Page 53 - 09_2023
P. 53

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Ioniq 5 77 kWh RWD 229 PS






































               ρας κινούν σβέλτα το μοντέλο των 2 τόνων,       Σε μικτές      Σε κερδίζει με την άνεση του
               με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 7,4 δλ      συνθήκες η      και τα συστήματα υποβοή-
               και τις ρεπρίζ να είναι εντυπωσιακές για τον   αυτονομία
                                                               μπορεί να
               όγκο του. Όμως αυτό που σε αφήνει άφωνο       φτάσει τα 500    θησης στο δρόμο

               είναι η αυτονομία και οι δυνατότητες φόρτι-    χλμ, ειδικά       Μπορεί οι 229 ίπποι να σε προϊδεάζουν
                                                             αν ο οδηγός
               σης που επιτρέπει η πλατφόρμα E-GMP. Σε       χρησιμοποιεί     για  σπορτιφ  συμπεριφορά  και  δυναμική
               μικτές συνθήκες θα καταφέρει με σχετική           στην         οδήγηση, αλλά δεν είναι προσανατολισμέ-
               ευκολία να ακουμπήσει τα 500 χλμ, ειδικά       πλειοψηφία      νο προς τα εκεί το Hyundai Ioniq 5. Όχι ότι
                                                                  των
               αν ο οδηγός χρησιμοποιεί στην πλειοψηφία      χιλιόμετρων      στερείται  πρόσφυσης  ή  θα  προβληματί-
               των χιλιόμετρων το πρόγραμμα «i-Pedal»,      το πρόγραμμα      σει με τις κλίσεις του, αλλά το χαλαρό σύ-
               που προσφέρει τη μέγιστη δυνατή ανάκτη-      «i-Pedal», που    στημα διεύθυνσης κι η ανάρτηση που γέρ-
               ση ενέργειας.                                  προσφέρει       νει περισσότερο προς την άνεση, κάνουν
                                                              τη μέγιστη
                 Σε ανοιχτούς δρόμους, το Hyundai Ioniq         δυνατή        το μοντέλο των 2 τόνων να βολεύεται πε-

               5 με κομπλαρισμένη την ταχύτητα στα 100         ανάκτηση       ρισσότερο σε πιο ήρεμες διαδρομές.  Δεν
               χ.ω.α θα γράψει πάνω από 400 χλμ πριν          ενέργειας.      αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στο να σι-
               χρειαστεί να επισκεφτεί ένα φορτιστή. Όχι                      δερώσει τις κακοτεχνίες των δρόμων και
               ότι εκεί θα κάτσει πολύ ώρα, αφού αν συν-                      χάρη στην καλή ηχομόνωση του δημιουρ-
               δεθεί σε supercharger 350 kW θα χρεια-                         γεί ένα υψηλό αίσθημα ασφάλειας στους
               στεί μόλις 18 λεπτά για να φτάσει από το                       επιβάτες.
               10 στο 80%, μιας και η πλατφόρμα επιτρέ-                         Η καλή περιμετρική ορατότητα κι η οδήγη-

               πει φόρτιση 800V. Σε wallbox 11kw χρει-                        ση με το ένα πετάλι κάνουν την κίνηση στην
               άζεται 7 ώρες και 20 λεπτά για ένα πλήρη                       πόλη μια ευχάριστη εμπειρία, με τους αισθη-
               κύκλο φόρτισης (0-100%) , ενώ αν συνδε-                        τήρες και τις κάμερες να μην αφήνουν τίπο-
               θεί σε οικιακή πρίζα θέλει 37 ώρες.                            τα στην τυφλή γωνία. Την ποιοτική του κύλι-
  S                                                                                                                      S

                                                   53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-09-23 internet.indd   53                                                               29/8/2023   3:54:15 µµ
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58