Page 58 - 11_2023
P. 58

n n n                              n ΔΟΚΙΜΗ Nissan X-Trail 1,5 e-4orce 213 PS







































               Η κατανάλωση      με τα μαλακά πλαστικά να κατέχουν τη  πόρτες ανοίγουν σχεδόν 90 μοίρες. Τέ-
               του μοντέλου      μερίδα του λέοντος και να έχουν καλό  λος τα 575 λίτρα του αποθηκευτικού χώ-
               μέσα στην
               πόλη δεν          φινίρισμα,  ενώ  η  συναρμογή  είναι  αρ- ρου (485 στην 7θέσια έκδοση) κρίνονται
               ξεπερνάει τα      κετά στιβαρή και δεν εμφανίζονται περί- ικανοποιητικά για την κατηγορία, ενώ η
               5,4 λτ./100       εργοι τριγμοί ακόμα και σε πιο σκληρο-       πόρτα  του  πορτ-μπαγκάζ  έρχεται  στά-
               χλμ., όσο                                                      νταρ ηλεκτρονική.
               δηλαδή κι         τράχηλα off-road κομμάτια. Ό ψηφιακός
               ένα μικρό         πίνακας  οργάνων  είναι  7  ιντσών  και
               αυτοκίνητο        προσφέρει κάτι παραπάνω από αρκετές          Mε κατανάλωση μικρού και
               πόλης, με τη      πληροφορίες, με τα γραφικά του να μπο- 0-100 σε 7 δλ.
               μέση τιμή να
               διαμορφώ-         ρούν να αλλάξουν σύμφωνα με τα θέλω            Το  Nissan  X-Trail  e-4orce  ουσιαστικά
               νεται στα         του οδηγού και συμπληρώνεται ιδανικά
               7,5 λτ.                                                        διαθέτει  την  τετρακίνητη  εκδοχή  του  e-
                                 από το εξελιγμένο widescreen Head-Up         Power που έχουν ήδη δει στο full hybrid
                                 Display 10,8 ιντσών. Την digital εικόνα      Qashqai,  με  το  σύνολο  να  αποτελείται
                                 ολοκληρώνει η κεντρική οθόνη 8 ιντσών        από  ένα  τρικύλινδρο  turbo  βενζινοκι-

                                 με το εύχρηστο infotainment και τα φυ-       νητήρα 1.5 λτ. 163 ίππων, ο οποίος λει-
                                 σικά  κουμπιά  συντόμευσης,  ενώ  μόνο  τουργεί αποκλειστικά σαν γεννήτρια, και
                                 θετικά μπορεί να αξιολογηθεί η ευκολία  δυο ηλεκτροκινητήρες, έναν 204 ίππων
                                 χειρισμού  του  κλιματισμού.  Το  πιο  δυ- που στέλνει ισχύ στους εμπρός τροχούς
                                 νατό όμως σημείο της καμπίνας είναι η  και έναν 136 ίππων στο πίσω άξονα που

                                 ευρυχωρία της, όπου μπορεί να φιλοξε- ενεργοποιεί την τετρακίνηση. Η συνολική
                                 νήσει με άνεση 5 ψηλούς ενήλικες, με  απόδοση αγγίζει τους 213 ίππους και η
                                 τους πίσω να μπορούν να μπουν εξαιρε- μέγιστη ροπή ακουμπάει τα 300 Nm ρο-
                                 τικά εύκολα στο εσωτερικό λόγω ότι οι  πής, με το όλο σύστημα να είναι πολιτι-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 58




          #e-agora-themata-11-23 internet.indd   58                                                               2/11/2023   2:16:15 µµ
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63