Page 16 - 06_2023
P. 16
n n n n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Ντεμπούτο για το
νέο Honda CR-V
Η Honda παρουσίασε στην Ευρώπη το
νέο CR-V, το οποίο θα διατίθεται τόσο σε
υβριδική έκδοση e:HEV, όσο και με Plug-
in υβριδικό σύνολο.
την επίσημη παρουσίαση του -ευρω- Σύγχρονη η καμπίνα με δύο
παϊκών προδιαγραφών- CR-V προ- ψηφιακές οθόνες
Σχώρησε η Honda σχεδόν έναν χρόνο Το εσωτερικό του νέου Honda CR-V είναι
αφότου είχε κάνει το ίδιο για το «αμερικα- σύγχρονο και hi-tech και θυμίζει σε μεγά-
νικό» μοντέλο. Η Honda έχει υψηλές προσ- λο βαθμό αυτόν του Civic και του HR-V. Το
δοκίες για το νέο έκτης γενιάς CR-V, το πιο μάτι πέφτει πάνω στον 7 ιντσών ψηφιακό πί-
μοσχοπουλημένο SUV της και υπόσχε- νακα οργάνων που βρίσκεται πίσω από το
ται πως το αυτοκίνητο θα ανεβάσει τα στά- τιμόνι και την οθόνη υποστήριξης του συστή-
νταρ της κατηγορίας στο κομμάτι του σχεδι- ματος infotainment που βρίσκεται ψηλά στο
ασμού και της χρηστικότητας. Το εμπορικό κέντρο του ταμπλό και είναι συμβατή με τις
του λανσάρισμα θα γίνει μέσα στο 2023.
εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto.
Μεγαλύτερες διαστάσεις και Υβριδικό και Plug-in με 82 χλμ.
πορτ-μπαγκάζ αυτονομία
To νέο CR-V αφήνει στο παρελθόν τις μυ- Το νέας γενιάς CR-V θα βρεθεί στις αντι-
ώδεις γραμμές της προηγούμενης γενιάς προσωπείες της Γηραιάς Ηπείρου με δύο κι-
για τις μεγάλες και λείες επιφάνειες, ενώ νητήρια σύνολα, τα οποία αμφότερα θα συν-
παράλληλα η Honda ανακοινώνει πως το δυάζεται με 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης
αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει σε μήκος, πλά- άμεσου ψεκασμού κύκλου Atkinson και χω-
τος, ύψος και μεταξόνιο (+40 χιλιοστά), εξέ- ρητικότητας 2,0 λίτρων, ο οποίος θα είναι
λιξη που προσφέρει στους πίσω επιβάτες αναβαθμισμένος σε σχέση με το παρελθόν.
16 χιλιοστά περισσότερο αέρα για τα γόνα- Στην παραδοσιακή υβριδική του έκδοση
τά τους και 18% μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ. (e:HEV), το CR-V πιθανότατα θα εφοδιάζε-
Επιστρέφοντας στο κομμάτι του σχεδιασμού, ται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μικρή
βλέπουμε πως η νέα γενιά υιοθετεί πιο με- μπαταρία, όπως το υβριδικό Civic με ισχύ
γάλα και πλατιά μπροστινά φωτιστικά σώ- 184 άλογα, ενώ το Plug-in υβριδικό σύνο-
ματα, τα οποία συνδυάζονται πιο χαμηλά με λο (e:PHEV), θα χρησιμοποιεί τους ίδιους
κυψελωτή και πιο επιβλητική γρίλια, η οποία δύο ηλεκτροκινητήρες αλλά μια μεγαλύτε-
με την σειρά της διαφοροποιείται ελαφρώς, ρη μπαταρία που θα του δίνει την δυνατότη-
ανάλογα με το κινητήριο σύνολο. Τα πίσω τα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 82 χιλιό-
φανάρια έχουν το ίδιο σχήμα με της προη- μετρα και να φορτίζει έως το 100% σε 2,5
γούμενης γενιάς, αλλά έρχονται με νέα πιο ώρες, όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος
ενδιαφέροντα γραφικά. είναι ιδανική τους 25 βαθμούς Κελσίου. v S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16
#e-agora-themata-06-23 internet.indd 16 22/5/2023 4:25:19 µµ