Page 20 - 09_2023
P. 20
n n n n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αύξηση 25% στις πωλήσεις του C-HR
περιμένει η Toyota
Χάρη στον ακόμη πιο ακραίο σχεδιασμό του και τη νέα
του επιλογή στα κινητήρια σύνολα, η Toyota θεωρεί
πως το νέο C-HR θα είναι σε θέση να πετύχει ακόμη
περισσότερες πωλήσεις.
Περιμένει περισσότερες νεκτήματα της πρώτης γενιάς σε χώρους
πωλήσεις από το C-HR η και αίσθηση, κυρίως σε ό,τι είχε να κάνει
με τους επιβάτες στο πίσω κάθισμα.
Toyota Ό Harold Patin, επικεφαλής του τμή-
Η Toyota έβαλε ένα μεγάλο στοίχημα ματος σχεδιασμού προϊόντων και μάρκε-
όταν παρουσίασε το νέο C-HR το 2016, κα- τινγκ της Toyota Europe δήλωσε από την
θώς η τολμηρή του σχεδίαση ήταν άγνω- πλευρά του: «Το στυλ ήταν ο κορυφαίος
στο εάν θα γινόταν αποδεκτή από το ευρύ λόγος αγοράς για το 55% των αγοραστών
κοινό. Η μάρκα κέρδισε το στοίχημα αυ- της πρώτης γενιάς C-HR, οπότε ήμασταν
τό, το μοντέλο σημείωσε εκατοντάδες πω- ακόμη πιο τολμηροί με τη δεύτερη γενιά, η
λήσεις και πλέον, η Toyota θέλει να κάνει οποία απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν
ένα βήμα παρακάτω και να αυξήσει ακό- να ξεχωρίσουν και να εκφράσουν το δικό
μη περισσότερο τις πωλήσεις του μοντέ- τους στυλ και αξίες».
λου με τη δεύτερη γενιά του.
H Plug-in έκδοση θα αυξή-
Ακόμη πιο ακραίο σχεδια- σει τις πωλήσεις του C-HR
στικά Δεύτερο στοιχείο που χάρη σε αυτό η
Η Toyota παρήγαγε 10.000 αυτοκίνη- Toyota πιστεύει πως οι πωλήσεις του C-
τα C-HR το μήνα αλλά θέλει το νούμερο HR θα αυξηθούν, είναι το γεγονός πως η
αυτό να αυξηθεί στις 12.500 αυτοκίνητα. δεύτερη γενιά, εκτός από το ότι τροφοδο-
Πρώτο στοιχείο που την κάνει πεπεισμένη τείται από ένα υβριδικό σύνολο 140 ίππων
πως θα το πετύχει αυτό είναι πως ο σχε- (αντί για 122 και 184 άλογα), θα προσφέ-
διασμός της νέας γενιάς είναι ακόμη πιο ρεται πλέον και με Plug-in υβριδική έκ-
ακραίος και φουτουριστικός από το τωρι- δοση με 223 άλογα, η οποία αναμένεται
νό μοντέλο, κάτι που αναμένεται να προ- πως θα αντλήσει μεγάλο ενδιαφέρον από
σελκύσει το νεανικό κοινό. Ταυτόχρονα, τις εταιρείες. Η Toyota θεωρεί πως οι πω-
η Toyota αναφέρει πως το C-HR έχει πα- λήσεις του C-HR με το Plug-in σύνολο θα
ραδοσιακές διαστάσεις SUV και υπόσχε- αντιπροσωπεύουν το 1/4 των συνολικών
ται πως αυτό το κάνει πιο ευρύχωρο για πωλήσεων που κάνει το μοντέλο στην κα-
τους επιβάτες του, εξαλείφοντας τα μειο- ριέρα του. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 20
#e-agora-themata-09-23 internet.indd 20 29/8/2023 3:52:44 µµ