Page 74 - e-agora_Themata_07_2023
P. 74
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Toyota Corolla Touring Sports
ρεύμα πλέον αποθηκεύεται σε μια μπατα-
ρία ιόντων λιθίου (προηγουμένως νικελί-
ου-μετάλλου υδριδίου), η οποία σύμφωνα
με την εταιρεία ζυγίζει 14% λιγότερο και
έχει αυξημένη απόδοση επίσης κατά 14% .
Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση, που προη-
γουμένως ήταν στάνταρ στις GR Sport εκ-
δόσεις, έχει πλέον αφαιρεθεί εντελώς από
τον προαιρετικό εξοπλισμό της Toyota, αλ-
λά αυτό δεν αποτρέπει τη Corolla να παρα-
μένει άνετη, παρά τη σφιχτή ρύθμιση των
αμορτισέρ. Μόνο οι τροχοί 18 ιντσών ίσως
να κάνουν πιο αισθητά τα καπάκια φρεατί-
ων και τις πιο έντονες κακοτεχνίες στους
επιβάτες.
Σε 2θεσια ανάγκη εξωτερικής φόρτισης, ηλεκτρο- Digital η καμπίνα της
διάταξη η κινητήρας 113 ίππων, ο οποίος επιτρέπει
χωρητικότητα Toyota Corolla Touring
του στο μοντέλο να κινείται αμιγώς ηλεκτρι-
πορτμπαγκάζ κά την περισσότερη ώρα και με ταχύτη- Sports
φτάνει τα τα που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 100
1.591 λίτρα, χλμ./ώρα. Το εσωτερικό της Toyota Corolla
ενώ με τα πίσω Touring Sports έχει αποκτήσει ένα πιο
καθίσματα digital διάκοσμο, κάτι που έλειπε από το
στη θέση τους Η Toyota Corolla Touring
αγγίζει τα 581 Sports έχει κατανάλωση 4 προηγούμενο μοντέλο. Στο ταμπλό συ-
λτ. ναντάμε μια οθόνη 10,5 ιντσών που χρη-
λτ. μέσα στην πόλη σιμοποιεί σύστημα πλοήγησης μέσω δι-
Όλες οι παραπάνω αλλαγές οδήγησαν αδικτύου και ενημερώνεται over the air,
το αυτοκίνητο δοκιμής μας να γράψει μια ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αγγί-
μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100χλμ, ενώ ζει τις 12,3 ίντσες, με τον οδηγό να μπο-
μέσα στην πόλη είδαμε μια αξιοπρεπέ- ρεί να διαλέξει ανάμεσα σε τέσσερα δια-
στατη τιμή γύρω στα 4λτ. Αν στον αυτο- φορετικά θέματα (Casual, Smart, Tough,
κινητόδρομο ο οδηγός είναι φειδωλός Sport) και να προσαρμόσει την απεικόνι-
στο γκάζι, δεν κάνει απότομα ξεσπάσμα- ση δεδομένων σύμφωνα με τις ανάγκες
τα και κινείται με το νόμιμο ανώτατο όριο, του. Το μόνο που δεν μας ενθουσίασε
η Toyota Corolla Touring Sport δεν θα ήταν ο χάρτης πλοήγησης που εμφανί-
ζητήσει πάνω από 5,5 λτ./100 χλμ. Γενι- ζεται στο κέντρο της οθόνης των οργά-
κά είναι αρκετά οικονομική και μόνο στο νων, επειδή είναι πολύ μικρός και απο-
τέρμα γκάζι θα χάσει το πλεονέκτημα της σπά την προσοχή.
υβριδική της φύσης, που είναι η εξοικο- Σε γενικές γραμμές, τα πολλά κουμπιά
νόμηση καυσίμου. στο ταμπλό της Corolla κάνουν τον χειρι-
Μιλώντας για υβριδικά συστήματα, το σμό ευχάριστα διαισθητικό, το σπορ τιμό-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 74
#e-agora-themata-07-23 internet.indd 74 23/6/2023 12:34:40 µµ