Page 90 - 01_2024
P. 90

n n n                                    n ΔΟΚΙΜΗ Opel Astra GSe 225PS










































                                                                              Όσο ο ιδιοκτήτης είναι συνεπής με το
                                                                              ρεύμα θα μπορεί να απολαύσει επιδόσεις,
                                                                              αλλά και μια μέση κατανάλωση κοντά στα
                                                                              4 λτ./100 χλμ.

                                                                              Με 225 ίππους είναι το

                                                                              ισχυρότερο Opel Astra του
                                                                              σήμερα


                                                                                Περνάμε στο κομμάτι του συστήματος κί-
                                                                              νησης, το οποίο διαφοροποιεί και το μο-
                                                                              ντέλο.  Κάτω  από  το  καπό  κρύβεται  ένα

                                                                              1.600αρης  βενζινοκινητήρας  180  ίππων
               Την               ρικές  υποχωρήσεις  3  άτομα,  τα  οποία  που  συνεργάζεται  με  ένα  ηλεκτρικό  μο-
               παράσταση         έχουν στη διάθεση τους τόσο αέρα σε  τέρ 110 ίππων κι ένα αυτόματο κιβώτιο 8
               κλέβουν
               οι 18αρες         γόνατα  και  κεφάλι  όσο  χρειάζεται  για  σχέσεων της Aisin, με την ισχύ να περνά-
               ζάντες Mon-       μην υπάρχει δυσφορία. Από την άλλη,  ει αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Η
               za που είναι      το πορτμπαγκάζ έχει χάσει 70 λίτρα λό- συνδυαστική απόδοση του μοντέλου αγ-
               εμπνευσμένες      γω  της  μπαταρίας  και  κυμαίνεται  στα  γίζει τους 225 ίππους και τα 360Nm ρο-
               από το
               πρωτότυπο         352  λίτρα,  με  το  μεγάλο  άνοιγμα  της  πής, με το 0-100 χλμ./ώρα να χρειάζεται
               Manta GSe         πόρτας και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο  7,4  δλ.  για  να  ολοκληρωθεί,  ενώ  οι  ρε-
               ElektroMOD.
                                 σχήμα του να εξομαλύνουν κάπως την  πρίζ των 60-100 και 80-120 χ.α.ω. θέλουν
                                 απώλεια.                                     3,8 δλ. και 4,8 δλ. αντίστοιχα. Η τελική του
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 90




          #e-agora-themata_01_2024 internet.indd   90                                                            21/12/2023   11:29:28 πµ
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95