Page 20 - 09_2023
P. 20

n n n                                           n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


               Αύξηση 25% στις πωλήσεις του C-HR



               περιμένει η Toyota






               Χάρη στον ακόμη πιο ακραίο σχεδιασμό του και τη νέα
               του επιλογή στα κινητήρια σύνολα, η Toyota θεωρεί
               πως το νέο C-HR θα είναι σε θέση να πετύχει ακόμη

               περισσότερες πωλήσεις.


                                 Περιμένει περισσότερες                       νεκτήματα της πρώτης γενιάς σε χώρους

                                 πωλήσεις από το C-HR η                       και αίσθηση, κυρίως σε ό,τι είχε να κάνει
                                                                              με τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα.
                                 Toyota                                         Ό  Harold  Patin,  επικεφαλής  του  τμή-


                                   Η  Toyota  έβαλε  ένα  μεγάλο  στοίχημα    ματος σχεδιασμού προϊόντων και μάρκε-
                                 όταν παρουσίασε το νέο C-HR το 2016, κα-     τινγκ της Toyota Europe δήλωσε από την
                                 θώς η τολμηρή του σχεδίαση ήταν άγνω-        πλευρά του: «Το στυλ ήταν ο κορυφαίος
                                 στο εάν θα γινόταν αποδεκτή από το ευρύ      λόγος αγοράς για το 55% των αγοραστών
                                 κοινό. Η μάρκα κέρδισε το στοίχημα αυ-       της πρώτης γενιάς C-HR, οπότε ήμασταν
                                 τό, το μοντέλο σημείωσε εκατοντάδες πω-      ακόμη πιο τολμηροί με τη δεύτερη γενιά, η
                                 λήσεις και πλέον, η Toyota θέλει να κάνει  οποία απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν
                                 ένα βήμα παρακάτω και να αυξήσει ακό- να ξεχωρίσουν και να εκφράσουν το δικό
                                 μη περισσότερο τις πωλήσεις του μοντέ- τους στυλ και αξίες».
                                 λου με τη δεύτερη γενιά του.
                                                                              H Plug-in έκδοση θα αυξή-

                                 Ακόμη πιο ακραίο σχεδια-                     σει τις πωλήσεις του C-HR
                                 στικά                                          Δεύτερο  στοιχείο  που  χάρη  σε  αυτό  η


                                   Η  Toyota  παρήγαγε  10.000  αυτοκίνη- Toyota πιστεύει πως οι πωλήσεις του C-
                                 τα C-HR το μήνα αλλά θέλει το νούμερο  HR θα αυξηθούν, είναι το γεγονός πως η
                                 αυτό να αυξηθεί στις 12.500 αυτοκίνητα.  δεύτερη γενιά, εκτός από το ότι τροφοδο-
                                 Πρώτο στοιχείο που την κάνει πεπεισμένη  τείται από ένα υβριδικό σύνολο 140 ίππων
                                 πως θα το πετύχει αυτό είναι πως ο σχε- (αντί για 122 και 184 άλογα), θα προσφέ-
                                 διασμός της νέας γενιάς είναι ακόμη πιο  ρεται  πλέον  και  με  Plug-in  υβριδική  έκ-
                                 ακραίος και φουτουριστικός από το τωρι- δοση με 223 άλογα, η οποία αναμένεται
                                 νό μοντέλο, κάτι που αναμένεται να προ- πως θα αντλήσει μεγάλο ενδιαφέρον από
                                 σελκύσει  το  νεανικό  κοινό.  Ταυτόχρονα,  τις εταιρείες. Η Toyota θεωρεί πως οι πω-
                                 η Toyota αναφέρει πως το C-HR έχει πα- λήσεις του C-HR με το Plug-in σύνολο θα
                                 ραδοσιακές διαστάσεις SUV και υπόσχε- αντιπροσωπεύουν το 1/4 των συνολικών
                                 ται πως αυτό το κάνει πιο ευρύχωρο για  πωλήσεων που κάνει το μοντέλο στην κα-

                                 τους επιβάτες του, εξαλείφοντας τα μειο- ριέρα του.   v

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 20




          #e-agora-themata-09-23 internet.indd   20                                                               29/8/2023   3:52:44 µµ
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25