Page 59 - 01_2024
P. 59

n ΔΟΚΙΜΗ DS 7 E-Tense 300 Ps 4x4




















               Η πολυτελής εικόνα του ταμπλό συμπληρώνεται
               από ένα αναλογικό ρολόι B.R.M., το οποίο
               αναδύεται από μέσα του όταν ξεκινάει ο κινητήρας.





















               Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει μια ιδιαίτερη         Στις πλούσιες εκδόσεις τα καθίσματα είναι θερμαινόμενα
               αισθητική και είναι πλήρης πληροφοριών.               και ψυχόμενα, ενώ διαθέτουν και σύστημα μασάζ.

               λύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας.                        το DS 7 E-Tense των 300 ίππων είναι ένας
                 Μιας  και  μιλάμε  για  ένα  μικρομεσαίο                     θερμικός  βενζινοκινητήρας  1,6  λίτρων
               SUV, θα ξεκινήσουμε από την ευρυχωρία,                         και 200 ίππων, που συνεργάζεται με ένα
               όπου παίζει σημαντικό ρόλο να μπορεί να                        ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων στο μπροστά

               καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Το                       άξονα κι ένα 113 ίππων στον πίσω. Εκτός
               DS 7όχι μόνο δεν απογοητεύει, αλλά κάνει                       από την τετρακίνηση, ο συνδυασμός των
               τον ανταγωνισμό να «ιδρώνει». Συγκεκρι-                        3 κινητήρων προσφέρει συνδυαστική ισχύ
               μένα με 18,8 εκ. έχει το μεγαλύτερο πίσω                       300 ίππων και 520Nm ροπής που αποτυ-
               χώρο για τους επιβάτες, με την ευρυχω-                         πώνεται στο δρόμο. Με το 0-100 χλμ./ώρα
               ρία να ενισχύεται από το κάθισμα πλάτους                       να χρειάζεται 5,7 και το 80-120 χ.α.ω  3,5

               1,41 μ. και τα 5,7 εκ. αέρα για το κεφάλι, ο                   δλ., το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν θα
               οποίος μπορεί να μην είναι κορυφαίος αλ-                       αφήσει παραπονεμένους ακόμα και τους
               λά είναι ικανοποιητικός. Η καλή του εικό-                      πιο «ανήσυχους» οικογενειάρχες, ενώ θα
               να στο συγκεκριμένο τομέα κλείνει με τα                        δώσει την απαραίτητη ασφάλεια στην προ-
               555 λτ. πορτ-μπαγκάζ που όπως προανα-                          σπέραση.

               φέραμε χάνει την πρωτιά για μόλις 3 λτ.                          Το Plug-In υβριδικό σύστημα εκτός από
                 Περνάμε  στο  κομμάτι  των  επιδόσεων,                       τη θετική επίδραση στις επιδόσεις, βοηθάει
               όπου υπεύθυνος για τις τιμές που γράφει                        ιδιαίτερα και στο κομμάτι της κατανάλωσης.
  S                                                                                                                      S

                                                   59 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_01_2024 internet.indd   59                                                            21/12/2023   11:27:34 πµ
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64