Page 88 - 06_2023
P. 88

n n n                                   n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes S 580 e


























                                                                              Χάρη στο ρεύμα, η ισχύς εκτοξεύεται
                                                                              στους 510 ίππους και η ροπή στα 750Nm

               350 λίτρα         από 80 χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα. Μάλι- μπαταρίας.  Ό εξακύλινδρος κινητήρας
               πορτμπαγκάζ       στα προαιρετικά η Mercedes έρχεται με  στο τέρμα γκάζι  ακούγεται σαν V8 και
               για την S580e.
               Βέβαια για        καλώδιο  φόρτισης  συνεχούς  ρεύματος  σε  συνδυασμό  με  τον  ηλεκτροκινητή-
               τους περισσό-     60 kW, το επιτρέπει στο μοντέλο να συν- ρα δίνει αντίστοιχες επιδόσεις. Σε μόλις
               τερους            δεθεί σε σταθμό ταχείας φόρτισης και να  5,1 δλ, το 2,4 τόνων μοντέλο μπορεί να
               ιδιοκτήτες
               της είναι         γεμίσει την μπαταρία σε λιγότερο από 30  πιάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα και

               ασήμαντη          λεπτά, ακόμα κι όταν είναι τελείως άδεια.  σε 17,5 δλ τα 200, ενώ η βελόνα του τα-
               λεπτομέρεια.      Μάλιστα το σύστημα πλοήγησης δείχνει  χύμετρου στην ψηφιακή οθόνη θα συ-
                                 στην κεντρική οθόνη των 12,8 ιντσών τον  νεχίσει να ανεβαίνει αβίαστα μέχρι την
                                 πιο κοντινό σταθμό φόρτισης και ταυτό- ηλεκτρονικά  περιορισμένη  τελική  των

                                 χρονα  αναφέρει  αν  είναι  κατειλημμέ- 250 χ.α.ω.
                                 νος, χαλασμένος ή ελεύθερος, ενώ όλα           Ενώ σε άλλα αυτοκίνητα, οι επιβάτες θα
                                 αυτά τα στοιχεία μπορούν να παρουσια- απαιτούσαν  από τον οδηγό να βάλει και
                                 στούν στον οδηγό και μέσω της head-up  τα δύο χέρια στο τιμόνι κατά τη διάρκεια
                                 οθόνης σε τρισδιάστατη μορφή.  Όταν η  μιας τέτοιας επιτάχυνσης, μιας και οι θό-
                                 μπαταρία  έχει  ρεύμα,  τροφοδοτεί  έναν  ρυβοι του ανέμου και της κύλισης γίνο-
                                 ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων που συνερ- νται τόσο δυνατοί που φοβίζουν, στην S-
                                 γάζεται με ένα εξακύλινδρο σε σειρά μο- Class δεν ακούγεται το παραμικρό, ούτε

                                 τέρ 367 ίππων, στέλνοντας τη συνολική  γίνεται αισθητές περίεργες δονήσεις. Αυ-
                                 απόδοση στους 501 ίππους.                    τό  οφείλεται  στην  εξαιρετική  ηχομόνω-
                                                                              ση  του  προσφέρει  την  απόλυτη  ηρεμία
                                 Ο εξακύλινδρος κινητήρας                     στο εσωτερικό και στην  προσαρμοστική

                                 ακούγεται σαν V8 και έχει                    αερανάρτηση  με  υδραυλική  υποστήριξη
                                 αντίστοιχες επιδόσεις                        των αμορτισέρ.
                                                                                Το σύστημα των αναρτήσεων ελέγχεται
                                   Πραγματικά οι δυνατότητες που δίνει  από μια κεντρική μονάδα που μπορεί να
                                 αυτό το δίδυμο, δεν θα σε αφήνουν τον  διαμορφώνει την απόσβεση σε κάθε τρο-
                                 οδηγό να αμελήσει πότε τη φόρτιση της  χό μεμονωμένα και έτσι να αντισταθμίζει          S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 88




          #e-agora-themata-06-23 internet.indd   88                                                               22/5/2023   4:26:29 µµ
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93