Page 11 - 03_2024
P. 11

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ





























               Nm ροπής. Το υβριδικό supermini επιταχύ-                       σης  οδηγού  ενισχύει  την  ασφάλεια  των
               νει σε 8 δλ. στα 100 χλμ./ώρα, ενώ «σκαρ-                      επιβατών με συστήματα όπως το Forward
               φαλώνει» από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα σε                         Collision  Warning,  Lane  Keep  Assist,
               5 δλ. Επειδή ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει                       Lane Departure Warning System, Traffic
               από μόνος του 136 ίππους, η MG ισχυρίζε-                       Jam Assist και Adaptive Cruise Control.
               ται ότι η επιτάχυνση προέρχεται κυρίως από

               τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, με τον                      Το σύστημα «Hybrid+» επιλέ-
               βενζινοκινητήρα να αναλαμβάνει δράση μό-                       γει από μόνο του πώς θα αξι-
               νο σε υψηλότερες ταχύτητες. Τέλος, η μει-                      οποιήσει τους δύο κινητήρες
               κτή κατανάλωση αγγίζει τα 4,4 λτ/100 χλμ.
                                                                                Το  υβριδικό  σύστημα  «Hybrid+»  επιλέγει
               Full εξοπλισμός, δύο οθόνες,                                   αυτόματα, ανάλογα με την περίσταση, μεταξύ
               πλήρης σουίτα συστημάτων                                       5 προγραμμάτων κίνησης. Το πρώτο ονομά-

               ασφαλείας                                                      ζεται «EV» και, όταν τίθεται σε ισχύ, το όχημα
                                                                              κινείται  αποκλειστικά  μέσω  του  ηλεκτροκι-
                 Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων προ-                        νητήρα. Στο «Series» ο κινητήρας βενζίνης

               βάλλεται  σε  οθόνη  7  ιντσών,  ενώ  μία                      τροφοδοτεί τη γεννήτρια, η οποία με τη σει-
               δεύτερη  οθόνη  10,25  ιντσών  αναλαμ-                         ρά της τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα. Στο
               βάνει την προβολή των λειτουργιών του                          «Series and Charge» γίνεται ακριβώς το ίδιο,
               infotainment.  Η  MG  «ακούει»  τους  λά-                      απλά  φορτίζει  ταυτόχρονα  και  η  μπαταρία.
               τρεις  των  κουμπιών,  εμπλουτίζοντας  το                      Στο πρόγραμμα «Drive and Charge» η κίνηση
               ταμπλό  με  φυσικούς  διακόπτες.  Στα  αξι-                    είναι αποκλειστική ευθύνη του βενζινοκινη-
               οσημείωτα  είναι  ότι  το  δορυφορικό  σύ-                     τήρα, ενώ η μπαταρία φορτίζει μέσω της γεν-
               στημα  πλοήγησης  (GPS)  περιλαμβάνεται                        νήτριας, και τέλος το πρόγραμμα «Parallel»

               στη  βασική  έκδοση.  Ό  βασικός  εξοπλι-                      σηματοδοτεί  τη  συνεργασία  μεταξύ  θερμι-
               σμός περιλαμβάνει επίσης συνδεσιμότητα                         κού και ηλεκτρικού κινητήρα για την κίνηση
               Apple  CarPlay/Android  Auto,  ηχοσύστη-                       του οχήματος. Ως συνήθως, ο οδηγός μπο-
               μα 6 ηχείων, θύρες USB και αισθητήρες                          ρεί να επιλέξει μεταξύ τριών προφίλ οδήγη-
               παρκαρίσματος.  Το  σύστημα  υποβοήθη-                         σης (Eco, Standard και Sport).   v


                                                   11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_03_2024 internet.indd   11                                                             29/2/2024   8:08:38 µµ
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16