Page 55 - 05_2023
P. 55

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1,0 100 PS 48V 7DCT



































               λειτουργία start-stop.                         Μπορεί να       σο, το Hyundai i20 δείχνει τη σπορτίφ πλευ-
                 Η Hyundai δηλώνει πως με το ήπια υβρι-     μην είναι η N-    ρά του, η οποία έχει τη δυνατότητα να «ζω-
                                                             Line έκδοση,
               δικό  σύστημα  το  i20  καίει  4%  λιγότερη   όμως το Hyun-    γραφίσει» ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου.
               βενζίνη, ή αλλιώς 0,2 λτ/100 χλμ σε κύ-        dai i20 δεν     Το άκαμπτο αμάξωμα, σε συνδυασμό με τη
               κλο WLTP. Η εργοστασιακή τιμή κατανά-          θα αρνηθεί      σφιχτή  ρύθμιση  των  αναρτήσεων,  ακόμα
               λωσης του Hyundai i20 100 PS 48V 7DCT          να στρίψει      και στις απλές, μη N-Line εκδόσεις, δημι-
                                                              δυναμικά,
               είναι  5,3  λτ/100  χλμ,  ενώ  η  επιτάχυνση   σηκώνοντας      ουργούν ένα ευχάριστο σύνολο με στιβαρό
               0-100  χλμ/ώρα  ολοκληρώνεται  σε  11,4         τον πίσω       «πάτημα» που σου προσφέρει σιγουριά στο
               δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτη-       τροχό του.      επαρχιακό δίκτυο, με τις κλίσεις να είναι πε-
               τα, αυτή είναι 185 χλμ/ώρα.                                    ριορισμένες, το όριο της πρόσφυσης υψηλό
                                                                              και τη συμπεριφορά στο όριο προβλέψιμη.
               Το Hyundai i20 είναι άνετο                                       Αντίστοιχα  καλή  είναι  η  εικόνα  του

               στην πόλη και δυναμικό στις                                    Hyundai i20 στον αυτοκινητόδρομο, όπου

               στροφές                                                        το αυτοκίνητο είναι ευθύβολο, άνετο και
                                                                              ήσυχο στο ταξίδι. Αρωγός στο τελευταίο
                 Το Hyundai i20 είναι άνετο εντός των τει-                    είναι  η  ηχομόνωση  της  καμπίνας,  που

               χών της πόλης, με την ανάρτηση να απορ-                        κρατά εκτός τους εξωτερικούς θορύβους.
               ροφά σωστά τις κακοτεχνίες του δρόμου                            Όι  αλλαγές  του  αυτόματου  σασμάν  εί-
               και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να ξε-                       ναι γρήγορες και ιδιαίτερα ομαλές, τόσο
               κουράζει το αριστερό πόδι, κάνοντας τις                        εντός όσο και εκτός πόλης. Στις λειτουρ-
               αστικές  μετακινήσεις  παιχνιδάκι.  Η  καλή                    γίες «Eco» και «Comfort» οι ταχύτητες αλ-
               περιφερειακή ορατότητα και το τιμόνι με                        λάζουν πιο νωρίς, με το τρικύλινδρο μοτέρ
               την ωραία αίσθηση εξασφαλίζουν ευελιξία                        να  έχει  ελαστική  λειτουργία  και  επαρκή
               και κάνουν το i20 έναν άξιο σύμμαχο στις                       ροπή για να κινήσει με άνεση το αυτοκίνη-
               καθημερινές μετακινήσεις.                                      το. Στη ρύθμιση «Sport» το κιβώτιο κρα-

  S              Φεύγοντας  από  το  κλεινόν  άστυ  ωστό-                     τά  τον  κινητήρα  σε  περισσότερες  στρο-  S

                                                   55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-23 internet.indd   55                                                               27/4/2023   2:48:26 µµ
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60