Page 32 - 05_2023
P. 32
n n n
n n n n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Hyundai Ioniq 5 77 kWh 230 PS RWD vs VW ID.4 77 kWh 204 PS RWD
Σύστημα προηγμένης υποβοήθησης σε
Αυτοκινητόδρομο, Σύστημα προειδοποί-
ησης εκκίνησης προπορευόμενου οχή-
ματος, Προσαρμοζόμενος αυτόματος
έλεγχος ταχύτητας με λειτουργία στάσης-
επανεκκίνησης.
Εξαιρετικά δυνατό το φρε-
νάρισμα του ID.4 (5-1)
Αν και φορούσε τους έξτρα τροχούς
των 21 ιντσών με ελαστικά 235/45 μπρο-
στά και 255/40 πίσω, δεν γίνεται να μην
βγάλεις το καπέλο στην επίδοση φρενα-
ρίσματος του VW ID.4. Το γερμανικό ηλε-
κτρικό SUV χρειάζεται 35,8 μέτρα για να
Μοντέρνο στο ID.4 είναι σιδερένιες. Επιπλέον το ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, έχο-
εσωτερικό, κορεάτικο μοντέλο προσφέρει 2 ψηφια- ντας μάλιστα ταμπούρα στους πίσω τρο-
με ποιοτικά χούς. Σύμφωνα με τη VW έτσι εξασφαλί-
υλικά και κές οθόνες 12,3 ιντσών. Ψηφιακό πίνακα
high-tech οργάνων προσφέρει και το ID.4, αλλά η ζεται καλύτερη ανάκτηση ενέργειας. Από
στοιχεία. σχετική οθόνη είναι μικρότερη και με λι- την άλλη, το Hyundai Ioniq 5 διαθέτει 4
Ξεχωρίζουν γότερα στοιχεία. Επίσης η κεντρική οθό- αεριζόμενα δισκόφρενα και για να «κο-
οι δυο οθόνες καλώσει» από τα 100 χλμ./ωρα χρειάζε-
κάτω από το νη αφής είναι 10 ιντσών και χωρίς κάμε-
κοινό πλαίσιο. ρα όπισθεν. ται 38,2 μέτρα.
Περισσότερα στοιχεία Ίδια εγγύηση μπαταρίας, 3
ασφάλειας το Ioniq 5 (5-0) χρόνια μεγαλύτερη του Ioniq
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν 6 αερόσα- 5 για τα άλλα μέρη (6-1)
κους συν 1 κεντρικό ανάμεσα στα μπρο- Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν 8 χρό-
στινά καθίσματα, ενώ προσφέρουν όλα νια ή 160.000 χλμ. εγγύηση για την μπα-
τα καθιερωμένα ηλεκτρονικά συστήματα ταρία τους. Για τα υπόλοιπα μηχανικά μέ-
υποβοήθησης, όπως αυτόματο φρενάρι- ρη όμως το Ioniq 5 προσφέρει 5 χρόνια
σμα, αισθητήρες φώτων, προσαρμοζόμε- εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, ενώ το
νο cruise control, Σύστημα αναγνώρισης
κόπωσης οδηγού & ενεργή διατήρη- ID.4 μόνο 2 χρόνια (επίσης χωρίς όριο χι-
ση λωρίδας. Από εκεί και πέρα το Ioniq λιομέτρων).
5 προσφέρει μεταξύ άλλων και Σύστη- Πιο ήσυχο το ID.4 (6-2)
μα προειδοποίησης εγκατάλειψης προ-
σώπου στο πίσω κάθισμα, Σύστημα αυτό- Από τους κινητήρες δεν ακούγεται
ματης πέδησης μετά την 1η πρόσκρουση σχεδόν τίποτα φυσικά, αλλά ο θόρυβος
(Αποφυγής Πολλαπλής Πρόσκρουσης), από τον αέρα και την κύλιση είναι πιο S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-05-23 internet.indd 32 27/4/2023 2:48:12 µµ