Page 13 - 02_2024
P. 13
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
την οθόνη του infotainment είναι προαι-
ρετικός. Να σημειωθεί πως το σύστημα
πλοήγησης του Bayon μπορεί επίσης να
δέχεται ασύρματες ενημερώσεις (Over-
the-Air). Όι αναβαθμίσεις στην καμπί-
να ολοκληρώνονται με τον ατμοσφαιρικό
φωτισμό, για τις ανάγκες του οποίου πλέ-
ον χρησιμοποιούνται LED λάμπες.
Πιθανότατα με τους ίδιους
κινητήρες
Στην επίσημη ενημέρωσή της η Hyundai
δεν έκανε καμία αναφορά στα κινητήρια
σύνολα με τα οποία θα εξοπλίζεται το ανα-
νεωμένο, Bayon. Αν η γκάμα των κινητή- ήπια υβριδικός κινητήρας 1,0 λτ.T-GDi
ρων παραμείνει ως έχει τότε το μοντέλο 48V σε δύο εκδοχές, 100 ή 120 ίππων, o
στην βασική του έκδοση θα προσφέρεται οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το έξυ-
με τον 1,2 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα βεν- πνο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
ζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συν- (6 iMT) ή με το αυτόματο 7-τάχυτο διπλού
δυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυ- συμπλέκτη (7DCT).
τήτων. Πρώτη τούρμπο επιλογή θα είναι ο Δεν ανακοινώθηκαν οι τιμές
1,0 T-GDi κινητήρας που αποδίδει 100 ίπ-
πους και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με Επί του παρόντος, η Hyundai δεν έχει
χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, όσο και αναφερθεί στη διαθεσιμότητα του μοντέ-
με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT. λου αλλά ούτε και στις τιμές, κάτι που ανα-
Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο μένεται να μάθουμε προσεχώς. v
13 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_02_2024 internet.indd 13 6/2/2024 10:54:51 πµ