Page 5 - e-agora_Themata_07_2023
P. 5
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
εσωτερικού είναι γνώριμη από το Austral
και το Espace, αλλά έχει δεχτεί τις απαραί-
τητες αναβαθμίσεις, όπως η υφή σχιστό-
λιθου (αναλόγως την έκδοση), ο οποίος
επεξεργάζεται με μια περίπλοκη διαδικα-
σία και χρησιμοποιείται ως λεπτό στρώμα
στο ταμπλό. Ακούγεται ενδιαφέρον, το αι-
σθάνεσαι ιδιαίτερο.
Εντελώς νέα είναι και τα bucket καθί- μια μπαταρία 2,0 kWh και το κιβώτιο πολ-
σματα με το φωτιζόμενο λογότυπο στην λαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη.
πλάτη (κορυφαία έκδοση), ενώ τα πολυμέ- Θα βγει με 2 ιπποδυνάμεις, αρχικά με 200
σα έχουν δεχτεί τις περιποιήσεις των αν- ίππους και στη συνέχεια θα προστεθεί μια
θρώπων της εταιρείας, με την 12άρα κε- τετρακίνητη έκδοση με300 ίππους, ενώ
ντρική οθόνη με Gorilla-Glass να τρέχει στο προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει
Google Android λογισμικό, με τα γραφικά και σύστημα τετραδιεύθυνσης (μέγιστο 5
τους να είναι όμορφα. μοίρες) που θα προσφέρει τα μέγιστα στο
Πανοραμική γυάλινη οροφή κομμάτι ευελιξία.
Όσο για την κατανάλωση, η Renault υπο-
με ασυνήθιστη τεχνολογία στηρίζει ότι το Rafale δεν θα ζητάει πάνω
για το Renault Rafale από 4,7 λτ./100 χλμ σε μεικτές συνθήκες.
Η Renault είναι ιδιαίτερα περήφανη και Θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024,
για την τεράστια πανοραμική γυάλινη ορο- με το κόστος απόκτησης του να μην είναι
φή 9 τμημάτων, η οποία λειτουργεί με τε- ακόμα γνωστό, αλλά υπολογίζουμε ότι θα
χνολογία υγρών κρυστάλλων και μπορεί κυμαίνεται κοντά στην τιμή του Austral E-
να σκουρύνει εξαιρετικά γρήγορα και αυ- Tech full hybrid, που αυτή τη στιγμή κάνει
τόματα όταν ο ήλιος είναι αρκετά δυνατός. 49.700 ευρώ.
Επίσης δίνει τη δυνατότητα στο οδηγό με Renault Rafale: Εντυπωσια-
το πάτημα ενός κουμπιού να επιλέξει χει-
ροκίνητα πιο από τμήματα θέλει να σκου- κό, περιμένουμε να το δούμε
ρύνει, μεγαλώνοντας την αίσθηση πολυ- και στο δρόμο
τέλειας και την εμπειρία χρήσης.
Το Renault Rafale φαίνεται συναρπαστι-
4,7 λτ./100 χλμ και σύ- κό, έχει καλούς χώρους, έρχεται με ενδια-
ντομα με 300 ίππους το φέρουσες λεπτομέρειες και σύγχρονα πο-
λυμέσα. Το υβριδικό του σύστημα, λογικά,
Renault Rafale θα προσφέρει οικονομία και ηρεμία στις
Το Renault Rafale θα διατίθεται αποκλει- καθημερινές μετακινήσεις, ενώ οι επιδό-
στικά σαν full υβριδικό, με το σύστημα να σεις του θα πρέπει να είναι αξιοπρεπείς. Το
αποτελείται από έναν τρικύλινδρο turbo μόνο που μένει είναι η ανακοίνωση της τι-
βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων 130 ίππων, μής του, ώστε να δούμε που θα βρίσκεται
δύο ηλεκτρικά μοτέρ (70 και 25 ίππους), σε σχέση με την υπόλοιπη κατηγορία. v
5 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-07-23 internet.indd 5 23/6/2023 12:32:05 µµ