Page 57 - 12_2023
P. 57

Mercedes GLA 200                                n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes GLA 200



               Φρέσκια και πιο επιβλητική
               η νέα Mercedes GLA 200


                 Εξωτερικά  οι  αλλαγές  είναι  διακριτικές
               και  συναντιούνται  κυρίως  στο  μπροστινό
               μέρος, όπου η μάσκα και ο προφυλακτή-
               ρας έχουν ανασχεδιαστεί, ενώ πλέον έρ-
               χεται με στάνταρ τους προβολείς LED High

               Performance. Στο πίσω μέρος δεν υπάρ-
               χει κάποια ιδιαίτερη διαφοροποίηση, με τον
               εν δυνάμει ιδιοκτήτη να μπορεί να επιλέξει
               μεταξύ 4 διαφορετικών ζαντών (στάνταρ οι
               18 ιντσών), καθώς και 4 νέα χρώματα που
                                                                Η καλή
               προστέθηκαν στην παλέτα για ακόμα μεγα-        ηχομόνωση       Ενισχυμένος με υβριδικό
               λύτερες δυνατότητες εξατομίκευσης.            αφήνει εκτός     σύστημα και πολιτισμένος

                                                               ανεπιθύ-
               Ακόμα πιο luxury εσωτερικό                       μητους          Περνάμε  στο  μοτέρ  όπου  πλέον  έρχε-

               και με περισσότερη τεχνολογία                  θορύβους        ται  με  ήπια  υβριδική  υποβοήθηση.  Συ-
                                                               (αεροδυ-
                                                                              γκεκριμένα κάτω από το καπό βρίσκεται
                                                             ναμικούς και
                 Στην  καμπίνα  της  Mercedes  GLA  200      μη) ακόμα και  ο τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας
               συναντάμε  περισσότερες  αλλαγές,  κυρί-      στο ανώτατο      των 1.332 κ. εκ. που είχαμε γνωρίσει στην
               ως  ως  προς  το  επίπεδο  του  εξοπλισμού    χιλιομετρικό     προκάτοχο της, με την ισχύ του να ακου-
                                                               όριο των
               αλλά  και  των  δυνατοτήτων  που  παρέχει    εθνικών οδών.     μπάει τους 163 ίππους και τα 270Nm ρο-
               στους επιβάτες της. Θα ξεκινήσουμε από                         πής, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ήπιο
               την ποιότητα κατασκευής που συνεχίζει να                       υβριδικό σύστημα 48V με επαναφορτιζό-
               κινείται σε κορυφαίο επίπεδο, με το φινί-                      μενη μπαταρία λιθίου που μπορεί να δώ-
               ρισμα και τη συναρμογή να μην δέχονται                         σει  ένα  boost  13  ίππων.    Αν  και  το  σύ-
               κριτική, ενώ τα υλικά είναι από το πάνω                        στημα  δεν  έχει  την  δυνατότητα    αμιγώς
               ράφι και δίνουν με άκρως luxury αίσθη-                         ηλεκτρικής κίνησης και δεν γίνεται γενικά

               ση. Πλέον έρχεται στάνταρ με δυο οθόνες                        αισθητό, προσφέρει χείρα βοηθείας κατά
               10,25 ιντσών, με τη μια να παίζει το ρό-                       τη διάρκεια της οδήγησης, κάτι που φαίνε-
               λο του πίνακα οργάνων και την άλλη για                         ται στο πολιτισμένο τρόπο που ξετυλίγεται
               το infotainment, με τη δεύτερη να «τρέ-                        η συνολική ισχύς του μοντέλου, η οποία
               χει» τη νέα γενιά του λογισμικού MBUX,                         περνάει στους εμπρός τροχούς μέσω του
               το οποίο εκτός από την ασύρματη σύνδε-                         7τάχυτου  αυτόματου  κιβωτίου  7G-DCT.
               ση με smartphone μέσω AppleCarPlay ή                           Όι  επιδόσεις  είναι  ικανοποιητικές,  αφού

               Android Auto επιτρέπει στους επιβάτες να                       χρειάζεται 8,3 δλ. για να ολοκληρώσει το
               παίξουν μέχρι και παιχνίδια. Χωροταξικά                        0-100 χλμ./ώρα και 5,8 δλ. για το 80-120
               δεν  υπάρχουν  μεταβολές  και  μπορεί  να                      χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να πα-
               φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες, με το πορ-                       ραμένει σε λογικά επίπεδα και κάτω από
               τμπαγκάζ να φτάνει στα 435 λίτρα.                              τα 8 λτ./100 χλμ.
  S                                                                                                                      S

                                                   57 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   57



          #e-agora-themata-12-23 internet.indd   57                                                               6/12/2023   1:34:10 µµ
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62