Page 72 - 2023_04
P. 72
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Mazda CX30 e- Skyactiv-X 2.0 Homura 186PS
H ποιότητα νων που προσφέρει όλες τις απαραίτη- τεχνολογία SPCCI (Spark Controlled
κύλισης του τες πληροφορίες στον οδηγό. Η κεντρική Compression Ignition) προσφέρει οικο-
Mazda CX-
30 είναι οθόνη, η οποία στέκει στο πάνω μέρος νομία πετρελαίου και σπιρτάδα βενζίνης,
εξαιρετική του ταμπλό, είναι 8 ιντσών, χειρίζεται ενώ συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδι-
από 2 περιστροφικούς διακόπτες στην κό σύστημα που βοηθάει την κατανάλω-
κεντρική κονσόλα και εφοδιάζεται με το ση να κατέβει ακόμα χαμηλότερα. Η συ-
σύστημα Mazda Connect, που προσφέ- νολική απόδοση αγγίζει τους 186 ίππους
ρει αρκετές λειτουργίες και δυνατότητες και τα 240Nm ροπής, με την ισχύ να περ-
συνδεσιμότητας μέσω Apple CarPlay και νάει στους μπροστινούς τροχούς μέσω
Android Auto. H πρακτικότητα και η ερ- ενός ραφιναρισμένου χειροκίνητου κι-
γονομία είναι από τα ατού του μοντέλου, βωτίου 6 σχέσεων που χαίρεσαι να το
ενώ η ευρυχωρία του κινείται στο μέσο χρησιμοποιείς. Η καλή κλιμάκωση του
όρο και μπορεί να φιλοξενήσει με άνε- σασμάν και η ζωντάνια του κινητήρα επι-
ση 4 άτομα. Το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα τρέπουν στο ιαπωνικό crossover να επι-
430 λίτρα, έχει μεγάλο άνοιγμα και σχε- ταχύνει από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε
τικά χαμηλό κατώφλι, ιδιότητες που το 8,1 δλ, από τα 60 στα 100 (με 4η σχέση)
κάνουν κατάλληλο για να ανταπεξέλθει σε 7,5 και από τα 80 στα 120 (με 5η σχέ-
την καθημερινότητα. ση) σε 10,8 δλ, με τη τελική του να ορί-
2λιτρο με κατανάλωση 8 λτ. ζεται στα 204 χ.α.ω. Όι τεχνολογικές και-
δεν βρίσκεις εύκολα νοτομίες που διαθέτει ο κινητήρας, του
επιτρέπουν να έχει μια μέση κατανάλω-
Κάτω από το καπό του Mazda CX-30 ση στα 8 λτ./100 χλμ και σε συνθήκες
βρίσκεται το ατμοσφαιρικό 2λιτρο μο- ταξιδιού να πέφτει στα 5,6 λτ. Καθόλου
τέρ βενζίνης Skyactiv-X που χάρη στην άσχημα για ένα 2λιτρο μοτέρ. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 72
#e-agora-themata-04-23 internet.indd 72 29/3/2023 10:25:45 µµ