Page 17 - 03_2024
P. 17

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ



































               για και η απόδοσή του είναι 136 ίπποι και                      ρα κατά την εκκίνηση. Εντός πόλης, η υβρι-
               230 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται                        δική έκδοση σύμφωνα με τη μάρκα, μπορεί
               με έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη                        να πραγματοποιήσει έως και το 50% των
               28 ίππων και 55 Nm ροπής, που κατά την                         διαδρομών σε 100% ηλεκτρική λειτουργία.
               επιβράδυνση, λειτουργεί ως γεννήτρια για
               την επαναφόρτιση της μπαταρίας, η οποία                        Χαμηλότερη κατανάλωση
               μειώνει τη φθορά των φρένων ταυτόχρο-                          καυσίμου και λιγότεροι ρύποι
               να.  Το  κινητήριο  σύνολο  ολοκληρώνεται                        Από  κει  και  πέρα,  η  Citroen  υποστηρί-
               με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συ-
               μπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6), επίσης ει-                       ζει πως η μέση οικονομία καυσίμου της νέ-
               δικά σχεδιασμένο για υβριδικά συστήματα,                       ας ήπιας υβριδικής έκδοσης, ανέρχεται στο
               όπου  ενσωματώνει  τον  ηλεκτροκινητήρα,                       1 λίτρο/100 χλμ. (20%) σε σύγκριση με τον
               τον μετατροπέα και τον εγκέφαλο ECU. Τέ-                       βενζινοκινητήρα  PureTech  130  EAT8.  Πα-

               λος, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V με δι-                     ράλληλα, η μείωση στους ρύπους είναι της
               αθέσιμη χωρητικότητα 432 Wh είναι τοπο-                        τάξης των 25 γραμμαρίων CO2 σε σύγκριση
               θετημένη κάτω από το αριστερό μπροστινό                        με τον βενζινοκινητήρα PureTech 130 S&S
               κάθισμα, ώστε να μην επηρεάζεται ο χώ-                         EAT8, φτάνοντας τα 107 γραμ. CO2 /χλμ..
               ρος αποσκευών ή το εσωτερικό.                                  Την άνοιξη ξεκινούν οι πα-

               Κινούνται ηλεκτρικά σε χα-                                     ραδόσεις στην Ευρώπη
               μηλές ταχύτητες                                                  Το Citroen C4 Hybrid 136 είναι διαθέσι-


                 Χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα, τα C4 και                      μο για παραγγελία στη Γαλλία από 33.200
               C4  X  Hybrid  136  μπορούν  να  κινούνται                     ευρώ και το C4 X Hybrid 136 από 33.900
               100%  ηλεκτρικά  σε  χαμηλές  ταχύτητες,                       ευρώ. Όι πρώτες παραδόσεις στις αγορές
               όταν  κάνουν  ελιγμούς  ή  επιβραδύνουν,                       της  Ευρώπης  θα  πραγματοποιηθούν  την
               ενώ παράλληλα βοηθά τον βενζινοκινητή-                         άνοιξη του 2024.  v


                                                   17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_03_2024 internet.indd   17                                                             29/2/2024   8:08:59 µµ
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22