίσκεται  το  ατμοσφαιρικό  2λιτρο  μο- ταξιδιού να πέφτει στα 5,6 λτ. Καθόλου
                                 τέρ  βενζίνης Skyactiv-X που χάρη στην  άσχημα για ένα 2λιτρο μοτέρ.                    S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 72




          #e-agora-themata-04-23 internet.indd   72                                                              29/3/2023   10:25:45 µµ
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77