Page 74 - e-agora_Themata_07_2023
P. 74

n n n                               n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Corolla Touring Sports



                                                                              ρεύμα πλέον αποθηκεύεται σε μια μπατα-
                                                                              ρία ιόντων λιθίου (προηγουμένως νικελί-
                                                                              ου-μετάλλου υδριδίου), η οποία σύμφωνα
                                                                              με την εταιρεία ζυγίζει 14% λιγότερο και
                                                                              έχει αυξημένη απόδοση επίσης κατά 14% .
                                                                              Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση, που προη-
                                                                              γουμένως ήταν στάνταρ στις GR Sport εκ-
                                                                              δόσεις, έχει πλέον αφαιρεθεί εντελώς από
                                                                              τον προαιρετικό εξοπλισμό της Toyota, αλ-

                                                                              λά αυτό δεν αποτρέπει τη Corolla να παρα-
                                                                              μένει άνετη, παρά τη σφιχτή ρύθμιση των
                                                                              αμορτισέρ. Μόνο οι τροχοί 18 ιντσών ίσως
                                                                              να κάνουν πιο αισθητά τα καπάκια φρεατί-
                                                                              ων και τις πιο έντονες κακοτεχνίες στους
                                                                              επιβάτες.

               Σε 2θεσια         ανάγκη  εξωτερικής  φόρτισης,  ηλεκτρο-      Digital η καμπίνα της
               διάταξη η         κινητήρας 113 ίππων, ο οποίος επιτρέπει
               χωρητικότητα                                                   Toyota Corolla Touring
               του               στο μοντέλο να κινείται αμιγώς ηλεκτρι-
               πορτμπαγκάζ       κά την περισσότερη ώρα και με ταχύτη-        Sports
               φτάνει τα         τα που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 100
               1.591 λίτρα,      χλμ./ώρα.                                      Το  εσωτερικό  της  Toyota  Corolla
               ενώ με τα πίσω                                                 Touring  Sports  έχει  αποκτήσει  ένα  πιο
               καθίσματα                                                      digital διάκοσμο, κάτι που έλειπε από το
               στη θέση τους     Η Toyota Corolla Touring
               αγγίζει τα 581    Sports έχει κατανάλωση 4                     προηγούμενο μοντέλο. Στο ταμπλό συ-
               λτ.                                                            ναντάμε μια οθόνη 10,5 ιντσών που χρη-
                                 λτ. μέσα στην πόλη                           σιμοποιεί σύστημα πλοήγησης μέσω δι-

                                   Όλες οι παραπάνω αλλαγές οδήγησαν          αδικτύου και ενημερώνεται over the air,
                                 το αυτοκίνητο δοκιμής μας να γράψει μια      ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αγγί-

                                 μέση  κατανάλωση  5,9  λτ./100χλμ,  ενώ      ζει τις 12,3 ίντσες, με τον οδηγό να μπο-
                                 μέσα  στην  πόλη  είδαμε  μια  αξιοπρεπέ- ρεί να διαλέξει ανάμεσα σε τέσσερα δια-

                                 στατη τιμή γύρω στα 4λτ. Αν στον αυτο- φορετικά θέματα (Casual, Smart, Tough,
                                 κινητόδρομο    ο  οδηγός  είναι  φειδωλός  Sport) και να προσαρμόσει την απεικόνι-
                                 στο γκάζι,  δεν κάνει απότομα ξεσπάσμα- ση δεδομένων σύμφωνα με τις ανάγκες
                                 τα και κινείται με το νόμιμο ανώτατο όριο,  του.  Το  μόνο  που  δεν  μας  ενθουσίασε
                                 η  Toyota  Corolla  Touring  Sport  δεν  θα  ήταν ο χάρτης πλοήγησης που εμφανί-
                                 ζητήσει πάνω από 5,5 λτ./100 χλμ. Γενι- ζεται στο κέντρο της οθόνης των οργά-
                                 κά είναι αρκετά οικονομική και μόνο στο  νων, επειδή είναι πολύ μικρός και απο-

                                 τέρμα γκάζι θα χάσει το πλεονέκτημα της  σπά την προσοχή.
                                 υβριδική της φύσης, που είναι η εξοικο-        Σε γενικές γραμμές, τα πολλά κουμπιά
                                 νόμηση καυσίμου.                             στο ταμπλό της Corolla κάνουν τον χειρι-
                                   Μιλώντας  για  υβριδικά  συστήματα,  το  σμό ευχάριστα διαισθητικό, το σπορ τιμό-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 74




          #e-agora-themata-07-23 internet.indd   74                                                              23/6/2023   12:34:40 µµ
   69   70   71   72   73   74   75   76   77